Kellemetlen sóhajt hallatva dőltem el az ágyamon, s a tegnap este történésein agyaltam.
Szombat délelőtt lévén ma este lesz az a bizonyos buli, melyre hivatalosak vagyunk a démonnal. Nem tudom, hogy mit tervez, de inkább eltűnnék a föld színéről, minthogy vele bárhol is megjelenjek. Semmi kedvem hozzá, na meg bevallom félek is egy kicsit. Felix és Hobi már több mint száz üzenetet hagytak a bulival kapcsolatban, meg azzal, hogy igaz e, hogy van pasim, és hogy miért nem szóltam előbb, de egyiket sem voltam képes megnyitni. Mérges voltam, s nem akartam meggondolatlan dolgokat a fejükhöz vágni.
Nagynehezen feltápászkodtam, majd magamra öltve egy melegítő nadrágot, és pólót elindultam a közeli bolthoz. Szó szerint semmi sem volt otthon, így kénytelen voltam nagy bevásárlást tartani, ezáltal tovább időzni emberek között, amihez most nagyon nem volt kedvem.
Egyedül akartam lenni, s kicsit gondolkodni, de még ennyit sem tehettem meg, hiszen, ha nem megyek el boltba, éhen halok.Két megpakolt szatyorral indultam vissza lakásomhoz, majd beszálltam a liftbe. Nehezek voltak a csomagok, s az egyik szatyor füle úgy gondolta, nem eléggé szivat az élet, még ő is rá tesz egy lapáttal. A nejlon szatyor füle hirtelen leszakadt, ezzel kiborítva mindent, melyet a zacskó magába foglalt. Szitkozódva térdeltem le, majd kezdtem össze szedegetni a szanaszét hullott élelmiszereket, és próbáltam arra gondolni, hogy nem lesz semmi baj, hiszen minden be van csomagolva, így semmit sem kell kidobni, de annyira gusztustalan volt a szituáció, hogy még hozzájuk érni sem volt kedvem, nem hogy megenni.
A lift ajtaja pedig ekkor kinyílt, de nem a hatodikon. Valaki beszállt, én pedig ennél kínosabban már nem is érezhettem volna magam. Ott terpeszkedtem egy lift aljában, s szét gurult krumplikat hajkurásztam, mint egy ötéves. Ennél megalázóbb sem történt még velem.-esetleg segítsek?- szólalt meg az idegen mögülem, mire be haraptam alsó párnám, s igyekeztem most azonnal elszublimálni.
-köszi, de uralom a helyzetet.- válaszoltam, majd csak akkor esett le, mennyire gázul is hangozhatott, mikor halk kuncogás ütötte meg fülem. Kelletlenül be hunytam a szemeim egy pillanatra, majd mély levegőt véve pakoltam vissza mindent villám sebességgel abba a kibaszott szatyorba, s nagy nehezen feltápászkodtam mindent össze szedve. A negyediken jártunk, így még muszáj volt pár pillanatot együtt töltenem az idegennel, kire érkezése óta rá sem mertem pillantani.
-igazából James vagyok!- szólalt meg a kínos csendben, mire rá kaptam tekintetem. Mogyoró barna szemei azonnal rám villantak, én pedig kínomban zavartan el motyogtam egy sziát. - a te nevedet nem tudom meg?- kuncogott, mire nyelnem kellett, hiszen leplezetlenül végig stírölt, mint valami darab húst. Valahogy egyre kellemetlenebb lett a kialakult helyzet, én pedig nem tudtam kibökni még a nevem sem. A lift felért a hatodikra, én pedig mint akit kergetnek, kislisszoltam a liftből, s a lakásomhoz rohantam. Csak akkor éreztem magam teljesen biztonságban, mikor már bezártam az ajtót, de még ekkor is bennem volt egy furán kellemetlen érzés. A srác a Kaial történteket elevenítette fel bennem, nekem pedig remegni kezdtek kezeim, így jobbnak láttam, ha be veszek egy nyugtatót.
El kell ma mennem, és meg kell próbálnom kikapcsolni. Még akkor is, ha ott lesz Jungkook.. A buliban talán megint ott lesznek azok a fura sátánista szerzetek, így talán meg tudom szerezni a könyvet! Ez az egyetlen ok, amiért elmegyek.Pár perccel később a szekrényem elé álltam, és nagyjából feltúrtam az egészet. Nem tudtam, hogy mibe menjek, és ez miatt egyre idegesebb lettem. Már egy hatalmas ruhakupac éktelenkedett az ágyam közepén, de számomra még mindig nem volt meg a tökéletes ruha. Rákérdeztem Felixnél és Hobinál is, ők pedig mind ketten a bőrnadrágomra tették le a voksuk, így végül azt húztam fel egy fehér ingel. Kissé átlagosan festettem, de nem is volt kedvem kitűnni a tömegből. Épp elég lesz az, hogy velem lesz Jungkook.. Az egész egyetem előtt le fogok égni, már most érzem.
Lassan itt volt az ideje annak, hogy megérkezzen a férfi, azonban még sehol sem volt. Kezdtem ideges lenni, ez pedig a hangulatomra is elég erős bélyeget nyomott. Morcos lettem.
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...