Bölüm 25 : BEBEK SAHİBİ OLMAK YA DA OLMAMAK

217 22 77
                                    

+18 ☺️ iyi okumalar herkese ❤️

Joon, Jin'i eve götürmüş canının çok istediğini bildiği için sadece suşi sipariş etmişti.Jin,Joon'un deniz ürünlerini sevmediğini bildiği için biraz tavuk ve bira istediğini söylediğinde Joon sipariş vermek için en sevdikleri tavuk dükkanın ararken Jin yorgun hissederek kanepede dinleniyordu.

"Birdenbire görünüp sonra da yok olabilecek nasıl birşeyler gördün ki ? Bu anıları gördüğünde dalıp gidiyorsun . Sanki sadece...bomboş bakıyorsun hatta bazen nefes almayı bırakıyorsun. Sorun nedir?" 

Joon, Jin'in omzuna kolunu sararak  yanına oturduğunda Jin, rahatlamak için başını göğsüne koyarak Joon'a yaklaştı.

"Bazı ani flasbackler görüyorum. Ne olduklarından emin değilim. Bir tür hatıra ya da Déjà vu gibiler. Kulağa çılgınca geliyor, değil mi?"

Joon, Jin'in başının arkasını okşarken Jin, Joon'a baktı. Joon gülümseyip başını salladı.

"Bir açıklaması olabilir, ama dikkatli olmalısın. Yanında kimse yokken kendinden geçme tamam mı ? Tıpkı bu öğleden sonra olduğu gibi  birşey yaşanabilir, neredeyse düşüyordun" 

Joon, burnuna yumuşak bir öpücük kondurduğunda Jin, kollarını beline dolarken kocasına gülümseyerek başını salladı.

Birkaç dakika sonra siparişleri geldiğinde biraz K-drama izleyerek tavuklarını sehpanın üzerinde yemeye karar verdiler. Boş zamanlarında Kore dizileri izlemeleri, eş olarak aralarındaki bağlardan biriydi. Jin ve Joon yüksek sesle gülüyorlardı.

"Ya uyandığında bir kadın vücudunda olduğunu ve kraliçe olduğunu öğrenirsen ne yaparsın ?" 

Jin, Joon'a sorarken hafifçe dirsek attı.Joon bunu düşünürken neredeyse boğulacaktı.

"Eğer yakışıklı kral sensen, kraliçe olmayı umursamazdım. Seninle sonsuza kadar birlikte olmak için o çağda yaşardım," 

Jin Joon'un cevabını beğenmişti, yakışıklı yüzü için övülmeyi seviyordu.

"Eğer sen olacaksan kraliçemi mutlu ettiğimden emin olurdum. Gerçek dünyana dönmene izin vermezdim," 

Joon gülerek bardağını Jin'in bardağına dokundurdu. İkisinin de istediği randevu gecesi buydu, sadece ikisi ve onları rahatlatan yemek.

Akşam yemeğinden ve filmlerden sonra Joon, küveti kendisi ve Jin için hazırladı. İkisi de uzun bir gün geçirmişti ve Joon, Jin ile sıcak bir banyo yapmak istiyordu.

 Önce Joon küvetin içine girdi sonra Jin, kocasının karşısına oturarak devam etti. Jin,Joon'un ona masaj yapmasını seviyordu.Joon bunu bildiği için Jin'in ayağına masaj yapmaya başlamıştı. Jin, rahatlamaya başladığı için dudağını ısırdı ve biraz inledi. Sonra Joon'a bir şey söylemesi gerektiğini hatırladı.

"Düelloyu kaybetmeli ve senin bir bebeğin olmasına izin vermeliyim,"

Jin aniden söylediğinde Joon, Jin'in ayağına masaj yapmayı bırakmıştı.

"Yine ne düşünüyorsun Jin? Sana söyledim, çocuğum olsun istemiyorum. Ben sadece seni istiyorum. Bu düellodan kurtulmanın bir yolunu bulacağız. Birlikte iyiyiz." 

Joon, ayağına masaj yapmaya devam ederken Jin'e bakmıyordu. Jin kaşlarını çattı ve yanaklarını şişirdi.

"Ama çocuk istediğini biliyorum!"

"Ama seni daha çok istiyorum ! Kahretsin !  Çocuk sahibi olmak istemediğini biliyorum. Seni kaybetmektense bu hayali kaybetmeyi tercih ederim Jinnie." 

SENİ YAKIŞIKLI YÜZÜMDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM {NAMJİN}Where stories live. Discover now