Jungkook a forró zuhany alatt állt, s csak folytatta magára a vizet. Szeretett volna megszabadulni a mocsoktól, melyet Jamessal való találkozásakor szerzett.
Agya megállás nélkül pörgött, fogalma sem volt, mi tevő legyen. Tanácstalan volt, és az, akitől segítséget kérhetett volna, már nem tartózkodott a panellakásban.
Miután csúfondárosan elbánt Jamessal, a féreg eltakarodott a házból, sőt még a városból is. Egyenesen az alvilágba menekült, s fülét farkát be húzva somfordált főnöke elé.-van valami fejlemény?- szólalt meg a karcos hang, mely libabőrt idézett elő a fiatal férfi karján.
-m-ma találkoztam Jungkookal, és a társaival. Lucifer is ott volt.- motyogta halkan, de a hangos morajra azonnal felkapta fejét.
A férfi felborította az előtte levő asztalt.-mi a fészkes fenéért vagy akkor itt?!
-nos...Jungkook ellátta a bajom.- vakart tarkójára, azonban torka el szorult, mikor meghallotta a férfi horkantását.
-ki gondolta volna. - állt fel a férfi, majd elindult James felé. - tudod, hogy milyen elv alapján neveltelek fel igaz?- kérdezte, mire James csak bólintott.
-Jungkook tette tönkre az életem, ezért meg kell bosszulnom, mi több meg kell ölnöm őt.
-helyes.- bólintott az őszes hajjal rendelkező férfi.-légy ehhez hű, és tedd meg.
A férfi vissza ült a székébe, s úgy figyelte fiának arcát. Megviselt volt, ezt azonnal le tudta róla olvasni. Nyakán egy erős kéz nyom díszelgett, azon pedig egy percre sem kellett gondolkodnia kitől szerezte.
Felállt a hátán a szőr, amint belegondolt abba, hogy mire képes elsőszülött fia. Jungkook gyerekkorától kezdve kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezett mind a harcművészetekben, mind az élet nehézségeivel szemben.
Szíve össze szorult, ahogy eszébe jutottak a mocskos emlékek, s hatalmas düh keletkezett testében, mely a fiú ellen szólt. El akarta pusztítani, hogy megszabaduljon az utolsó élő bizonyítéktól is.
Ezt a mérhetetlen dühét nyomta rá Jamesra is, ki belekényszerült a helyzetbe.
James tényleg meg akarta ölni Jungkookot, de korántsem azért, mert apja akarta. Bizonyítani akart, akarta az apja elismerését, s mindenek előtt akarta a szőke fürtökkel keretezett angyalkát, ki egyenlőre Jungkook birtokában volt. James ajkai mosolyra húzódtak, amint eljutott tudatáig az egyenlőre szó jelentése. Biztos volt abban, hogy a szöszi hamarosan alatta fog nyögni.
A gondolatra borzongás szaladt végig testén, s a kerek idomokra gondolt, mellyel Jimin rendelkezett.Jungkook elzárta a vizet, s a fekete törülköző után nyúlt, mely ott lógott a kabin ajtaján. Végig törölte a testét, hogy eltávolítsa magáról az apró vízcseppeket, majd a tükörről is, az oda gyűlt párát.
A csap melletti pohárra pillantott, melyben Jimin rózsaszín fogkeféje mellett megpillantotta sajátját. Be harapta alsó ajkát, amint megérezte azt az ismeretlen és furcsa érzést testében. Beteg lenne?
Jungkook mélyet szippantott a párás levegőbe, s ajkaira mosoly húzódott amint megérezte magán a szőke illatát. Megdörzsölte haját, majd a derekára tekerte a törülközőt, s úgy lépett ki a helyiségből. Jimint a kanapén ülve pillantotta meg, miközben egy hatalmas takaróba bugyolálva nézett valamilyen mesét. A démon megforgatta szemeit, majd a hálóba igyekezett, hol magára tudott kapni egy boxert. Nem volt szégyenlős, ezt pedig be is igazolta az, hogy vígan szambázott ki abban a leheletnyi anyagban Jiminhez, mely még farkát is alig tartotta. Hatalmas mérete szinte átszúrta az anyagot. Mikor Jimin megpillantotta leesett állal fordult el tőle, s igyekezett nem arra gondolni, milyen lehet a férfin ez a boxer, ha éppen erekciója van. Jimin combjai ismételten remegni kezdtek, s ahogy válla felett hátra pillantott a konyhába, ahol a démon éppen lábatlankodott, ajkai elnyíltak egymástól.
A férfinek tökéletes homokóra testalkata volt. Szeretkezés közben sosem figyelte meg ennyire a fekete hajú testét, most viszont nyálcsorgatva meredt a széles vállra, karcsú derékra, széles csípőre, s izmos combokra. Jimin szájában össze futott a nyál, melyet nem győzött nyeldesni.
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...