19.

1.2K 75 22
                                    

Lehetnek benne hibák, mert kocsiban írtam, de remélem nem találtok majd. Minél elobb ki szerettem volna tenni, hogy tudjatok olvasni!
Jó olvasást!❤️

Kezeim remegnek, miközben a zuhany alatt folyatom magamra a forró vizet. Két teljes napja, hogy szembesültem azzal, mekkora veszélyben is lehetek, azóta pedig szinte semmit sem aludtam. Amióta megismertem Jungkookot, kevesebbet aludtam, mint az egyetemi vizsgaidőszakban. Ez alatt a két nap alatt a munkában is többször hibáztam, ez pedig nem festett jó színt rám a főnököm előtt. Szerencsére munkatársaim kiálltak mellettem, és csak pozitív visszajelzéseket adtak főnökömnek, amiért nagyon hálás voltam. Jamest két teljes napja nem láttam, az apját pedig nem volt merszem megkérdezni hol van. Jungkook mostanában sokkal többet van velem, ami kicsit jobban megnyugtat, de száz százalékosan nem vagyok képes megnyugodni.
Nyomok egy adag barackos tusfürdőt a kezembe, majd igyekszem minél alaposabban beledörzsölni testembe. Sosem szerettem a férfias illatokat magamon, jobban tetszett az édeskés gyümölcs illat.
A meleg víz által kreált pára miatt nem átok ki a kabin ajtón, de érzem a hideg fuvallatot, mely jelzi, valaki belépett a fürdőbe. Gerincem mentén végig futott egy bizonyos borzongás, s még a vizet is el kellett zárnom. Azt hittem Jungkook jött be, de ezt hamar elvetettem, hiszen egy kukkot sem szólt senki.
Szívem a torkomban dobogott, mikor megláttam a párától elködösült ajtó mögött egy fekete árnyat, s a kezemhez legközelebb levő tárgyat kaptam magamhoz, ami jelen esetben egy tusfürdő volt, mellyel nem sokra megyek, ha védekezésre kerülne a sor. Most még az is hidegen hagyott, hogy teljesen meztelen vagyok. Semmi sem érdekelt ebben a pillanatban, csak az, ne essen bántódásom.
Éreztem, amint egyre közelebb ér az alak, s a kabin üveg ajtaja előtt megáll. Még levegőt is elfelejtettem venni, s már majdnem elájultam, mikor is csak úgy eltűnt. Zihálva vettem a levegőt, s óvatosan nyitottam ki a kabint, majd először csak buksim dugtam ki, hogy felmérjem, tiszta e a terep. Senkit sem láttam, így azonnal törülközőt tekertem derekam köré, és készültem megnézni mennyire látszik a rémület az arcomon, mikor is a tükrön egy rémisztő felirat díszelgett a párába írva.

"Jobb, ha nyitott szemmel alszol, Jiminshi"

Ajkaim elnyíltak egymástól, majd rémülten estem a földre.

-Jungkook! - kiáltottam, s nem telt el fél perc se, a démon már előttem is termett.

-mi történt?!- kérdezte, s azonnal felállított a földről, én pedig csak a tükör felé kezdtem mutogatni. -mit kéne néznem?- nézett rám zavartan, ekkor pedig én is oda pillantottam, azonban a felirat már nem volt ott.

-esküszöm, hogy ott volt!- kezdtem rémülten magyarázni, mire Jungkook csak arcomra simított.

-mit láttál?

-egy árny bejött ide... És felírta a tükörre, hogy jobb, ha nyitott szemmel alszom.. é-én esküszöm, hogy láttam Jungkook!- motyogtam, de csak arra eszméltem fel, hogy már a zuhany alatt vagyok, egy meztelen Jungkookal, ki mellkasom csókolgatja.- m-mit csinálsz?! - rémültem meg, mire pimasz vigyorral ajkain felpillantott rám.

-ezt hívják figyelemelterelésnek drága.- villantotta ki fogait, majd vissza hajolt mellkasomra, s mellbimbóm kezdte csókolgatni. - majd ezután beszélünk arról, hogy mi történt.- susogta, s fenekembe markolt. Alsó ajkamba kellett harapnom, ahogy megéreztem a kellemes érzést, mely egyenesen farkamba vándorolt. - tudod számomra napról napra egyre kívánatosabb vagy.- motyogta, míg ismét feltért nyakamra, s fogai közé csípte fehér bőröm. Kezével ismét bele markolt fenekembe, s egy hirtelen mozdulattal ölébe vett, így már kicsit sem nyugalmi állapotban levő tagjaink össze dörzsölődtek. Az érzésre hátra döntöttem fejem, a démon pedig nem volt rest ezt kihasználni, s feltárt nyakam egyre több helyen kezdte szívni, édes sóhajokat kiváltva belőlem. Hátam a hideg csempének nyomta, így karjaival végig tudott szántani testemen, s jobb tenyere végül fenekemen, míg bal a mellbimbómon állapodott meg. Amíg ujjaival izgatta bimbim, a másikat szájával kényeztette, s nem volt rest fenekemnél levő kezét is munkába venni. Elkezdett tágítani, melytől hatalmas kéjhullám söpört végig testemen. Meg is rándult farkam, s majdnem le is fejeltem Jungkookot, annyira jó érzés söpört át rajtam. -látom tetszik neked amit csinálok, baby..- suttogta fülembe, melyre nem sokkal később nyálas csókot lehelt.

Devil's babyboy (Jikook)Where stories live. Discover now