-Remélem tudod, hogy ezt már nem tudjuk tovább húzni.- vett egy mély levegőt Lucifer, amint a panellakás mocskos falának dőlt.
-remélem te is tudod, hogy egy szex utáni reggeli kávé mellett, nem a szarságokról akarnék beszélni. -morrant fel az éjfekete hajú démon, majd gondterhelten sóhajtott egy nagyot. - a szöszi pillanatokon belül befejezi a zuhanyzást, siethetnénk.
-egyre feszültebb odalent a légkör. Jungkook ez már nem játék.- emelte vörös szembogarait Jungkook markáns arcára, majd szőke tincseibe túrt.
-mégis mit tehetnék ez ellen?- húzta le maradék fekete italát a démon, majd az ajtó felé biccentett fejével. - gyere be.
-biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet?- pillantott kissé zavartan Lucifer a bejárati ajtóra, mire Jungkook csak egy halvány mosolyt villantott.
-Jimin egy angyal, ne félj már tőle.- nyitott be a lakásba, majd helyet foglalt a kanapén Luciferrel az oldalán.- ha le kell mennem, Jiminie is jön velem. - rántott vállat a démon, majd ajkaira pajkos mosoly költözött, amint meglátta a szőke buksit kijönni a hálóból. -Édesem, vendégünk van.
-Oh.- mosolyodott el zavartan Jimin, majd a fekete tincsek tulajdonosához sétált, s zavartan ölébe ült. - szia Lucifer.
-törpe, rég láttalak. Hogy vagy?- mosolyodott el a pokol ura, majd óvatosan Jimin arcára simított, ki zavartan húzódott hátrébb.
-jól vagyok..
-nem vagy túl bőbeszédű.- kuncogott a férfi, majd Jungkookra nézett, kinek szemei fenyegetően vörösen vizslatták.
-szerintem inkább térj a tárgyra és ne azt kóstolgasd ami nem a tiéd.- morrant fel Jungkook, s még jobban magához húzta Jimint apró testét.
-Jungkook.. Te annyira más lettél.- csodálkozott el Lucifer minden hátsó szándék nélkül.- sokkal.. Érettebb lettél?
-mostmár van mit féltenem.- motyogta, majd a szőke vállára tette állát, kit méginkább magához ölelt.
-és mi változtatott a véleményeden? Biztos jó lenne levinni Jimint is?
-micsoda?- szólalt meg most először a szőke, s zavartan ficánkolva nézett hátra a démonra. - le akarsz vinni?
-az alvilágban van Jungkooknak a helye. Te pedig.. Hogy is fogalmazzak.- morfondírozott a férfi.- egy tehetetlen és gyenge ember vagy.- vakarta meg tarkóját .- jó bevallom ez túl nyers volt.- nevetett fel zavartan.
-Lucifer arra akar ki lyukadni, hogy nem lenne ki megvédjen téged, nekem pedig az az első számú, s a legfontosabb, hogy te biztonságban legyél. - mondta Jungkook, miközben a szőke apró tincseit simogatta.- tehát vagy le jössz velem, vagy itt maradok veled.
-a második opció nem létezik.- szólalt fel az idősebb szőke, mire Jimin halkan felkuncogott.
-mindent értek.- mondta a kisebb, s Jungkook öléből felkelve a konyhába vette az irányt. -esetleg egy kávét?
-azt mindenképp elfogadnék.- mosolyodott el Lucifer, s amint a szőke a pult felé fordult máris Jungkooknak kezdett magyarázni. - tehát apád és James teljes gőzzel azon lesznek, hogy megsemmisítsenek minket, és elfoglalják a trónom.
-először Jamest aztán apámat kéne megsemmisíteni igazam van?- sóhajtott gondterhelten a fekete, majd Lucifer szemeibe nézett, ki lassan bólintott.- Jimin fog nekik először kelleni. Minden alkalmat megragadnak innentől, hogy ott szúrjanak ahol gondolják, hogy fájni fog.
-pontosan. Jungkook..- fekete körmeivel keretezett kezét lassan a fekete démon jobb kezére helyezte. - mostmár tudod ugye?- nézett elszánt tekintetével a kisebb démonéba.
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...