36

3.2K 246 117
                                    

Bu bölüm gxg smut içerir

Gxg smut hakkında pek bir bilgim olmadığı için bu bölümde bana yardımcı olduğu (daha doğrusu smutun hepsi ona ait) Selmarmalade 'ye teşekkür ederim

~~~~

"Nereye koydun bu anahtarı lan?"

Selin abisinin evde yokluğundan istifade ederek odasına dalmıştı. Deponun anahtarlarını arıyordu. Ama baktığı hiç bir yerde bulamıyordu. Eğer daha da bulamazsa son çare Akın'ı arayacaktı ama bunu yapmak istemiyordu.

Çekmecelere yönelip karıştırıyor hatta dağıtıyordu bile. Yanına mı aldığını düşünmüştü fakat diğerleri de gidebilsin diye götürmezdi. Acaba onlardan birinde miydi?"

Çekmeceleri karıştırmayı bırakmış dolabına yönelmişti fakat orda da yoktu. Siniri heyecanının önüne geçmişti resmen.

Bugün o ve sevgilisi için önemli bir gündü. Ona bir olmayı teklif edecekti. Ve dahasını.

Yatağına doğru adımlamaya başladı son çaresi orasıydı artık. Yorganın altına, döşeğin altına her yere baktı ama yoktu. Yatağa oturup sesli bir nefes çekti içine. Yastığı eline alıp sessiz bir çığlık attı yüzünü kapatarak. Ama Çok sıktığı için eline bir şey batmıştı.

Yastığı ters çevirip eliyle kontrol ederken tekrar sert bir şeye denk gelince kaşlarını çatıp kılıfı çıkarmaya başladı. Yastık kılıfının içinden düşen anahtarla şok olmuştu.

"Ulan cibilliyetine tükürdüğümün abisi seni. Sanki kasa anahtarı amına koyayım."

Bir yandan söylenip bir yandan da anahtarı bulmanın sevincini yaşıyordu. Anahtarı kaptığı gibi odadan çıkıp kendi odasına koştu. Hazırlanması gerekiyordu akşam için.

Odasına girdiğinde ilk işi telefonu eline alıp sevgilisine mesaj atmak oldu. Daha onun buluşmadan haberi yoktu. Çünkü anahtarı bulmadan ona haber vermek istemiyordu.

Akşam depoda buluşalım 

Mesajını yazıp sohbetten çıktı cevabı bile beklemeden. Çünkü Ceren onu reddetmezdi.

Ceren telefonuna gelen mesaj ile test kitabından kafasını kaldırdı. Sevgilisinden geldiğini görünce yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirdi hemen. Tamam deyip sohbetten çıkıp hazırlanmaya başladı.

Sevgilisinin aklında ki şeyleri az çok tahmin edebiliyordu. Bekliyordu da bunu.

Selin sevgilisini beklemeden evden çıkıp önceden hazırlamakçin depoya doğru yola çıkmıştı bile. Her şey istediği gibi olmalıydı. Sonuçta onun ve sevgilisin ilki olacak özel bir andı bu.

Depoya vardığında gerekli olan her şey hazırdı artık geriye sevgilisini beklemek kalıyordu.

10-15 dakika sonra deponun kapısı hafif aralandığında içeriye üzerinde uzun kaşe montuyla giren sevgilisini gördü. Yaz aylarında pek anlam vermemişti buna fakat fazla sorgulamadan sevgilisinin kendisine doğru gelmesini bekledi.

"Benim minik bebeğim hoş gelmiş" kollarını açıp arasına girmesi için hamle yapmıştı. Ceren sevgilisinin isteğine karşı gelmeden hemen kucağına yerleşti.

Kucağına yan bir şekilde oturmuştu çünkü üzerinde ki mont buna izin vermiyordu pek. Boynuna başını sokup kollarını beline sardı hemen. İşte huzuru burdaydı onun.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin