31.

1K 54 22
                                    

Azt hiszem mostmár egy fokkal közelebb érzem magamhoz. Mintha a fal, mely kettőnk között húzódott elkezdett volna omladozni.
Megtette az első lépést, s elárult nekem egy számára nem kívánatos információt a múltjából. Ez már haladásnak számít, melyet meg is becsülök.
Jelen helyzetben a kanapémon ülök a démonnal együtt, s mellkasának dőlve nézünk valami bugyuta filmet a tévében. Hideg van, s fázom, ugyanis testem csak egy alsó fedi. Nemrég jöttünk ki a zuhany alól, de mivel Jungkook szerette ezt a valamit ami megy, kénytelenek voltuk ide telepedni. Ki vagyok én, hogy megfosszam ettől?

-fázol?- suttogta fülembe, s meleg lehelete miatt kirázott a hideg. Libabőrös nyakamra adott egy apró csókot, s hirtelen a szobában találtam magam.

-sosem csináltad még velem ezt.- lepődtem meg, s nagy szemekkel pillantottam a démonra, ki ajkain apró mosollyal figyelt.

-a teleportálás veszélyes. - mormogta, s kivett egy pólót a szekrényből, majd ide dobta nekem.

-most mégis ide hoztál vele.- húztam át fejem a póló nyakán.

-vannak kivételes esetek, melyek nem tűrnek halasztást.- sétált közelebb, s apró csókot nyomott homlokomra. -nem akartam, hogy megfázz.

Szívem hatalmasat dobbant, s éreztem amint fejem vörösebb árnyalatra vált, ahogy a démon kuncogva figyeli rezdüléseim.

-miért szeretsz zavarba hozni?- hajtottam le fejem, s éreztem, amint fejem mostmár tényleg vöröses színben pompázik.

-mert aranyos vagy ilyenkor. Majdnem annyira, mint kiscicaként tegnap este.- kacagott, majd letepert az ágyon, s kezeim össze fogta fejem felett.

-az totálisan egyszeri alkalom volt! Soha többet nem teszek ilyet. Hiba volt megkérdezni, hogy mivel lehet jobb kedved..Ne beszéljünk erről a témáról..-motyogtam.

- inkább áruld el van e valami, amivel jobb kedvre tudlak deríteni. -tettem fel neki tegnap este a kérdést. Sötét volt, s az éjjeli szekrényen pihenő lámpán kívül semmi sem adott fényt a szobának.

-igazság szerint..- motyogott Jungkook, majd kaján vigyorral ajkain bólintott.- szeretsz nyávogni?

-milyen kérdés ez?- néztem rá zavarodott ajakgörbülettel, hiszen elképzelésem sem volt mire gondolhat.

-nyávogj nekem cicuskám.. -kérte perverz vigyorral, mire az én ajkaimról fokozatosan leolvadt apró mosolyom.-hoztam neked egy meglepetés jelmezt.

-biztos, hogy nem.- motyogtam kimérten, mire halk sóhajt hallatott a démon, s lassan bólintott.

-ez esetben hagyjuk az egész jobb kedvre derítős dolgot.- morcoskodott, s inkább elfeküdt az ágyon. Mély levegőt vettem, majd elindultam a szekrényem felé hol szerintem elrejtette a jelmezt. Mély levegőt kellett vennem, ahogy kezembe vettem a fehér zacskót, s átlátszó részén szemügyre tudtam venni a fehér bolyhos macska füleket.

Azért egyszer megöllek. Hangosan gondolkodtam, hogy gondolataimat még ő is meg hallja az ágy felől, s nem kellett csalódnom, egy halk kuncogás szakadt fel torkából.
Zavartan zárkóztam be a fürdőbe, s nyitottam ki a műanyag csomagolást. Az első ami a kezembe akadt, az a két cica fül, s egy csengős nyakörv volt. Ez után egy fehér necc harisnya, melynek fenekén egy hatalmas lyuk tátongott, s egy cica farok, melynek végén..Te jó isten! Mi a fene ez! Ezt nekem be kéne tennem?..
Elöntött a pír, s ahogy felnéztem a tükörbe, egy hatalmas sóhaj után lassan magamra vettem a cicafüleket, majd a csengős nyakörvet, s a harisnyát is. A harisnya kellemetlenül feszült neki tagomnak, mit már nem fedett semmi. Feltűnt, hogy a zacskóban van még egy anyag, melyet kihúzva egy kisebb miniszoknyát pillantottam meg. Zavarom méginkább előjött, ahogy magamra húztam azt is, s az egész alakos tükör felé fordulva ajkaim elnyíltak egymástól.
Ez én lennék?
Egyedül már csak a cica farok volt hátra, de egyszerűen fogalmam nem volt, hogyan kéne belekezdenem. A csap alatt levő szekrényből kivettem egy tubus síkosítót, s kellően bekentem vele a cica farok fém dugó részét. Ajkaimba haraptam, majd óvatosan fenekemhez vezettem. Rózsámhoz illesztve halk sóhaj szakadt fel belőlem, ugyanis kellően hideg volt ahhoz, hogy izmaim méginkább össze menjenek.
Gyerünk Jimin..Menni fog.

Devil's babyboy (Jikook)Where stories live. Discover now