A márvánnyal borított csempe egy teljesen más világba terelte Jimin elmélyét. Az érzései melyek testében kavarogtak egészen lassan, de annál biztosabban kezdték felemészteni őt. Az elmúlt időszakban annyi minden történt vele, hogy elmélye minden apró részletbe kapaszkodni kezdett, s a csempe apró motívumokkal ellátott felülete ennek tökéletesen eleget tett. A hatalmas kád szélén ült, s hallgatta a csobogó víz hangját, ahogy a csapból egészen a már félig teli habokkal tarkított víztömegbe hull. Percek teltek el így, s a szőke már azt hitte egyedül mártózik meg, mikoris nyílt a falap, s a fekete démonnal találta magát szemben. A férfin egy köntös volt, jobb kezében pedig egy másik, mely végül sosem került a kisebbre, de a gesztus a fontos. Jimin gondolta, hogy a férfi neki hozta, ez pedig megmelengette szívét, s csiga lassúsággal el is zárta a zubogó vizet.
-ezek szerint jókor jöttem.- mosolyodott el Jungkook, s letette a kezében lévő anyagot.- mindig is volt érzékem a tökéletes időzítéshez.
-teli a kád.- állapította meg a nyilvánvalót a szőke, ugyanis a démon birtokló aurája hamar zavarba hozta őt, s inkább egyből mással kezdett foglalkozni.
-látom.- lépett közelebb a fekete, majd a kisebb elé állt, s felhúzta magához. Lassan nyakára hajolt, orrával óvatosan végig simított a puha felületen, majd vágyittas szemeivel a szőkére nézett. -lassan a vágyaim is teli csordulnak, nem csak a kádban a víz.- motyogta a férfi, ahogy Jimin keskeny derekára tette tenyereit, s kicsit sem finomkodva mart belé. A szőke a démon ajkaira hajolt, ki ekkor Jimin feneke alá nyúlt, s ölébe kapta a kisebbet. Ajkait vadul kezdte jártatni Jimin puháin, s egészen a mosdókagylót magába foglaló szekrényig meg sem állt, hova pillanatok alatt felhelyezte a szőkét. Jungkook csókja akaratosabb lett, sokkal jobban követelte a szőke minden porcikáját, s ez mozdulatain is meglátszott, hiszen hatalmas kezeivel a derekára fogott, s jobban magához préselte. Jimin elolvadt a sokfelől érkező ingerektől, s teljes mértékben átadta magát az érzésnek. A démon lassan benyúlt Jimin pólója alá, s elkezdte lehúzni róla. A kisebb készségesen hagyta magát, ez pedig Jungkooknak piszkosul tetszett. Jimin két karjával átkulcsolta az ében fekete hajú nyakát, hogy még közelebb legyen hozzá, s szinte tudatlanul fonta át lábait a széles csípőn. Jungkook finoman simított rá az őt körülölelő lábra, majd felsimított a feszes combra, onnan pedig határozottan markolt rá a kisebb merevedésére. Egy elfúló nyögés, kaján vigyor, s a határozottan élesebb fogak harapása.
-Jungkookh..-szólalt meg remegő hangon a szőke, majd a fekete tincsek közé mart.-kívánlak.
Jungkook olyan hévvel vált el a kisebb nyakától, hogy annak egy pillanatra meg kellett kapaszkodnia, nehogy felboruljon. Lekapta a pultról, s azonnal megszabadította a ruháktól, pont mint magát a köntösétől. Ismét a kicsi derekára mart, s puháit a felduzzadt ajkakra nyomta. Lassan haladt onnan lefelé, s először csak nyakának puha bőrét, majd nem sokkal később kulcscsontját lepte el milliónyi pillangó puszival, s egyre több nyálas csókkal. Mellkasán végig haladva sok időt szánt a kisebb mellbimbóira, s amelyik éppen nem szájában kapott helyet, azt ujjai morzsolgatták. Csókjai után felkapta Jimint, majd a meleg vizes kádhoz araszolt vele, s lassan bele ült magával húzva a szőkét is. Jungkook a félgömbökre mart, majd vigyorral ajkain nyomott fel két ujjat Jiminnek.
-most már meg sem érzed igaz?- kuncogott a démon, s harmadik ujját is csatlakoztatta az előzőkhez. -olyan tág lettél másodpercek alatt, hogy már én is beférnék. Csak nem türelmetlen vagy?-suttogta a szőke nyakára, ki szendén felsóhajtott, s még inkább rányomta magát Jungkook ujjaira. -hogy lehetsz ennyire...-sóhajtott fel a démon, majd ujjait kivette, s farkát illesztette oda.
-neh...-motyogta a szőke hátravetett fejjel, mikor Jungkook kaján vigyorral oda ütögette magát Jimin bejáratához, de nem tette be neki. -kérlek tedd be...-nyöszörgött, majd mancsával hátra nyúlt, s tövénél megmarkolva a hatalmas péniszt, lassan bele ült.
-imádom, hogy ennyire forró és szűk vagy idebent.-rándult meg a démon farka, majd azonnal a kisebb ajkaira hajolt, hogy megkezdjék első aktusuk a pokolban. Azon a helyen, hol ezt a legjobb csinálni. -mozogsz édes?
-azon vagyok, ha nem látnád...-szuszogott egyet Jimin, majd lassan felemelkedett, s nagyot nyögve vissza esett a méretes farokra. A habos víz pillanatokon belül loccsant ki a kádból, s Jimin sóhajai is egyre gyakrabban törtek fel torkából. Jungkook hátra vetette fejét, s kezeit Jimin csípőjére tette, hogy minél jobban segíthesse őt a fel, s le mozgásban.
A tempó egyre gyorsabb lett, Jimin pedig egyre akaratosabb, ezért leszállva a démonról kiszállt a kádból, s a hálóba vette az irányt. Jungkook alig ismert rá. Azt sem tudta mikor vált Jimin ennyire szexéhessé. Egyet azonban nagyon jól tudott, ha most azonnal nem megy a kisebb után, nagyon bánni fogja.
A szőke a fellegekben járt. Érezte a démon minden rezdülését, s mikor bírta, nyitva tartotta pilláit, s nézte őt. A férfit, ahogy fölé magasodva össze szorított szemekkel támaszkodott, s állvonalán végig futott izzadság cseppje, a szőke csapzott tincsekkel kerített arcán talál helyet magának. Hasfalán csak úgy feszültek az izmok, combjairól, s karjairól nem is beszélve, ahogy minden lökésnél egyre mélyebbre furakodott, s repítette Jimint a fellegekbe. Jungkook nyakán, s halántékán felbukkant ütőere, s emellé karjait is csak úgy borította a sok ér, melyek Jimin tekintetét csak úgy vonzották. Gusztusos látvány volt. Az egész démon csodálatos volt, arról nem is beszélve, mikor a kisebb szemeibe vezette sajátjait, azok az éjfekete szembogarak, melyek egy egész galaxist őriztek magukban, a vágy minden formáját tudatták Jiminnel.
Jungkook egyre mélyebbeket lökött, s ennek következtében alkarjaira támaszkodott. Jimin lábait a feketehajú derekára kulcsolta, s a lehetetlennél is közelebb húzta magához. Minden elfúló nyögése ezek után a démon füleibe vándorolt, s annak már nem sok kellett, hogy azonnal elélvezzen.
Tekintetét lassan vezette Jiminre, ki szemeit össze szorítva nyöszörgött alatta. Izzadt tincsei lassan teljesen befedték arcocskáját, így Jungkook nem volt rest, azonnal kisöpörte onnan a nem oda illő szálakat. Jimin síkos nyelve végig szántott vörös, s felduzzadt ajkain, hívogatva ezzel Jungkook puháit, ki nem volt rest, azonnal rátapadt a kisebbre. Jól megtépázva ajkait lassan, de biztosan közeledett a vég felé, melynek hatására egyre vadabbul falta a szőkét, s nem sokkal később el is vált tőle, s helyette végig vezette vágytól csillogó szemeit az angyalon.
Karcsú teste megvonaglott a kéj alatt, s nehéz volt féken tartania magát. A feje mellett folyamatosan markolta a lepedőt, s egyre hangosodó kántálással ismételgette a démon nevét. Jungkook sosem indult még be ennyire senkire, s ez egy pillanatig meg is rémisztette, azonban hamar belátta, már nincs vissza út, vagy menekülő az érzései elől.
-sze..szheretlek, Jungkookh..-nyögött fel Jimin, miközben összes spermáját a démon mellkasára engedte. Olyan hirtelen, s váratlanul ejtette ki a kicsi ezt a két szót, hogy Jungkook tüdejében rekedt a levegő.
-basszameg!- szisszent fel a fekete hajú, majd lassan kihúzódott a szőkéből. - engedek vizet, hogy normálisan le tudjunk fürdeni...- motyogta a teljesen kába Jiminnek, majd sietősen indult meg a fürdőbe, hol leengedte, s ismét engedni kezdte a vizet a kádba.- hogy a picsába tudsz elmenni egyetlen szótól?!- szidta meg tükörképét, aztán ajkain halvány mosollyal lépett ismét Jiminhez.- gyere kicsim, menjünk fürdeni.
Sziasztook!
Remélem tetszett a rész, igyekeztem vele:D
Hamarosan találkozunk, addig is szép hétvégét mindenkinek. <3333333
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...