A hideg ujjak, melyek végig szántanak pólóm alatt, a meleg lehelet, melytől görcsbe rándul a hasam, s a halk suttogás, mely méz édes semmiségeket duruzsol fülembe...
Biztos lenne olyan ember, melytől ezeket az apró, de annál inkább sokat érő gesztusokat szívesen fogadnám, de jelen helyzetben pont az ellenkezője történik.
A test, mely hozzám préselődik, undort vált ki belőlem. A hang mellyel fülembe duruzsol, hányingert kelt. Minden egyes mozzanata miatt felfordul a gyomrom.
Ennek ellenére képtelen vagyok meg mozdulni, de ha akarnék se tudnák... Két karjával erősen tart, ezzel tökéletesen kalitkába zárva engem. Testem remeg, s hasam görcsbe rándul. Tényleg félek..-menjünk a kert végében lévő jakuzzihoz.- csókol bőrömre, de én csak megrázom fejem.
-n-nem.
-ezt nem te döntöd el, édes.- ragadta meg erősen csuklóm, majd ráncigálni kezdett. Úgy ellenkeztem ahogy csak tudtam, de mind hiába. Testem, akár csak egy fadarabot, felemelte, majd minden előrejelzés nélkül a jakuzziba dobta. Testem azonnal megborzongott, s amíg azon volt, hogy bemásszon, rémülten igyekeztem kimászni, s otthagyni ezt az állatot. - mit gondolsz, hova mész?- ragadta meg derekam, s mellkasához húzott. - most szépen megbaszlak, majd utána spurizhatsz.- kuncogott. Undorító féreg.
Hol van Jungkook, vagy a barátaim? Sehol senki, akire szükségem lenne! Kibaszottul bajban vagyok!Remegtem, s egyre jobban kétségbe estem. Féltem, hogy senki sem fog rajtam segíteni. Egy magam képtelen lennék rá, nem csak azért mert félek, hanem mert nem vagyok elég erős hozzá. Sem lelkileg, sem fizikálisan.
Minden erőm elhagyott, s magamra már nem számíthattam. A testem lebénult, képtelen voltam a mozdulásra. - ha ellenkezel, Felix lesz a következő, akit megbaszok.- suttogta tarkómra.- naív a kicsike, pillanatok alatt megdugom. És ha rajtad múlik, minden percét sírva fogja tűrni.-te most fenyegetsz?- hangom halkan csengett, s egy pillanatra még helyzetem is elfelejtettem.
-úgy tűnik szépség...- kuncogta, majd fenekembe markolt. Megugrottam az érzésre, de minden egyes pillanatban Felix arca villant fel elmémben. Nem tehetem ezt az egyik legjobb barátommal. Nem tehetem ki ekkora veszélynek... Ha már többször ki bírtam Jungkookal, most Kaial is ki tudom...
-nem bánthatod Felixet..-suttogtam erőtlenül, majd mély levegőt véve felhagytam erőtlen kapálózásommal.
-csak egy valamit kell tenned, és egy barátodnak sem esik bántódása.
-rendben...- fordultam felé. - kérlek csináld gyorsan...- hajtottam le fejem, majd végig szántott arcomon az első könnycsepp.
-mindig is tudtam, hogy egy kurva vagy.- nevetett fel, mire zavartan felpillantottam rá. - gyorsan akarod mi?- fröcsögte a szavakat, mire szívem egyre hevesebben vert.
-én.. én csak azt akartam, hogy gyorsan túl legyünk rajta..- suttogtam.
-pontosan ezt teszik a kurvák, kicsi Jiminie. De most mindegy is.. - suttogta, majd lehúzta nadrágom. Össze szorítottam szemeim, s remegve tűrtem, ahogy jobb keze lassan belemarkol csupasz fenekembe. -annyira természetellenesen nagy segged van, te jó ég...- végig simított vágatomon, s nem finomkodott feldugta három ujját.
-basszamegh!- sikítottam fel, s könnyem már patakokban folytak le arcomról.
-kussolj be, te kurva.- röhögött fel, s vadul kezdte mozgatni kezeit.
-ne... ne hagyj békén! Kérlek!
-fogd már be a szád!
-szerintem neked kéne befogni, és kurva gyorsan levenni a kezed arról, ami nem a tiéd.- hallottam meg Jungkook karcos, s rémisztően mély hangját, mire testem azonnal reagált, s még jobban sírni kezdtem.
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...