13.

1.2K 72 30
                                    

-Jungkook szemszöge-

Ez a buli teljesen kapóra jött nekem.
Remélhetőleg lesz arra lehetőségem, hogy megtaláljam azt a csoportot, akik szarakodnak velünk alvilágiakkal.
Nem hagyom annyiban amit művelnek, és az alapján, hogy Jiminie is egy buliban idézett meg, nem lepődnék meg, ha ebben a buliban is felbukkannának azok a faszok.
Nyitott szemmel fogok járni, és megtalálom őket.
Ehhez viszont tökéletes álcára lesz szükségem, amit a pici Jimin lehetővé is tesz. Olyan naív, és könnyen irányítható, hogy kezdek elkényelmesedni mellette.

A konyha pultnak dőlve figyeltem, ahogy Jimin az utolsó falatokat is elpusztítja szendvicséből, s minden apró mozdulatát követtem. Azt, ahogy apró kezeivel a tányérért nyúl, majd lassan, s annál bizonytalanabbul megindul a mellettem levő mosogató felé, hogy letegye oda. Leplezetlenül bámultam minden pici lépését, majd nyakára tévedt pillantásom, melyet percekkel ezelőtt még ajkaimmal érintettem. Ismételten késztetést éreztem arra, hogy nyakára tapadjak, s édes hangokat kicsalva belőle harapdáljam puha bőrét.
Zavartan pillantottam fel arcára, ugyanis elbambultam, de amint meg láttam Jimin vörös pofiját mosoly kúszott ajkaimra. Szerettem, ha az emberek kellemetlenül érzik magukat miattam. Ahogy azt is, hogy uralhatom őket. Ezért volt Jiminnel nyert ügyem.

-ideje indulni, nem gondolod? - pillantottam rá, mire halkan el motyogott egy igent, de nekem ez nem volt elég.- nem hallottam.- emeltem meg állát, majd szemeibe néztem.- ha velem beszélsz, szeretném érteni. Világos voltam?

-igen.. Sajnálom.- mondta mostmár hangosabban, mire mosoly kúszott ajkaimra. Teljesen jól kezelhető.

-induljunk, mert sosem érünk oda.- pillantottam rá, mire bólintva kulcsaiért nyúlt, majd mind ketten ki léptünk az ajtón.

Jimin percenként zavartan pillantott fel rám, egészen addig, amíg ki nem értünk a panelházból, ugyanis ekkor csuklója után nyúltam, majd egy fekete Range Rover felé vettem az irányt.

-na ne.- torpant meg Jiminie, majd meglepetten pillantott fel rám.- ez a te kocsid? Egyáltalán, hogy kerül ide, ha te a pokolban élsz?

-ne kérdezősködj, csak gyorsan szállj be a kocsiba.- mondtam neki, majd kinyitottam a kocsit, ami nem is az enyém. Szerencse, hogy tulajdonképpen azt csinálok amit akarok, és nincs következménye. Hamar Jimin mellett termettem az újdonsült autómban, majd be is indítottam azt.

-wow! Kulcs nélkül is működik?- tátotta el száját Jimin, mire sóhajtottam egy hatalmasat. Ezek szerint nem játssza, néha tényleg hülye.. - na de Jungkook.. Ha mi most inni fogunk a buliban, hogy jövünk ezzel haza?

-én majd nem iszom.- füllentettem. Jiminie ne azért aggódj, mert ittas leszek, hanem azért mert lopott kocsival jogsi nélkül szállítalak... - merre kell menni?- törtem meg a csendet, s különös érzések fogtak el. Mi most tulajdonképpen teljesen átlagosan viselkedünk...

-azt hiszem az utca végén balra, majd a körforgalom után is egyenesen és utána jobbra.- motyogta, mire bólintottam egyet.

Rég vezettem.
De már maga az a tény is, hogy egy emberrel utazom egy buliba rettentő fura volt. Ez magában elképzelhetetlennek tűnik és hangzik is.
De muszáj elmennem, és Jiminnel is kedvesebbnek lennem, hisz ha kevésbé viselkedek vele szarul, máshogy viszonyul majd hozzám. Magamhoz édesgetem, és még a mostaninál is kezesbárányabb lesz.
Hamar eljutottunk ahhoz a bizonyos körforgalomhoz, innen pedig már csak egy kanyarodás volt, s az utca végén már ott is volt célállomásunk.
Jimin zavartan gyűrögette kezeivel ingjének alját, s zavartan álldogált a kocsi mellett jobb lábáról a balra, míg én is kiszálltam a kocsiból. Szende viselkedése apró mosolyt csalt arcomra, s úgy éreztem, ennél jobban is zavarba akarom hozni. Elindultunk a hatalmas ház ajtaja felé, aztán be is csengettünk. Még nem volt hangos zene, tehát arra következtetek, cseppet hamarabb jöttünk.
De minél előbb annál jobb, nem igaz?

Devil's babyboy (Jikook)Where stories live. Discover now