+18 Sahneler vardır!!! İyi okumalar herkese 😘
"Hyungnim ? Hyungnim?"
Sejin, kahvesini tutarken başka alemlere dalan Joon'a seslenip duruyordu.Gözlerinin altında koyu halkalar olduğunu fark etmişti. Sejin o kadar yüksek sesle öksürdü ki bu Joon'u ürküttü.
"Hasta mısın?"
Joon, asistanından bir adım uzaklaşmaya çalışırken Sejin iPad'i uzatıp başını salladı.
"Dikkatini çekmeye çalışıyorum hyungnim. İyi misin? Jin hyungnim dün gece seni uykusuz mu bıraktı ?"
Sejin alayla gülümsediğinde aldığı tek şey Joon'dan sert bir bakıştı.
"İkizler dün gece bizimle yattı.Çok sinir bozucuydu,"
Joon kahvesinden bir yudum almadan önce iç çekti ve işini kontrol etmeye başladı. Sejin kahkahasını tutmaya çalışıyordu ama Joon'a baktığında başka bir ölüm bakışı daha aldı.
"Sence bu komik mi? Tanrı aşkına beş yıl boyunca hiç seks yapmadım!"
"Bir öneride bulunabilir miyim?"
Sejin kibarca söylediğinde Joon onu çaresizlik içinde dinliyordu.
"Ne?"
"Yaşlıları gördükten sonra Busan'a dönmeye ne dersiniz ? Seni üç gün idare edebilirim.Nasıl ?"
Sejin her zaman destekçiydi ve Joon'un bu fikri sevdiğini görebiliyordu.
"Beni asla hayal kırıklığına uğratmıyorsun, Sejin. Tamam. Sanırım gitmeye hazırlar. Babam kayınvalidemin evine mi gelecek?"
Joon, iPad'i uzatıp içeri geri dönerken söylemişti. Jin ve çocuklar kahvaltıyı çoktan bitirmişlerdi ve hepsi büyükleri ziyaret etmeye hazırlardı.
"Evet, hyungnim. Jungkook ile kontrol ettim, malikaneden ayrıldılar. Yoldalar,"
Joon yanaklarını çimdiklemeden önce Seok-ho'nun saçlarını karıştırırken başını salladı.
"Hadi gidelim. Büyüklerin bizi beklemesine izin veremeyiz,"
İkizler Jin'in elini tutup dışarı çıkarken başlarını salladılar. Joon, Sejin'e baktı,
"Artık favori babaları ben değilim."
Jin ve Joon, Jin'in ailesinin evine vardıklarında, Joon önce çocukların içeri girmesine izin verdi. Jin'in elini tuttu, avucunun soğukluğunu hissederken gergin olduğunu biliyordu,
"Her şey yoluna girecek. Seni özlediler."
"Ben... ben sadece ne diyeceğimi ya da yapacağımı bilmiyorum,"
Jin iç çekerken evin kapısına doğru yürümeye başladıklarında Joon elini sıktı. İçeri girmeden önce Joon, Jin'in yanaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu
"Ben her zaman burada olacağım. Ailemiz bizi bekliyor. İyi olacaksın,"
Jin başını salladığında Joon kapıyı açtı. Herkes salonda bekliyordu. Sohbet etmekle meşgullerdi ama Joon, Jin ile içeri girdiğinde herkesin nefesi kesilmişti. Soo-jin bardağını düşürürken ağzı düşmüştü. Herkes çifte bakıyordu.
"Biz geldik"
dedi Joon, Jin'i yanına çekerken. Soo-jin hemen sandalyesinden kalkıp sarılmak için Jin'e doğru koştu. Beom-seok onları takip ederken ikisine de sarıldığında Jieun da aile kucaklaşmasına katılırken gözyaşlarına boğulmuştu. Joon babasının yanına gittiğinde babası kolunu Joon'un omzuna sardı.
YOU ARE READING
SENİ YAKIŞIKLI YÜZÜMDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM {NAMJİN}
FanficHuysuz bir pastacı yanlışlıkla havalı, sevimli ve gamzeli bir mafyayla karşılaştığında ne olacak dersiniz ? Jin her zaman yemek tutkusu olan bir pastacıydı . Kendine ait bir kafesi ne kadar asabi ve sabırsız olursa olsun çevresindekiler tarafından s...