Medya Akın
~~~~~~
Oğlanım:Akın nasılsın?
Keko:Sen bana mı yazdın?
Hemde ben yazmadan.Oğlanım:Evet sen yazmadın ilk defa ben de yazayım dedim.
Keko:Anladım.
Oğlanım:Akın çok üzgünüm gerçekten.
İsteyerek söylemedim yemin ederim.Keko:Gülüm sorun değil dedim ya takılma bu kadar.
Oğlanım:Sorun biliyorum, tanıyorum seni.
Acını içinde yaşarsın sen, sadece sevgin sığmaz içine hep mutlu gözüküyorsun ama canının yandığını biliyorum.
Benim yüzümden çok yanıyor mesela.Keko:Ege'm gül yüzlü sevdiğim bunları düşünüp dert etme kendine iyiyim ben.
Mutluyum en çok da seni severken mutluyum çünkü benim mutluluğum için seni küçük gülümsemen yeter bana. Sen hep gül de olsun sevme beni.Oğlanım:Akın çok özür dilerim.
Her şey için.Keko:Ağlıyor musun sen görüyorum seni.
Sakın ağlama benim için bile olsa ağlama eğer seni ben ağlatırsam da bakma yüzüme.
Ama ne olur sen ağlama.Oğlanım:Sen niye ağlıyorsun peki?
Keko:Ne ağlamasından bahsediyorsun sen kekolar ağlar mı oğlum.
Hah güldün.
Yerim o gülüşünü.Oğlanım:Sen güldürüyorsun beni hep, seninle konuşurken mutsuz olmam imkansız.
Keko:Sen bugün ayrı bir tatlısın sanki.
Bana da çemkirmedin hiç.Oğlanım:Ben çemkiriyor muyum sana Akın yani.
İki dakika insan gibi konuşalım istedim sadece.Keko:Tamam canımın içi sinirlenme tamam.
Nazlanırken de ayrı güzelsin de bu halin daha bi hoşuma kaçtı;)Oğlanım:Akın?
Keko:He gülüm?
Oğlanım:İyi ki varsın.
Beni çok mutlu ediyorsun.
Sevginin karşılığını vermeyi çok isterdim.Keko:Sen de iyi ki varsın.
İyi ki seni sevmişim.
Belki bir gün o da olur gülüm.Oğlanım:Belki.
Keko:Lan lan terslemedin beni.
Oğlanım:Terslemedim.
Terslemek istemiyorum artık.Keko:Ege'm kalbime inecek bak rüya görmüyorum değil mi ben?
Hayır öyleyse beni kim uyandırırsa sikerim.Oğlanım:Of Akın küfür etme iki dakika.
Keko:Ben çok nezih bir beyefendiyim.
Oğlanım:lxçxlxölxöddl ya bilmem mi öylesindir.
Gerçekten terslemek istemiyorum artık seni.
Sevilmeyi hakediyorsun.Keko:Allah'ına kurban be senin. O güzel dilini yerim.
Oğlanım:Of konuşma şöyle benimle.
Keko:Tamam kızarma yine al yanaklarını ısıracağım senin.
Oğlanım:Devam ediyorsun hâlâ gidiyorum ben.
Keko:Gitme gülüm sensiz neyler bu aşk dolu gönlüm.
Ana gittin mi?
Neyse aldım alacağımı git bakalım.
Seviyorum ha seni deli gibi imanıma.görüldü ✓✓
Oğlanım:🤍
~~~~~~~
Senin nazını sikerim Ege dediğinizi duydum biraz yumuşatmaya karar verdim Ege'yi jdmdkdmdm
Daha güzel bölümlere geçiyoruz artık bekleyin mdmdmd
Hoşçakalın💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...