Ahogy a nagy, s eres kéz végig szántott Jimin hófehér puha bőrén, apró remegést idézett elő a szőke testében. A tetovált kar magához húzta a finom csípőt, s ezzel ismételten össze préselte a két hőt árasztó testet. Jimin haja már homlokára tapadt, s izzadtan pihent továbbra is ott, egészen addig, míg az éjfekete hajú férfi hátra nem simította azt. Egészen hiányos öltözékben álldogáltak a konyha pultnak dőlve, s míg Jiminen csak az apró fehérneműje volt, Jungkook azért még magán tartotta nadrágját. Buja gondolatai között szerepelt továbbá az, hogy Jimint a konyha pulton, s más nem megszokott helyen tegye magáévá, most pedig elérkezettnek vélte az időt arra, hogy megvalósítsa képzelgései egyikét.
A karcsú csípő két oldalára helyezte lapát tenyereit, s óvatos simogatásba kezdett, miközben apró csókokkal hintette be Jimin finom bőrét. A kisebb megremegett az óvatos, s törődő érintésre, gyomra pedig jóleső görcsbe ugrott. Egyre kellemesebb érzések lepték el testét mikor a démonra gondolt, ezt pedig megerősítette az a tény, hogy Jimin halk sóhajai közepette Jungkook nyakába akasztotta karjait, s ajkaira hajolt.
A fekete hajú gyomra is görcsbe húzódott, ő azonban a kisebbel ellentétben pontosan tudta mitől volt. Feltüzelték testét a kisebb halk nyögései, az érzés, amint karjai között élvezkedik valaki, s ezek együttes hatása váltotta ki Jungkook lába közti hatalmas merevedését.
Percekig sem kellett gondolkodnia, azonnal a konyha pultra emelte a szőkét, s megszabadította magát is a fekete szövetnadrágjától. Cselekedetét Jimin csillogó szemekkel figyelte végig, majd miután ismételten közel lépett hozzá a démon, automatikusan kulcsolta lábait a fekete hajú dereka köré.-mit szeretnél édesem?- hallotta meg a dörmögő férfi hangot, mely füle mellett szólalt meg, s nem sokkal később meg is érezte fenekén a meleg tenyereket, melyek bele is markoltak kerek testrészébe. A kedveskedő becenév bizsergést váltott ki a szőke testéből, s egyre inkább vágyott a démonra.
-k-kérlek érj még hozzám..Érints meg..- nyöszörgött Jimin, majd a nagy lapát tenyeret nemességére húzta, s annak dörgölődött. -dugj meg.. Itt..
Jungkook arca eltorzult Jimin kérésére, s felettébb szexinek tartotta azt, ahogy a kisebb kiéhezetten vágyik a testi kontaktustra. Nem is húzta tovább az időt, egy határozott mozdulattal szabadította meg Jimint a csipkés anyagtól, s mostmár meztelen testét, apró csókokkal kezdte el behinteni. A konyhapult hideg felülete szisszenést váltott ki Jiminből, de alig volt ideje ezzel foglalkozni, a démon nyálas csókjai elvették a figyelmét.
Feje hátrabicsaklott az élvezettől, s a démon tarkóján levő apró hajba vezette pufi ujjait. Felszisszent, s alsó ajkába mélyesztette fogait, amint megérezte, a démon ajkai körbe ölelik ágaskodó merevedését.-J-Jungkook..- ráncolta homlokát, s mind két kezével a démon tarkójára simított, így akarta ott tartani az éjfekete buksit.
Jungkook hatalmasat szívott a kisebb erekcióján, s már amennyire elfoglaltsága engedte, kaján mosolyt öltött arcára. -k-kérlek..Nem sokáig bírom már..- nyikkantott Jimin, s a démon pedig majd elsült a szőke ártatlansága, s kiszolgáltatottsága miatt.-mi lesz veled, ha nem sietek?- engedte ki szájából a kisebb lüktető merevedését, s körbe nyalta ajkait, végig a szőke szemeibe pillantva.
-e-elh fogok meh..mennih!- hajtotta hátra a fejét Jimin, ugyanis Jungkook puszta látványától képes lett volna most azonnal el élvezni.
-akkor tényleg nem érdemes tovább várni.- kuncogott az éjfekete hajú, s ajkain perverz mosollyal lehúzta magáról boxerét. Szégyen vagy sem, Jungkooknak egy pillanatra sem kellett azon gondolkodnia használjon e síkosítót, boxere szinte tocsogott előváladékától, pont úgy, mint lüktető farka.
Jimin vissza folytott levegővel várta magába a hatalmas szerszámot, ami nem sokkal később ki is töltötte a számára leg komfortosabb nyílást.
A szőke kezdte megszokni a durva szexet, ezért a tágítás nélküli behatolás is sokkal egyszerűbben ment, s hamar élvezni kezdték mind ketten.
A konyhapult egy olyan hely volt mind kettejük számára, ami valahol mélyen ott motoszkált a fejükben, mint egy csúf kis vágy.
Egy vágy, mely alatt ezerszer elképzelték, amint itt szexelnek.
Jungkook elméjét ellepte a vörös köd, s egyre durvábban csapódott bele a szőke hátsójába. Jimin nyakára csókolt, s harapdálni, szívni kezdte. A kisebb apró mancsai azonnal megtalálták a felette görnyedő démon mellkasát, s kockáit kezdte simogatni. A démon Jimin csípőjére fogott, s közelebb húzta magához, így teljesen össze forrva. Ölük vad, s csattogó hangokkal tudatta, hamarosan itt a vég. Jimin háta oda tapadt a pultra, s ahogy a démon közelebb húzta magához ismételten felszisszent.
Kedvelte Jungkook a hangot, de az édes kínból fakadó nyögéseit annál inkább.
Jimin hangja egyre magasabb lett, s egyre sűrűbben emlegette, hogy a démon mennyire jól csinálja amit csinál.-édesem, ha mégegyszer kimondod a nevem, esküszöm, hogy azonnal beléd megyek..- nyögött fel Jungkook, s a kisebb arcából kitűrt egy oda tapadt tincset.
-aah..- bicsaklott hátra a szőke nyaka, s alig jutott el tudatáig amit a démon suttogott fülébe. -Ju-Jungkook..Én..elh fogokh menni!- nyikkantott a kisebb, majd szavai után azonnal a fekete hajú mellkasára robbant.
-te jó.. - harapta el mondata végét Jungkook, ahogy össze szorult farka körül Jimin feneke. Hatalmasat nyögött, s úgy érezte, hogy ebben a pillanatban megtapasztalta milyen is a mennyország, melybe ő sosem teheti be lábait.
Az érzés mely átjárta őket valami elképzelhetetlen volt. A szín tiszta vágy volt az. De nem csak a szexuális vágy. Jimin az aktus közben Jungkook szívére, lelkére, s egész valójára vágyott...
Sziasztok!
Itt is lenne az új rész, sosem írtam még suliban, de most ez is megtörtént😂😂
(Ezért ha van benne hiba előre is bocsánat )
Remelem tetszett, igyekszem a folytatással!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...