- nos.- szólalt meg Felix.-találkoztam egy elég érdekes társasággal az imént. - emlékezett vissza. - azt mondták démont tudnak idézni, és volt náluk egy csomó fura cucc és könyv. - kuncogott. - kérj egy könyvet, és idézz nekünk valami démont. - nyalta meg ajkait. - vagy beijedtél? - villantotta rám mosolyát.Én beijedni? Pfff.
Még jó, hogy sosem hittem semmilyen természet feletti lényben, mert különben már össze szartam volna magam. Hamar fel is pattantam, majd igyekeztem kedvesen elkérni az egyik lány könyvét. Nagyon nagy óvatosságra intett, amin már nevetnem kellett, hiszen ennyire komolyan venni egy ekkora hülyeséget nehezen lehet. Vissza battyogtam, s fel lapoztam a könyvet. Furcsa leírások, és démoni képességek voltak felsorakoztatva, mint valami béna fantasy filmben. Hol vagyunk mi pontosan? Az alkonyatban?
Vagy várjunk.. Sosem voltam ezekben jó.. Az alkonyat a vámpíros nem? Oké Jimin, látszik, hogy nem vagy lány. Néha mégis úgy viselkedsz.. Bár nem bánnám, ha egy szexi farkas fiú eljönne értem. Vagy akár egy vámpír. Izmos felsőtesttel...
Megráztam buksim, majd lapozva egyet meg is láttam az első nevet, amit a könyvbe írtak.-A harag démona? - kuncogott Felix, majd lapozgatni kezdte a fura és öreg könyvet. Mindenki fölénk hajolt, s kíváncsian figyelte mit nézünk. - úristen nézd! - lapozott, s megálllt ujja egy igencsak érdekes névvel ellátott kitalált valamin. - a szex és akaratosság démona. - virított a lap tetején. - őt kérjük. - kuncogott barátom, majd figyelmesen végig tanulmányozta a lapot.
-na mi lesz már? - szólalt meg Hobi is, s nem kerülte el figyelmem, hogy Suga mancsa, barátom jobb combján pihent. Na, lesz mit megbeszélnünk!
Mindenki türelmetlenül figyelt, ezért nagy levegőt véve bele kezdtem ennek a valaminek a megidézésébe. Egy fura szöveg volt a papírra írva, amit felolvastam, majd valami okból kifolyólag a vérem is kellett a művelethez, ezért apró harapást ejtve ujjamon, cseppentettem a papírra a fémes folyadékom. Amint ez meg történt, mintha csak filmekben lennénk, leállt a zene, s az áram is el ment, de ahogy elment, úgy vissza is jött azonnal.
Kissé megrémültem, mint mindenki más, de kiderült, hogy ez csak azért volt, mert túl sok minden volt az áramra kötve. Mindenki csalódva vette tudomásul, hogy semmi sem történt, így győztes mosollyal az arcomon, elindultam megkeresni a lányt, akitől kölcsön vettem a könyvet. Kuncogva szóltam neki, s miután meglátott, kissé rémült arcával találkoztam. Bevallom, kissé beszartam.-te komolyan megidézted? - kiáltott rám, én pedig megszeppenten bólintottam.
-de mivel nincs itt semmiféle természetfeletti ízé, úgy gondolom nem sikerült. De amúgy sem hiszek ezekben a valamikben! - tettem karba kezeim.
-nem tudod mit okoztál! - rivallt rám, majd odébb húzódott. - ideje menned, mielőtt minket is bajba sodorsz! - teremtett le, én pedig mérgesen trappoltam vissza a többiekhez.
Már nem tudom hányadik alkoholos italom fogyasztottam, csak azt tudtam, hogy egyre jobban forgott velem a világ. Soha többet nem iszom! Mostmár a hangulat is szar lett. Ezért utálok bulizni!-Jiminie! - hallottam meg egy igencsak ismerős hangot, s arra is fordultam, így meg pillanthattam Kait. - rég láttalak, hogy vagy? - kezdeményezett beszélgetést, én pedig zavartan ültem le vele távolabb a kanapéra.
-jól vagyok köszönöm. Vagyis most nem igazán, mert forog velem a világ, de azon kívül jól. - motyogtam zavartan.
-édes vagy, amikor zavarba jössz. - kuncogott, majd közelebb hajolt. - mikor lettél szőke? - játszadozott kósza tincseimmel, én pedig rettenetesen szűkösnek éreztem a kanapét. Nem véletlenül tetszett, hiszen irdatlan helyes, s most sem kellene sok, hogy ismét bele szeressek, de tartom magam, hisz így a helyes.
-Felix... Meg kéne keresnem őt és Hobit. Haza kéne mennem. - nyöszörögtem, s meg sem várva válaszát indultam meg a kijárat felé. Meg lepődtem, mikor csuklómra fogott, s kajla mosollyal az arcán közölte, hogy haza kísér. Írtam Hobinak, hogy haza megyek, és hogy Kai el kísért, ő pedig ezt át is adta Felixnek.
Kicsit szédülve léptem be a liftbe, ami a panel lakásomnál volt található, s hagytam, hogy Kai ide is utánam jöjjön. Nem értettem, hogy miért jött még ide is be, de nem zavartattam magam, majd el küldöm az ajtóban. Neki dőltem a lift oldalának, s onnan nyomtam meg a hatos gombot, majd Kaira pillantottam, aki feltünően végig mért. Mi ütött belé? Zavartan elkaptam tekintetem róla, de azonnal lefagytam, mikor egy váratlan pillanatban megálllt a lift. Kaira kaptam tekintetem, ő viszont egy perverz mosollyal az arcán közeledett felém.-beléd meg mi a franc ütött? - léptem egyre hátrébb, s kezdett a pia is távozni belőlem, ezért még jobban ráeszméltem, mi is folyik itt pontosan, és hogy mekkora bajba is kerültem. Kai elém lépett, azonban kezemmel mellkasánál fogva hátra taszítottam. - mi a fasz?! - akadtam ki, s pánikoltam be teljesen.
-Jiminie.. Annyira kívánlak! - jött közelebb, s kezeim lefogva nyomott neki a lift tükrös oldalának. - ez a gatya.. Kurva jó segged van!
-perverz állat! - kiáltottam, mikor jobb kezével nemességemre simított.
-tudom, hogy te is akarod! - erősködött, majd ingem egy hirtelen mozdulattal széttépte. - hmm. - hümmögött, majd csípőjét nekem lökte, hogy érezzem mennyire nincs nyugalmi állapotban. Mellkasomra hajolt, s vadul harapdálni kezdett.
-álj már le! - kezdtem sírni, s úgy kapálóztam, hogy még saját kezeim is be ütöttem. Mind addig próbálkoztam, míg férfiasságába nem térdeltem.
-te kurva! - rogyott össze, én pedig azonnal meg nyomtam a lift gombját, hogy haladjon tovább. - rohadtul meg bánod, hogy nem engedelmeskedtél! - kelt fel, azonban pont ekkor nyílt ki a lift ajtaja, én pedig eszeveszett tempóban szaladtam lakásom felé. Ha ezt a volt tesi tanárom látná..
Sosem futottam még ilyen gyorsan, s lábaim is kezdték feladni a szolgálatot, mikor is ajtómhoz értem. Kai hamar utol ért, s mielőtt megmenekülhettem volna, ő már neki is lökött a vaslapnak.-azt hitted ennyivel megúszod? - ráncolta szemöldökét, azonban valaki vállánál fogva le rántotta rólam.
Sziasztok!
Meghoztam a második részt, remelem tetszett!
Hamar jön a folytatás, addig puszi!
Hogy tetszik eddig?
🥰❤️❤️
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...