Bütün elemanlar günü bitirmiş,Jin ise dairesine götürmek için heyecanla çiçekleri elinde tutuyordu.
Kafede bırakılmayacak kadar güzellerdi ve sabah ilk iş çiçekleri görmek güzel olurdu.
Joon'un kafenin yanında tek başına durduğunu gördüklerinde beş çocuğa veda ediyorlardı.
"Arkamıza geç Şef Jin,"
Soobin ve diğer çocuklar Jin'in önüne geçip kendilerince onu Namjoon'dan koruyorlardı.
Joon, kalfaların otomatik olarak koruma moduna girmelerine şaşırmıştı.
Kai;
"Seni koruyabiliriz Mama Bird (Anne kuş ),"
dediğinde diğerleri grubun en küçüğüne tuhaf tuhaf bakmaya başlamıştı .
" Ne var ona anne kuş diyorum.Hoşuna gidiyor,"
diye açıkladığında diğer çocuklar, Kai'nin bu kadar aptalca konuşmasına ve şeflerine gelişi güzel bir şekilde 'anne kuş' demesine avuçlarını alınlarına vurarak tepki verdiler.
"Çocuklar sakin olun. Hiçbir şey yapmayacak,"
Diye açıkladı Jin ama çocuklar hâlâ Jin'in etrafına kurdukları barikatı bozmuyorlardı.
Jin, kafalarına tek tek vurmaya başladı.O kadar sert vurmuştu ki hepsi acı içinde söylenip kafalarının arkasını ovalamaya başladılar.
"Daireme gidelim, size et yapacağım,"
Dediğinde çocuklar hemen sırıtmaya başladı.Bedava yemek yiyecekleri için mutlu bir şekilde zıplıyorlardı.
Jin çocukları kandırmak için her zaman yemeği rüşvet olarak kullanabileceğini biliyordu.
Beş genç, iki çırak ile birlikte önden yürürken, Jin ve Joon onların arkasından yürüyordu. Joon, Jin'in yanında yürürken kıkırdadı,
"Anne kuş mu?"
"Kai, beşinin arasında benim bebeğim. Eğer iş dışındaysak bana öyle seslenmesine izin veriyorum . Onlar benim evlatlık oğullarım. Bunu kafana kazısan iyi olur,"
Jin çiçekleri tutmaya devam ederken gözlerini devirdi. Joon, Jin'in çiçekleri kabul ettiğini fark edince kocaman gülümsedi. Çiçekleri çöp kutusuna atacağını düşünmüştü çünkü .
Jin'in boşta ki elini tutarken onunla birlikte yürümeye devam ediyordu. Jin, elini tuttuğu için utanmıştı ve yanaklarının yandığını hissedebiliyordu.
Sonra Kai arkasına baktığında Joon'un Jin'in elini tuttuğunu gördü . Jin, yakalandıklarında hızla Joon'un elini bıraktı.
"Anne kuş benimle yürü."
Kai hemen aralarına girip yakınlaşmalarına engel olmuştu . Jin'in elini tuttup grubun geri kalanlarının yanına çekiştirmeye başladı.
Kai, Joon'a döndü ve Jin'i ondan uzaklaştırmanın verdiği zaferle dil çıkardı.
Joon çocuğa sinirle bakarken onları takip etmeye devam ediyordu.Jin'in adamlarından biri olmasaydı, onu boğabilirdi.
Jin'in dairesi, dokuz kişiyle dolup taşmıştı. Hepsi oturma odasındaydılar, samgyupsal(Şu dizilerde marula sarıp yedikleri et ) pişirmeye başladılar.
Jin, buzdolabından biraz daha domuz eti çıkarmak istemişti ama bittiğini fark edince Joon'un yanına oturdu ve kaşlarını çattı,
"Bence bunlar bizim için yeterli olmayacak. Domuz etim bitti bile."
YOU ARE READING
SENİ YAKIŞIKLI YÜZÜMDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM {NAMJİN}
FanfictionHuysuz bir pastacı yanlışlıkla havalı, sevimli ve gamzeli bir mafyayla karşılaştığında ne olacak dersiniz ? Jin her zaman yemek tutkusu olan bir pastacıydı . Kendine ait bir kafesi ne kadar asabi ve sabırsız olursa olsun çevresindekiler tarafından s...