Jimin egy kisebb táskába pakolta a számára szükséges ruha darabokat. Nem tudta, hogy miket kéne vinnie, ezért csak bedobált pár szerinte elviselhető göncöt, majd be is cipzározta a sporttáskát.
Ajtaját nyikorogva tárta fel, majd a nappaliba igyekezett, ahol még mindig a négy démon társalgott. Jungkook gondterhelten pillantott a szőkére, ki zavartan letette a sporttáskát, majd végig mérte a többieket.-ülj vissza.- mondta Jungkook, majd Jimin derekára fogva ölébe húzta. - nem kell aggódnod, egy hónapnál tovább nem leszünk távol. - suttogta fülébe, majd a szőke karcsú vállára helyezte állát.
-ha mindent megtárgyaltunk, akkor mi mennénk is.- nézett Jin a fotelben ülő két személyre, mire Jungkook csak bólintott.
-holnap beszélek Jimin főnökével, aztán pedig már szerintem mi is megyünk utánatok. -biccentett a fekete hajú démon, mire a másik három csak bólintva felállt, s az ajtó felé igyekezett.
Jimin jó házigazda lévén szerette volna maga kiengedni vendégeit, ezért az ajtóhoz sietett, s nagyra tárta azt a démonok előtt.
Lucifer azonban megtorpant, s azonnal a szőkére vezette tekintetét.-menj azonnal Jungkookhoz! - szólt rá halkan, azonban olyan komolysággal, hogy Jimin egy percre sem habozott, azonnal a fekete hajú mellé lépett, kinek szemei vérvörös színre váltottak. Jobb karját a szőke derekára vezette, s olyan birtoklóan húzta magához, hogy Jimin combjai egy pillanatra megremegtek. Ahogy a hatalmas meleg tenyér a karcsú csípőjét tartotta, borzasztó nagy önkontrollt kellett magára erőltetnie ahhoz, hogy ne sóhajtson fel. Most először érezte Jimin ennyire a démonból áradó szexuális feszültséget, ez pedig döbbenettel töltötte el. Jungkook mindvégig ennyire birtokló és szexi lett volna? Jimin ágyékában bizsergést érzett, s azt kívánta, a meleg tenyér csússzon lentebb egészen addig, míg formás félgömbjeire nem mar. Áruló elméjét próbálta minél hamarabb száműzni, s ismételten a jelenre koncentrálni, de a tudat, hogy Jungkook ennyire birtokolni akarta, valami egészen izgató volt számára.
-ugye ti is érzitek?- szólalt meg Jin, ki idő közben a túlfűtött páros mellé sietett.
-nem lehet nem észre venni.- horkantott fel Jungkook, Jimint pedig ellepte a libabőr. A démon forró lehelete pontosan a szőke nyakát csiklandozta. - nem kell kétségbe esni, vele még egyedül is el bírok, nem hogy négyen.
-azért ne bízd el magad. - morogta Namjoon.- miután az apád elment hozzá, és szembesítette az emlékeivel, nagyobb düh tombol benne, mint hinnéd.- sóhajtott fel, majd feljebb tolta orrán a szemüvegét.
-ezzel egyet kell értenem.- mondta Lucifer, majd apró léptekkel, akár egy macska, az ajtó felé igyekezett, majd mikor a kerethez ért, egy hirtelen mozdulattal vágta be azt. - apád direkt játszotta ki ezt a kártyát. Tudta, hogy a düh majd bosszúvágyat idéz benne, és akármit képes lesz megtenni azért, hogy megöljön téged. Ha te pedig már nem leszel, könnyűszerrel elfoglalhatja az alvilágot, és legyőzhet engem. Nélküled képtelenek vagyunk erre, Jungkook. - épp, hogy ellépett a nyílászárótól, az hatalmas robajjal esett a földre.
Jimin összerezzent, s Jungkook mellkasában keresett menedék után.-nem lesz semmi baj törpe.- motyogta a fekete hajú, s vörös szemeit az ajtófélfának támaszkodó betolakodóra vezette.
-démon partyt rendeztek és meg sem hívtok?- nevetett fel James, ki kuncogva lépett beljebb a lakásba. - elnézést az ajtó miatt Szivi, csak tudod kellett a nagy belépő.- pillantott Jimin felé, ki Jungkookba kapaszkodva nyelt egy aprót.
-a meghívó nem szól árulóknak.- köpte a szavakat Jungkook, mire James halkan felhorkantott.
-ki is az áruló hm?- kuncogott James, mire a feketének össze szorult ökle, s be feszítette állkapcsát. - vagy mondjam inkább, hogy hűtlen?
YOU ARE READING
Devil's babyboy (Jikook)
FanfictionPark Jimin sosem volt az a bulizós fajta, jobban élvezte az otthon eltöltött időt, s jobban szeretett tanulni, rendszerezett és szabálykövető életet élni. Azonban legjobb barátja megnehezíti abban, hogy ezt az életvitelt folytatása, mivel nagy neh...