Akınsız hava sahası whatsApp grubu:
Serkan:Ulan Ege sikeceğim aşığını senin ha.
Ozan:Ne oldu lan gene?
Serkan:Akın abi tuttu beni mahallede kahvenin önünden geçerken "la dürzü gel hele bi" yaptı.
Neyse gittim diyo Ege'me yavşayan eden var mı?Ozan:Koca adam kafayı bizim oğlana taktı harbi lan.
Gerçekten aşık galiba oğlum.Serkan:Koca adam yalan mı söylesin mal seviyorum diye.
Seviyor demek ki.Ege:Ya yine ne derdiniz var sizin siktiniz bildirimlerimi.
Ozan:Oo beyfendi gelebildi sonunda manitanla muhabbetini mi böldük.
Ege:Sevgili değiliz biz.
Serkan:Haklı olsalar nefes aldırmaz Ege'ye.
Ozan:O niye?
Serkan:Mahallenin abisi oğlan, sevgilisine nasıl kök söktürür biliyor musun sen?
Ege:He aynen ondan kardeşim.
Gidin ders çalışın amına koyayım sınav yaklaşıyor.Ozan:Sınav dedin beni kaybettin kardeşim.
Yarama tuz bastın şuan.Ege:Ben senin yarağına bir basıcam tuz.
Serkan:Oğlum haklı Ege şurda kaç ay kaldı zaten asılalım iyice.
Sonra üniversite ortamları bizi bekler.Ozan:Tabi canım üniversite de Serkan gelsin diye dua ediyor zaten. Gerizekalı.
Ege:Yine boşsunuz amına koyayım ya.
Şey Serkan, Akın başka bir şey dedi mi?Serkan:Ne oldu merak mı ettin?
Ozan:Lan Ege hani düzdün sen?
İlgilenmiyordun erkeklerle ne oldu Akın abiye mi aşık olmaya başladın.Ege:Ne aşkı oğlum öylesine sordum.
Merak ettiğim falan yok.
Saçmalamayın.Serkan:Peki söylemeyeyim o zaman ne dediğini.
Ozan:Şu özelden dediğin şey mi yoksa?
Serkan:Aynen oydu ama merak etmiyor.
Ege:Ne dedi?
Benden gizli özelden mi konuşuyorsunuz bizim hakkımızda?Ozan:Kardeşim merak etmiyorsun ki sen, ben merak ettim sordum o da söyledi bana sadece.
Serkan:Hem sizin hakkınızda değildi ki sadece Akın abinin konusuydu.
Sende onunla ilgilenmediğin için söylemedim.Ege:Ya tamam merak ettim bana da söyleyin.
Bir şey mi olmuş?Ozan:LDÖDKDMDKDÖLXDNXLMDMXÖXÖX
Serkan:DJDKDKELDSÖLZÖSLXÇD
Ege:Ne gülüyorsunuz oğlum?
Sikeyim sizi beni mi kandırdınız siktirin gidin amına koyayım.Ege çevrimdışı
Serkan:Üstüne mi gittik acaba lan?
Ozan:Salla başka türlü kabullenmeyecek yoksa.
Sinirlensin istediği kadar.Serkan:İyi madem.
Kahvedeyim hâlâ ben tek kaldım gel sen de.Ozan:Oy kıyamam rehin mi tuttular seni hemen geliyorum yiğidimi kurtarmaya.
Serkan:Yavşama it.
Bekliyorum gel hadi.1 kişi tarafından görüldü ✓✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...