18

4.9K 407 174
                                    

Önceki bölümü atlamayın okunma sayısında çok büyük fark var.

~~~~~~~~

Akın Ege'nin attığı fotoğraftan sonra kendine zor gelmişti. Hem aşırı hoşuna gitmiş hem de sinirlenmişti, bir başkasının vücuduna dokunmuş olmasına. Kendi vücudunun belirli yerlerinde de dövmeler vardı fakat o an bunu düşünemedi.

Ege'ye görüldü attıktan sonra saçmalamamak için çıkmıştı uygulamadan, gerçi ne diyeceğini de bilmiyordu ya.

Beyaz teni, incecik beli aklını uçurmuştu. Ona duygusal hislerle bağlıydı fakat cinsel olarak da ona çekilmekten geri alamıyordu kendini. Libidosu yüksek bir erkekti ama Ege öyle değilse diye korkup belli etmemeye çalışıyordu bunu. Hele ki yeni yeni bir şeylere başlamışken.

Gerçi bilseydi Ege'nin utangaç olduğu kadar arsız olduğunu da, hiç beklemezdi.

O gün ona yazıp korkutmamak amaçlı bir daha uygulamaya girmedi. Kendini rahatlatmalı sonra da biraz hava almalıydı yoksa kendine zor geleceğini düşünüyordu.

Arkadaşlarını arayıp depoya gelmelerini biraz da içki almalarını söylemişti. O gece olacaklardan habersiz.

~~~~

"Şükür geldiniz amına koyayım, dükkanı alın demedim size" diye söylendi genç oğlan.

"Ne yapalım bu Göthan malını bekledik" ismiyle dalga geçerek konuşmuştu Kerem. "Senin götünü sikerim" sinirlenmişti ismiyle dalga geçilmesini sevmiyordu ama Kerem de asla vazgeçmiyordu.

"Olur bebeğim yer ve zamanı mesaj atarsın."

"Arsız oruspu"

İkili tartışmaya dalmış diğerlerini unutmuştu bile. Onlar bu hâllerine gülmüşlerdi.

"Sen nasılsın Akın?" Yasin onları kendi hâllerine bırakıp yanında ki gence döndü. "İyiyim kardeşim, sen nasılsın?"

"Bende iyiyim"

"Ananı sikeyim cips falan almayı unuttuk" sanki o an en önemli şeymiş gibi bağırdı Gökhan. "Boşverin oğlum böyle içeriz."

"Aga olmaz ben içemem öyle" diye sızlandı Gökhan. "Niye padişah dölü, zevki mi çıkmaz?" arkadaşının ensesine tokat atıp konuşmuştu Yasin.

"Evet kardeşim öyle var mı itirazın?" diyerek vurmak için hamle yaptığı sırada "kudurmayın puştlar. Bugünlük böyle olsun."

Gökhan'ın morali bozulmuştu zaten arada bir onlara katılıyordu içki gecelerinde bu da sinirini bozmuştu. Ama fazla da uzatmamıştı.

Gençler ilk biralarını içmeye başlarken koyu bir sohbete dalmışlardı bile. Beşinci şişe de biterken Kerem konuştu "bu bana yetmedi amına koyayım keşke biraz daha alsaydık."

"Tabi canım, hepimiz kraliyet soyundanız ya amına koyayım dükkanı alalım."

"Bak Yasin kafana bir uçarım burdan Akın bile kurtaramaz seni" Akın Yasin'e karşı aşırı korumacıydı onlara göre biraz daha küçük duruyordu bedeni. "Höst lan uğraşma Yasin'imle" kolunu omzuna atarak kendine çekmişti onu. Bu hareketinin yanında ki bedende fırtınalar kopardığından habersizdi.

"Yemedik kardeşini" teessüf eder şekilde demişti bunu. "Kerem kafa şişirme amına koyayım, ararız dükkanı isteriz buraya ne uzattınız."

"O da bir seçenek" diyerek yayıldı biraz daha yerinde. "Bazen düşünüyorum da Kerem, sen doğarken beynini ananın karnında mı unuttular acaba. Çok salaksın lan sen."

Kerem, Gökhan'a alınmış gibi bakarak "kalbimi kırıyorsun ama" dedi. Gökhan biraz duygusal olduğu için bu hâlini kullanıyordu. "Özür dilerim lan, şakasına demiştim. Değilsin salak, çok akıllısın sen" diyerek sarılmaya çalıştı arkadaşına. Diğerleri Kerem'in ne yapmaya çalıştığını bildiklerinden ses çıkarmıyorlardı ama gülmemeye çalışmak bayağı zordu.

"Bir daha yapma tamam mı?" sesini inceltmiş hafif burnunu çekerek konuşmuştu. "Yapmam yavrum üzülme sen" başını okşayarak tatlı bir ses tonuyla konuşmuştu. Hâlâ anlamamıştı dalga geçtiğini. Kerem ise bozarsam üzülür diye devam etti oyununa.

Gençler gelen içkileri de bitirip hafiften kıyak olmaya başlamıştı bile kafaları.

"Lan Yasin lisede sana aşık kız vardı noldu ona?" eskilerden hiç alakasız bir konuyu açmıştı Kerem. "Ne alaka la şu an o?"

"Ne bileyim ya aklıma geldi bir an da" diye açıkladı kendisini. "Harbi aşıktı kız, çok da güzeldi. Niye kabul etmedin lan it?" sonlara doğru sesinin tonunu ayarlayamayıp bağırmıştı.

"Sevmiyordum kardeşim, yeterli açıklama oldu mu?" hafif çakırkeyif söylemişti. "Mantıklı. Ama çok güzeldi amına koyayım" hâlâ anlayamıyordu neden reddettiğini.

"O da çok güzel" bir anlık boşlukta hafif de gitmiş kafasıyla konuştu. "Kim güzel kardeşim" piç sırıtarak sordu Akın bunu.

"Kimse değil, evet güzel diyecektim dilim şey etmiş" sürçmüş diyemiyordu. "Pek inanmadım şahsen. Sen inandın mı kardeşim?" Kerem'e yönelik sordu sorusunu.

"Kesin sesinizi olsa söyleriz herhâlde" diyerek çıkışıp konuyu kapattı. Diğerleri de uzatmadan konuyu kapatmasına izin verdiler çünkü Yasin söylemek istemezse asla söyletemezlerdi.

Akın o an ortamdan soyutlanıp telefonu eline almış Ege'nin sohbetine girmişti. Fotoğrafı tekrar görünce sesli bir iç çekmesine engel olamamıştı. Hiç bir cevap vermeden çıkmasının onu kırıp kırmadığını düşündü, yanlış anlamış olabilirdi güzeli.

"Kardeşim telefonuna mı aşıksın, nasıl bakmaktır o öyle?" yine Akın'la uğraşmaya başlamışlardı. Sarhoş olunca aşırı salak oluyordu çünkü.

"Telefona değil, buna aşığım" diyerek Ege'nin fotoğrafını açıp göstermişti. "Iyy kusacağım aşktan şimdi" diyerek midesi bulanmış gibi ağzını kapatmıştı Gökhan. "Al benden de o kadar vıcık vıcık aşk koktu resmen."

"Duygusuz pezevenkler, aşık olunca görürürüm ben sizi." Onu şu an anlamıyordu Kerem, Gökhan. Yasin en iyi o anlardı ama.

"La aşkım depreşti şu sıfata bakınca" telefona sarılmış koltukta kafası gidik şekilde yayılmıştı resmen. İyice sarhoş olmuştu. Diğerleri korkmaya başladı yine Ege'nin kapısına dayanmasından. "Çok özledim."

"Hadi kardeşim evine bırakalım biz seni, uçuşa geçtin iyice."

"Aynen aşırı 'Ege aşkı' sendromuna girdin."

Her içtiğinde, Ege diye sayıklayıp, kapıya dayanması yüzünden bunu demeye başlamışlardı.

"Susun da evine götürelim çocuğu. Başladı boş saatiniz" diyerek susturdu Yasin ikisini.

Yasin bir koluna, Gökhan bir koluna girmiş evine götürmek için hareketlenmişlerdi.

~~~~~~

Selaam

Kaldığımız yerden devam edeceğiz diğer bölüm

Size kendimi acındırmam gerekiyor sanırım oy için hiç oy atmayanlar oy atmaya başladı ndmdkdmeke şaka bi yana çok mutlu oluyorum bir yorum dahi atsanız da💕

Aşkla kalın💐

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin