"Cümleten SelamünAleyküm" diyerek girdi kahvehaneye Akın. "Ve Aleykümselam" diye karşılık verdi herkes hep bir ağızdan.
Esmer oğlan herkesin masasına ufak da olsa uğrayıp hâl hatır sorduktan sonra arkadaşlarının bulunduğu masaya doğru ilerledi. Tam oturacakken gözleri masanın hafif çaprazında kalan adama deydi. Ege'nin babası Sedat'a.
Ona da hafif baş selamı verip oturdu. "Hoş geldin Akın" dedi Yasin yüzünde ki tatlı gülümsemesiyle. "Hoş bulduk kardeşim" diyerek cevap verdi genç oğlana. "Hayırdır kayınbabacığınla pek sohbetiniz yok sanırım" gevşekçe alayla söyledi Kenan. "Oğlan evi onlar naz yapacaklar tabi" diyerek arkadaşının alayına destek oldu Gökhan da.
"Kesin sesinizi oğlan eviymiş, biz kız evi miyiz amına koyduğumun şempanzesi." Akın biraz kısık sesle konuşuyordu küfür ederken Ege'nin babası duysun istemiyordu. Onun gözünde biraz daha beyefendi gözükmez istiyordu. Ama üzerinde ki pezevenk gömleği ve yırtık kot pantolonuyla nasıl başarıyordu orası bilinmez.
"Kesin sesinizi adam duyup Akın'a sinirlenecek boş yere" diye arkadaşlarını susturdu Yasin. Daha önce ki gibi Akın'ın boş anına gelip küfür ettirdikleri için Ege'nin babası sinirle kalkıp gitmişti kahvehaneden, oğlunu sevmesine bir şey demiyor ama saygısıylığa gelemiyordu. Zaten bir insanın sevgisine laf etmek aptallıktı.
"Bir sen anlıyorsun beni Yasin," kolunu omzuna atıp sıktı "bu aptallara kalsa Akın rezil olsun derler."
Yasin o an söylediklerine değil de omzunda ki ele baktı. İçi gitmişti sanki ama her zaman ki gibi belli etmemeye çalışarak "tek sen değil biz de rezil oluyoruz, çoluk-çocuk hareketler yapmayın diye uyarıyorum" diye bitirdi sözlerini.
"Ee Sedat düğün ne zaman?" bağırarak Akın da duysun diye alay ederek konuştu kahvehane sahibi Mehmet abi. "Ne düğününden bahsediyorsun Mehmet?"anlamadığını belirterek baktı suratına. "Akın ile Ege'yi diyorum yahu, bütün mahalle bunu bekliyor."
Akın duyduklarıyla hem utanmış hem de yüzünde aptal bir sırıtma oluşmuştu. "Saçma sapan konuşma Mehmet, Ege daha lise de sınava hazırlanıyor."
"Sınavı olmasa, okulu bitmiş olsa tamamsın yani?"
Tayfun bir cevap verememişti. Sonuçta oğlunun kendi hayatıydı bu. Ama Akın'ı dize getirmek de istiyordu. Akın ise cevabını nefesini tutmuş bir şekilde bekliyordu.
"Orasına bakarız her şeyin hayırlısı" diyerek belirsiz bir cevap verdiğinde Akın istemsiz de olsa buruk hissetmişti ama kötü bir cevap almadığına da şükrediyordu.
"Sen ne diyorsun Akın bu duruma?" Mehmet abi aynı soruyu Akın'a da yöneltmişti. "Abi ne diyeyim Sedat abim dedi diyeceğini, üzdü ama olsun," hafif kırık ses tonuyla "her şeyin hayırlısı" diyerek ekledi.
Sedat, Akın'ın cevabını beğenmişe benziyordu çünkü Akın damarına basıldığında öyle korkunç oluyordu ki sinirini asla kontrol edemiyordu. Korkusu vardı biraz da bu yüzden. Tartışırlarsa oğluma eli kalkar mı diye de çok düşünmüştü. Ama bilseydi Ege'nin, Akın'ın içinde ne fırtınalar yarattığını asla böyle bir şeyi aklından geçirmezdi.
Akın önüne dönen Sedat'ın gülerek muhabbetine devam etmesiyle rahat bir nefes vermişti.
"Çok stres oldum amına koyayım, sanki istemede gibi hissettim kendimi." arkadaşları bu dediğine gülerek, katılmışlardı.
"Umarım o da olur Akın" samimi bir ses tonuyla konuştu Yasin. İçi buruktu ama Akın mutlu olsun yeterdi. O da mutlu olurdu.
~~~~~~~~
Selaam
Tatlı yazayım derken depresif hâlimi katmadan duramıyorum. Yasin'e üzülecegiz biraz ama toparlayacağız.
Buraları çok uzatıyorum kaçtım ben.
Bu arada bir yıldızı çok görmeyin şu yazara🥺
Aşkla kalın💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...