James éppen Jiminnel közös panelük tetején ült, s lábat a mélybe lógatta.
Kellemetlen érzés kerítette hatalmába, s ezt nem tudta hova tenni. Valamilyen oknál fogva egyre nagyobb ellenszenvet kezdett apja felé táplálni. Felnézett az égre, melyen fekete felhők sorakoztak, s lehunyta szemeit. Kék lélektükrei eltűntek szemhéjai alatt, s szemei elé is sötétség került. Jobb kezét hajába fúrta, majd tincseit megtépázva sóhajtott egy hatalmasat. Nem tudta hova tenni ezt a bizonyos kellemetlen érzést, mely belsőjét mardosta.
Fújtatva vette le ujjáról az alvilágiak szimbolikus gyűrűjét, s hajította a sötétségbe. A gyűrű tehetetlenül hullott egyre lejjebb, mígnem az aszfalton csilingelve földet ért. James hatalmas sóhajtása még a túlvilágra is eljutott, nyilván való volt, hogy nincs minden rendben a fiúval. Kelletlenül tápászkodott fel a peremről, s pillantott le a mélybe, mely egyenesen talpai alatt húzódott volna, ha csak egy centit is mozdul.
James eljátszott a gondolattal, melyben ő szerepelt, amint a mélybe veti magát, s minden gondja megszűnik, de végül lelépett a párkányról, s a tető ajtajához indult. Gyáva volt a halálhoz is, de leginkább az élethez.
Hangosan vágta be maga után az ajtót, mely víz hangot idézett elő a kongó lépcsőházban.
Elbotorkált a liftig, melyen vacillált, de aztán megnyomta a hatos gombot.
Fejét a lift tükrös oldalának döntötte, s csak csendben várta, míg leér a kívánt emeletre.
Azon kapta magát, hogy a fekete ajtó előtt áll, mely azt a helyet rejti szemei elől, ahonnan menekülnie kellene, de mégsem tette. Nem menekült, s még akkor is nehezen fogta fel agya mit tesz, mikor lenyomta a csengőt.A házban tartózkodó egyedüli szőke zavartan kelt fel a kanapéról, melyen pár perce aludhatott csak el, s indult meg bizonytalan léptekkel az ajtó felé. Jungkook alig fél órája hagyhatta el a lakást, s mit sem sejtett az egészről, ami jelenleg le fog zajlani.
Jimin kitárta az ajtót, mely mögött egy vörösen izzó szemű démon állt, kinek remegni kezdek kezei, majd pillanatok alatt esett neki Jiminnek, kinek esélye sem lett volna meg védenie magát.
A démon lefogta Jimin testrészeit, s egyenesen a még testmeleg kanapéra lökte, s fölé mászott.-mi a frászt csinálsz?! Engedj már el!- lökte meg Jimin a démon mellkasát, de az stabilan ült a szőke csípőjén.
-most mindenért meg fizetsz!- morogta James, miközben a vadul kalimpáló szőke nyakához hajolt, s apró csókokat lehelt rá.
-állj már le! Mindjárt itt van Jungkook, és nagyon durván meg fogod bánni!- kiáltozott a szőke továbbra is, majd James mellkasát kezdte püfölni.
-Jungkook nincs itt, és nem is lesz.- mosolyodott el James, majd megfosztotta Jimint ruháitól.
-m-miért kell ezt tenned?..- motyogott Jimin, miközben feladta az ellenkezést. Tudta, hogy hamarosan itt lesz Jungkook, addig pedig szeretett volna minél többet kicsalni a fiúból.
-fogd be.- morogta James, majd Jimin falatnyi csipkés tangájára terelődött tekintete. - hogy a faszban állhat ez jobban rajtad, mint a világ összes csaja közül bárkin?-morogta, majd kaján vigyorral arcán adott egy puszit a szálkás alhasra.
-mi bajod van Jungkookal?- morogta a szőke, miközben dacosan James szemeibe nézett.
-mi a szart akarsz elérni?- morogta a vörös szemek tulajdonosa, de az ő szemei koránt sem olyan nyugtatóak voltak, mint Jungkooké.
-megtudni, hogy mégis mi a fene folyik itt!- kelt ki magából Jimin, James pedig eltátotta ajkait. Tetszett neki a tüzes szőke, s múltkori pofonja után méginkább vonzódott hozzá. Feltüzelte a kisebb hevessége.
-legyen.- vonta meg vállait a démon, majd Jimin ölére ült. - Jungkook a testvérem.- mondta, majd meg mozdította csípőjét Jiminen, ki erre össze szorította szemeit.
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...