Mindenki tisztában van a sorssal igaz? Azzal a kiszámíthatatlan jövőképpel mely mindenki életében jelen van, s arra vár, mikor írhatja meg a következő felvonást. Senki sem tudja ki is írja valójában a jövőt, s hogy milyen aranytollból származik mindenki még be nem teljesült jövőképe, azonban azzal mindenki tisztában van még a vártnál is jobban, ha ez a sors, melyet nekünk szán az élet beteljesül, onnan sem visszaút, sem pedig kerülőút nem vezet más merre. A sorsot cipelni kell a hátunkon, akár bűn akár kiváltság. Olyan akár egy ragadozó, mely váratlan pillanatban csap le meggyengült prédájára. Nincs menekvés, a sorsod utolér, s bármit is teszel ellene, be is teljesül.
A nap, mely vészjóslóan világította be a fákkal takart apró házat, most a vártnál is melegebb sugarakkal simított Jimin arcára. A szőke fürtökkel keretezett arcú fiú a teraszon ült, s a jobb kezében egy apró bögrét szorongatott, melyben a kávénak csúfolt fekete löttye pihent. Semmit sem aludt az elmúlt éjszaka, s ennek ellenére mégsem volt képes lehúzni már percek óta a koffeines italt. Gondolatai ébren tartották, s elméje a kávé nélkül is tökéletesen működött, sőt, képtelen volt abba hagyni a pörgést.
-hát te fent vagy?- lépett mellé Namjoon, majd lassan a vállára helyezte a kezét, s úgy várta, míg a szőke felnéz rá.
-egy ideje már itt ülök, de egy percet sem aludtam. Jungkook is csak nem rég aludt el. Nem akartam felkelteni, inkább kijöttem. - suttogta el a végét a szőke, majd mosolyogva Namjoonra nézett. - és te?
-borzasztóan aludtam. Fáj mindenem.-sóhajtott, majd nyújtózott egyet.
-kérsz kávét? Nem ittam még bele, de neked nagyobb szükséged van most rá, úgy látom.- erőltetett magára a kisebb egy mosolyt, miközben átnyújtotta hyungjának a kávét.
-ugye nem félsz.- telepedett le Nam is a teraszon, majd belekortyolt a már hideg kávéba.
-csak egy kicsit, az pedig természetes. Olyan mint az izgulás, nem?- morfondírozott a szőke, de hamar meg is unta, s inkább az idősebb arcát kezdte tanulmányozni. Namjoon szemei alatt hatalmas fekete karikák sorakoztak, s haja is össze vissza állt feje tetején. Látszott, hogy valóban egy rossz estén van túl, s sejtette, jómaga is hasonlóan festhet. A fürdőig sem volt ereje reggel elmenni, tehát nem is tudta milyen állapotban találná magát. Olyan érzés volt benne mintha kezdnének kicsúszni kezei közül a dolgok, s hamarosan összeroppanna. Ezt nem akarta elérni, hiszen ebben a harcban ő volt az egyetlen aki nem tudott mit kezdeni önmagával. Jungkook, Lucifer és Namjoon is keményen, harcra készen álltak, azonban Jimin lelke csak kételyekkel, s félelemmel volt teli. Aggódott magáért is, Namért, Luciferért, de legfőképpen Jungkookért.
-felesleges félned, semmi okod nincs rá. Mind képesek vagyunk megvédeni, pláne hárman együtt. -mosolyodott el Namjoon, majd felkelt Jimin mellől, s bement a házba. A szőke ismét a saját gondolatai ketrecébe került, s elméjét egyre rosszabb gondolatok lepték el.
Mi van, ha valami nem úgy sül el ahogy tervezik? Ha esetleg Jungkook megsérül?
-ne gondolkozz ilyen felesleges dolgokon.- szólalt meg Lucifer amint megjelent Jimin mellett. - Jungkook el sem tudod hinni mennyire erős. Ezzel mindenki tisztában van, azonban annál is erősebb mint amit hisznek róla. Ő az egyetlen a pokolban aki ekkora erővel rendelkezik.
-ebben biztos vagy?- motyogta a szőke.
-Jimin...- sóhajtott a démon, majd apró mosolyra húzta ajkait.- olyan biztos vagyok ebben, mint még soha semmiben.-tette tenyerét a kisebb vállára, mire Jimin boldogan bólintott.
-Jungkook nagyon erős és le fog győzni mindenkit.- mondta a kicsi boldogan, mire Lucifer mosolyogva bólintott.
-amióta megszületett ismerem őt. A hatalma elképesztő, másnak esélye sincs. -túrt a hajába a démon, majd mosolyogva az ajtó felé nézett, hol Jungkook álldogált apró mosollyal ajkain.
-jó reggelt Picur.- szólalt meg, majd óvatosan átölelte szerelmét hátulról. - jól aludtál?
-a lehető legrosszabban.-kuncogott fel Jimin, miközben megfordult az ölelésben, s a démon mellkasához bújt. - nem tudtam aludni.
-én sem. Valahogy reggel sikerült elaludnom egy picit.- motyogta a szőke hajába, majd lassan elengedte.- eszünk valamit?
-igazából nincs étvágyam.- sóhajtott fel a kisebb, erre viszont csak egy morgást kapott Jungkooktól, s már a konyhában is találta magát, pontosabban a pulton ülve.
-rántotta vagy valami édes? Palacsinta?- fordult hátra a hűtőtől a démon, mire Jimin ajkain egy édes mosoly jelent meg.
-bármi jó lesz.- szállt le a pultról, majd átölelte a fekete hajút. - szeretlek.
Ez a szó nem volt sűrűn használt kettejük között, azonban, ha kimondták az annál többet ért.
-én is téged, Picur.- rázta ki a hideg Jungkookot, amint érezte, hogy Jimin apró kezei lassan simogatni kezdik hátát, pólója alatt. - minden rendben?
-ühüm.-motyogta a szőke, majd apró puszikat kezdett adni a démon mellkasára. Lassan haladt jobbról -balra, majd megállt mellbimbójánál, s ráharapott.
-áu!- jajdult egyet Jungkook, mire Jimin halk kuncogással ismét hozzá bújt. - nagyon kis szemtelen vagy...- sóhajtott a fekete tincsű, majd kezeit Jimin fenekére helyezte, melybe bele is markolt.
-én vagyok a szemtelen?- pillantott fel Jimin, majd lassan a még mindig fenekénél matató kezekért nyúlt. - nem inkább ezek a mancsok a hátsómnál?- vigyorodott el.
- nem is tudom miről beszélsz.- lépett hátrébb a démon, majd egy hatalmas vigyorral neki kezdett a palacsintának. - hogyan szereti a kisfiú? Kakaósan, vagy esetleg lekvárral? Nutella? Vagy... Tejszínhab? Az utolsóban tudok segédkezni..- motyogott Jungkook chef, kinek feje fölé egy pillanatra teljesen oda képzelte Jimin azt a tipikus szakács sapkát, ajkai fölé pedig a nagy bajuszt. Be kellett vallania, így is piszkosan szexi volt. Na, de mikor eljutottak tudatába mit is mondott a démon...
-tejszínhab?! Te segédkezel benne?..- nyelt egy nagyot a szőke, mire Jungkook hangosan felnevetett, s a szőke fenekére csapott.
-te is lecsapolhatod magadnak, ahogy kényelmes kicsim.- vigyorodott el a fekete, hiszen Jimin arca tűzpirossá vált, s még fülei is vörösek lettek.
-hülye...- motyogta a kicsi, de keze már a démon nadrágjának szélén kezdett matatni.
Sziasztok!
Mindenki jól van?:)
Hamarosan folytatás, remélem tetszett! Addig puszi mindenkinek. <3
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...