21.

1.2K 77 66
                                    

-Jungkook szemszöge -

Jimin apró nappalijában ültem a kanapén, és csak magam elé bámultam. Agyalni próbáltam azon, hogy hogyan oldjam meg a mostani helyzetünk, de semmi sem jutott eszembe.
Az órára pillantottam, ami lassan éjfélt ütött, majd meghallottam amint Jimin elzárja a vizet a fürdőben. Hátra hajtottam fejem a támlára, s füleltem mikor nyitja ki az ajtót. Apró neszére hamar fel is kaptam fejem, majd egyenesen sötét szembogarait céloztam enyémekkel. Láthatóan aprót nyelt, majd kissé esetlenül bólintott még fel sem tett kérdésemre, s elengedte derekát tartó törülközőjét.
Elégedett mosoly húzódott ajkaimra, amint megpillantottam piros tangáját, melynek csipkés anyaga alig takarta elölről. Mutató ujjamat megpörgettem a levegőben, ezzel mutatva forduljon meg, ezt pedig tökéletesen értette, s egy halk sóhajtás után tette is amit kértem.
Tökéletes látvány fogadott, melytől még a nyál is össze futott a számban.
Nagyon basznivaló volt ebben a falatnyi anyagban, ezt pedig tudatára is adtam azzal, hogy mögötte termettem, s azonnal félgömbjeire simítottam kezeim.

-szexi vagy, Pici.- suttogtam, s egy apró puszit is leheltem fülére, melyre kirázta a hideg.

-nem hittem volna, hogy komolyan gondoltad azt, hogy ezeket kell hordanom. Nagyon kényelmetlen!...- motyogta, mire kaján vigyor húzódott ajkaimra.

-pedig igazán komolyan gondoltam.- markoltam fenekébe, mire aprót ugrott. - vársz valakit?- suttogtam nyakára, mikor is megszólalt a csengő. - pláne ilyenkor?

-nem vártam senkit..- tolt el magától, majd az ajtó felé vette az irányt, az azonban teljesen kiment a fejéből, hogy csak egy szem tangában van.

-hé szöszi.- szóltam utána, mikor is megfordult, s felvont szemöldökkel pillantott rám. - azért ezt vedd magadra.- hámoztam le magamról egyszerű fekete pólóm, amit oda is dobtam neki. Aprót bólintott, majd magára is húzta a nála százszor nagyobb ruhadarabot. Leért combja közepéig, így eltakarva szexi valóját, de számomra a pólómban csak még kívánatosabb lett. Szemei felsőtestem vizslatták, mire elégedetten el vigyorodtam. Szemei nem sokkal később megtalálták enyémeket, majd kissé elpirulva el pillantott, de ekkor ismét csengettek, így megfordult, s sietősen az ajtó felé igyekezett. Követtem őt, s mikor a kilincsre tette kezét pont abban a pillanatban értem mögé, s a falnak támaszkodtam vállammal. Az ajtót nagyra nyitottuk, s míg Jimin megilletődött, addig én nagy vigyorra húztam ajkaim.

-hali.- böktem oda, mire mind hárman el mosolyodtak, Jimin azonban megszeppenten vizslatta az újonnan érkezőket. - nem kell ám így meglepődni.- simítottam Jimin derekára, ki inkább hátrébb lépett mellkasomhoz, hiszen ezek szerint tényleg megijedt.

-rosszkor jöttünk? - szólalt meg kacéran Lucifer, mire halkan kuncogva megráztam fejem.- csak mivel eléggé félreérthető rátok nézni. - utalt hiányos öltözetünkre, s Jimin nedves tincseire.

-a szöszi most fürdött.- húztam magamhoz Jimint, mire ő zavartan bújt bele mellkasomba.

-minden világos.- kuncogott Jin, a csapat harmadik tagja pedig csak apró mosolyt küldött felém, majd Jiminre kacsintott.

-Namjoon?- lepődött meg Jimin, mire az említett helyeslően bólintott, s zavartan a tarkójára simított.

- szia Jimin.

-szerintem gyertek be, és ne idekint akarjunk fontos dolgokat megvitatni. - biccentettem befelé, mire mindenki helyeslően elindult be. Jimin zavartan pillantott rám, mire csak egy apró puszit nyomtam homlokára, s elindultam én is a többiek után a nappaliba. Miután mindenki leült, kivéve Jimint, aki csak zavartan álldogálva figyelt mindenkit, meguntam és ölembe húztam. - szóval. Vázolom a helyzetet Törpilla.- néztem Jiminre, ki feszülten üldögélt, s húzogatta pólójának, azaz pontosabban pólómnak alját. - az itt jelenlevő démonok nem fognak bántani. - susogtam fülébe, mire bizonytalanul bólintott. - a legfontosabb személy nem más mint Lucifer.- pillantottam az említettre, ki elvigyorodott, majd elismerően pillantott rám.

Devil's babyboy (Jikook)Onde histórias criam vida. Descubra agora