Keko:Sen çiçeksin ben böceğim gel seni içeyim.
Oğlanım:Akın yine ne saçmalıyorsun?
Keko:Aşkın diyorum bir deli rüzgar ben ise kırılgan bir fidan savurur beni ordan oraya.
Oğlanım:Kekoluğun tutmuş yine anladım.
Düşüyor mu böyle?Keko:Genelde düşüyor diyorlar sende işe yaramadı mı?
Oğlanım:Ha başkalarına da böylesin sen yani.
Düşüyorlarsa onlara gidebilirsin ben düşmedim.Keko:Onlardan birini isteseydim alırdım.
Seni istiyorum ben.
Aşkını, sevgini, şefkatini, bir kerecik güzel bir söz etmeni.Oğlanım:Haklısın mahalle de Akın diye tutturan bir kız topluluğu var 'a' desen koşarlar peşinden.
Keko:Peki benim umrumda mı?
Gözüm senden başkasını görmez benim biliyorsun kıskanma.Oğlanım:Aman ne kıskanacağım be gidebilirsin birine umrumda değil.
Keko:En çokta bu koyuyor ya anasını satayım.
Oğlanım:Anlamıyorum ne diyorsun?
Keko:Bal gibi de anlıyorsun yavrum da işine gelmiyor.
Nasılsın, iyi misin, okul nasıl diyorum.Oğlanım:İyiyim.
Normal okul işte gidip geliyorum sabah ve çıkışta önündesin zaten benden iyi bilmen gerek.Keko:Okul sevdiğim için oradayım ben güzelim başka ne amacım olacak.
Oğlanım:Lise terk olan kim acaba?
Keko:İçini sevmiyorum ben.
Boğuyor beni. Milli eğitim bana göre bi müfredat uygulayamadığı için ayak uyduramadım.Oğlanım:Tabi senin için çalışacaklardı zaten.
Keko:Boşver onu okulda bi sıkıntı çıkaran var mı?
Canını sıkan birisi varsa söyle indireyim.Oğlanım:Zaten senin yüzünden kimseyle doğru düzgün konuşamıyorum okulda, senden korkularına yanıma yaklaşamıyorlar.
Keko:Yavrum ben arkadaşlarına bir şey demiyorum ki art niyetli olanları indiriyorum köşede o kadar.
Oğlanım:Yapma. Etrafımda kimse kalmayacak yakında ben zor durumda kalıyorum.
Keko:Tamam gülüm yapmam seni korumaya çalışıyorum ben yenisin mahalle de o okul vukuatlı güven olmaz ordaki tiplere.
Oğlanım:Bende korurum kendimi merak etme.
Keko:İşte o imkansız uyurken bile aklımdasın.
Seni merak etmememin ihtimali uzayda bile yok.Oğlanım:Çakma Kuzey Tekinoğlu.
Keko:Lütfen üstadıma laf etme.
Kuzey Tekinoğlu yaşam biçimidir.Oğlanım:Tamam demedik bir şey üstadına.
Keko:Gül cemalini atsana bir sevap kat sayım artsın.
Oğlanım:Hayır.
Keko:Çok özledim.
Oğlanım:Daha sabah okulun oraya geldin ya.
Keko:Seni özlemem için 2 saniye gözümü üstünden ayırmam yeter.
Lütfen atar mısın?Oğlanım:
Al
görüldü ✓✓
Orda mısın?
Lan Akın.Yazıyor...
çevrimiçi
yazıyor...Keko:Çok güzelsin amına koyayım.
Nasıl bir şeysin sen böyle aklımı kaybettiriyorsun ağlayacam güzelliğine.Oğlanım:Abartma.
Değilim güzel falan.Keko:Utandın mı?
Yerim lan seni.
görüldü ✓✓
E ama kaçma güzelim artık.Oğlanım:Kaçmıyorum da utanmadım da.
Gidiyorum ben.Keko:Yerim senin nazını.
Git bakalım.
Seviyorum seni, çok hem de.görüldü ✓✓
~~~~~~
Selaaam
E yeter amk Ege görüldü atıp durma be mckdöclödlc
Sürekli bölüm atasım var bu kurguya kdkdmxlxmxl
Hoşçakalın💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...