Jimin fáradtan lépdelt fel a márvány lépcsők hadán, melyek egy fényűző, s meseszerű két szintes házhoz vezették őt.
Jungkook mögötte lépdelt, s óvatosan a szőke derekára simította kezét, hogy be terelje házába. Jungkook irodájától körülbelül negyed órányi autókázás után parkoltak csak le, egy teljesen fényűző villa előtt. Jimin, amit be lépett, egy nagy előtérben találta magát, hol a padló úgy csillogott, hogy magát is felfedezte benne egy idő után.
Sosem járt még ennyire fényűző házban, s ez kissé megrémisztette és zavarba hozta. Az ő öltözködése egyáltalán nem illett a ház külalakjához, ha pedig saját kis panel lakására gondolt egyenesen elfogta az undor.
A démon levette fekete zakóját, s felakasztotta a fogasra, mely az ajtó melletti falon kapott helyet, majd mindketten levették a cipőt, s Jimin egy papucsot is kapott.-végre itthon vagyunk.- mosolyodott el szelíden Jungkook, s Jimin arcára simított jobb kezével. A szőke nem győzött bele simulni hatalmas tenyérbe, ez pedig Jungkookot mosolygásra késztette.
-itthon?- Jimin szíve meglódult a kijelentésre, miszerint ez mostantól az ő otthona is, s nem győzte inni Jungkook minden szavát, s mozdulatát.
-itthon bizony.- mosolyodott el a démon.- gyere, körbe vezetlek.- s Jungkook így is tett. Először az elő szobából nyíló nappalit, s konyhát mutatta meg, majd a teraszt, kertet, végül a lépcső tetején levő felső szintet, mely egy hatalmas hálót, fürdőt, dolgozó szobát, vendég szobát, s gardróbot tartalmazott. - itt fogunk aludni.- mondta Jungkook, miközben belökte szobája ajtaját, s átkarolta Jimin derekát. - vagy nem pont aludni.- motyogta a szőke nyakának bőrére, s apró csókokkal kezdte el be lepni az érzékeny területet.
-hatalmas ez a háló.- lépett beljebb Jimin ki szakadva a karok közül, s ezzel próbálta leplezni zavarát, melyet a démon váltott ki belőle.- de az egész ház is hatalmas.
-sok dolog hatalmas ami a tulajdonomban van.- szólalt meg Jungkook, miközben az ajtófélfának dőlt, s onnan figyelte Jimin karcsú testét, amint kecsesen siklik a szobában.
Jimin megforgatta szemeit a perverz megszólalásra, s inkább igyekezett nem reagálni rá.
-láttam egy vendég szobát. Lehet ott kéne aludnom, nem?- pillantott Jimin a démonra, kinek vonásai megkeményedtek.
-itt fogsz aludni velem.- mondta, majd azonnal a szőke előtt termett.- az enyém vagy, és velem alszol.
-csak húzom az agyad te mamlasz.- motyogta a kicsi, miközben a nagy ágy felé sétált. Jungkook hitetlenkedve nézte a szőkét, s vigyora levakarhatatlan volt.
-éhes vagy?- kérdezte Jungkook, s amint feltette a kérdést, már jelezte is Jimin hasa, hogy mennyire bele talált a démon. -ezt egy igennek veszem.- nevetett fel szelíden, majd elindult a konyhába.- mit kérsz?
-igazából bármi jó.- követte Jimin, majd amint a konyhába értek felült az egyik bárszékre. - olyan hatalmas ez a ház. Főleg az enyémhez képest.- nézett ismét körül, de megakadt szeme Jungkookon, ki idő közben beállt a tűzhely elé, s neki kezdett egy instant rámen elkészítésének.
-kérsz bele tojást is?- pillantott hátra válla felett, majd mikor Jimin bólintott, már vette is elő a tojás tartót.
Jungkook nem sűrűn főzött, mivel nem volt szüksége ételre az életben maradáshoz. Sokkal inkább érzésekkel táplálkozott az elmúlt időben.
Halála, s démonná válása előtt azonban nevelő szülei keze által nagyon is jól megtanult főzni. Amint a konyhában kezdett szorgoskodni vissza tértek emlékei, amikor még nevelő anyukájával főzött, s a család, kik szerették őt. Aztán fájdalom nehezedett mellkasára, amint a többi emlék is fel elevenedett benne.-minden rendben?- érzett meg vállán egy apró kezet, majd Jimin illata is bekúszott orrába, mely le nyugtatta a démont. Jungkook gondolkodás nélkül húzta mellkasához a szőkét, ki készségesen bújt bele a hatalmas karok nyújtotta biztonságba.
Jungkook ekkor jött rá igazán, hogy a szőke milyen hatással van rá. A teste önkéntelenül is ragaszkodni kezdett hozzá, alkalmazkodott Jimin minden apró rezdüléséhez, s érezte, amint nem csak teste, hanem belsője is megnyugszik. Jimin hatott rá, akár egy nyugtató.-minden rendben.- válaszolt végül a démon, s Jimin feje búbjára nyomott egy lágy csókot. - azt hiszem kész a vacsora.- lépett el a szőkétől, majd kitette egy tányérba a tésztás finomságot, a tojással együtt. -jó étvágyat.- tűrt egy tincset a kisebb füle mögé, majd mosolyogva figyelte, ahogy Jimin lassan falatozni kezd a hatalmas konyhaszigetnél.
-te nem eszel?- nézett Jimin a sötét szemű démonra, ki óvatosan megingatta fejét.
-tudod, hogy nem kell táplálkoznom. -támasztotta meg állát Jungkook, majd úgy figyelte Jimint.
-és akkor hogyhogy nem halsz meg?- pillantott a szőke nagy szemekkel Jungkookra, ki hangos kacagásba kezdett. A fekete mindig meglepődött, hogy Jimin ilyen heves reakciókat vált ki belőle, s hirtelen kontrollálni sem tudta érzéseit.
-Édesem..Már régen halott vagyok.- nevetett fel ismételten Jungkook, kinek karcos hangja bizsergésre késztette Jimin testét. -démon vagyok Pici. Rémlik?- mondta a fekete, majd a pult túloldalára teleportált, szembe Jiminnel.
-mégis táplálkozol valamivel nem igaz?- nyammogott egyet a szőke, mikor bekapott egy nagyobb falatot.
-kizárólag testileg tudom magam feltölteni. A szex nekem az életben maradás kulcsa.- vigyorgott Jungkook, amint meglátta Jimin pirosas füleit.
-miért pont ilyen démon lettél? Egyáltalán..Hogy lettél démon?- tette fel Jimin a kérdéseit, hiszen úgy érezte, Jungkook megnyílt neki, s talán többet is elmond majd neki.
-szex és akaratosság? Ez egyszerű. Makacs vagyok és imádok dugni.- húzta fel a fekete jobb szemöldökét, majd ismét Jimin mellett termett. - sosem voltam jó fiú.- húzta végig ajkait Jimin nyakán, s kezeit lassan vezette be annak pólója alá. -rossz fiúként hamar a pokolban végzi az ember. Pláne ha oda is tartozik.- sóhajtott egyet Jungkook, majd Jimin hajába nyomta arcát. -ideje fürdeni. Nem gondolod?
-ugye jól láttam azt a hatalmas kádat?- csillantak fel Jimin szemei.
-menj, engedj bele vizet, azonnal csatlakozom.- vigyorodott el a démon, majd mikor Jimin már az emeleten járt, halkan sóhajtott egyet. -miért kínzom magam ezzel?..- suttogta maga elé, s lassan megindult az emeletre a szőke angyalka után, kinek fénye az egész poklot betöltötte Jungkook szemében.
Sziasztok!
Remelem tetszett nektek a rész, hamarosan folytatás!Kitartást a mai naphoz mindenkinek!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
STAI LEGGENDO
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...