4.

1.4K 72 38
                                    



Lehetnek benne hibák, jó olvasást! ❤️



Már teljesen felesleges minden.. Halkan zokogtam, s már feladtam minden küzdelmem Kai ellen. Nincs senki sem, aki megvédene..
Miért küzdök feleslegesen?

-úgy látom nem voltam eléggé világos. - hallottam meg ismét azt a kellemesen mély hangot, mint amit a folyosón hallottam. - tartsd magad távol attól, ami nem a tiéd. - mondta kimérten, mire Kai mérgesen el lépett tőlem.

-mi a fasz bajod van? - köpte a szavakat az ismeretlen felé, s láttam annak nem sok kell, hogy el szakadjon az a bizonyos cérna.
Agyam ezerrel kattogott, s megrökönyödve figyeltem, ahogy Kait, egyetlen mozdulattal leterítik a földre.

-hogy jutottál be? - nézek rá az idegenre. - bezártam az ajtót.. És Kai, hogy jutott akkor be?.. - motyogtam.

-az a fasz feltörte a zárat. - dőlt a falnak, s mért végig fejem búbjától a kislábujjam hegyéig, mire elképesztően zavarba jöttem. - én bárhova be tudok menni. - kuncogott fel. - démon vagyok.

-hát még mindig ezt a hülyeséget hajtogatod? - forgattam meg a szemeim. - köszi hogy megvédtél, de mostmár akár mehetsz is.

-te idéztél meg, viselj is el. - mondta, majd bele rúgott Kaiba. - ezt a faszt el viszem. - mondta, majd egy pillanat alatt eltűnt. Mi a szar! Hatalmasra tátottam szám, s egész testem remegni kezdett.

Eltűnt, a szemem láttára!

A napok gyorsan teltek, én pedig egyre jobban kezdtem megőrülni. Furcsa hangokat hallottam, s egyre több furcsa fekete árny szerűséget láttam magam körül. Igazából a "démont " akit meg idéztem azóta nem láttam sehol, tehát arra következtetek, hogy baromira becsiccsentettem aznap, s beképzeltem a dolgokat. Lehet még a hatása alatt vagyok, ugyanis semmi értelme annak, hogy fura dolgokat látok. Talán csak beképzeltem őket. Sőtt biztos!
Utána néztem a neten, de semmi értelmeset nem találtam ezzel a démonos hülyeséggel kapcsolatban.

Kai többször is keresett, de sosem reagáltam. Kis híján meg erőszakolt, és ezek után ő még fel mer hívni! Méteres fasz!
Holnap van az első napom a munkahelyemen, mivel el határoztam, hogy amíg nyár van —és talán utána is—, valahol dolgozni kezdek, egyetem mellett tudom csinálni, és amúgy is jó a kicsivel több pénz. Jelentkeztem egy kávézóba, de sajnos oda nem vettek fel, így heteken keresztül jártam Seoul utcáit, hátha találok valamit, s szerencsére találtam is. Egy étteremben leszek felszolgáló, de eleinte csak annyi lesz a feladatom, hogy felveszem, s le adom a konyhán a rendeléseket. Szerencsére az étterem csak két utcányira van a lakásomtól, így hamar oda is érek. Minden a legjobban jött ki.

A buli után egyébként elmeséltem Felixnek és Hobinak a Kaial történeteket, akik rendesen ki is akadtak, s aggódtak értem. Hobi elkotyogta Yoonginak —hiszen a buli után eléggé közel kerültek egymáshoz —, hogy Kai meg próbált megerőszakolni, Yoongi pedig Taenek, így már mindenki tudott az incidensről. Úgy éreztem magam, mint egy rosz ribanc, annak ellenére, hogy semmit sem tettem. Pillanatok alatt lettem téma az évfolyam csoportokban, s mindenki tudott mindenről. Többen álltak mellém az ügyben, de mivel mindenki erről beszélt, több kamu pletyka is szárnyra kapott, miszent például én tettem szét Kainak a lábaim, vagy az, hogy a kocsija hátuljában dugott meg.
Elkepesztően undorítónak gondolom azokat az embereket, akik ezeket kitalálták..

Most éppen fekszem az ágyamban, egy szál boxerben, s azon gondolkodom, mit csináljak ma. Felix össze szedett valakit a buliban, akivel ma fog randizni, Hobi pedig a családjánál van. Tehát egyedül maradtam. Nem szívesen megyek ki a lakásból, hiszen félek, hogy meg ismétlődne a Kaial történt esemény, de az sem normális, hogy kezdek paranoiássá válni ez miatt.
A boltba mindenképp le kellene mennem, hiszen kezdek kifogyni mindenből. A ház is kezd disznóóllá alakulni.. Mi lett velem?
Elmélkedésem, telefonom rezgése szakította félbe, mely az éjjeli szekrényen pihent. Anya neve villogott rajta, s én már itt tudtam, hogyha én ezt nem veszem fel, baromi nagy fejmosást kapok később.

Devil's babyboy (Jikook)Where stories live. Discover now