22

5K 359 298
                                    

Gerçekten o kadar yazma isteğim yok ki sabahtan beri nasıl yazsam diye düşünüyorum. Çünkü iyi mi gidiyor kötü mü bilmiyorum benimde yazma isteğim gelmiyor bu yüzden.
Büyük ihtimal 2 günde bire indirecem bölüm sayısını.

Neyse fazla uzattım bölüme geçelim.

~~~~~~~

"Lan uğraştığımız işlere bak" Kerem elinde küçük renkli mumları masaya dizerken bir yandan da söylenmeden duramıyordu. Akın, Ege'yle yapacağı konuşma için depoyu hazırlatmak için onları kullanıyordu.

"Al benden de o kadar amına koyayım, milletin aşkı ama biz uğraşıyoruz."

"Abicim ne çok söylendiniz adam küçük bir şey istedi sizden."

Yasin arkadaşlarının şikayetlerinden bunalmıştı. Akın her işlerine koşardı onların ve ilk defa bir şey istemişti kendilerinden. Yapmamak olmazdı.

"Aman laf ettirme Akın'ına demedik bir şey."

"Gökhan sana burdan bir çakarım, öteki tarafa gider gelirsin."

"Söylenmeyi bırakın da çabuk bitsin," Kerem elinde ki küçük papatyaları da masaya yerleştirirken "akşama işim var günümü burda geçiremem."

"Bak pezevenke bak, işim var dediği de karı kızdır kesin." Kerem cinsel hayatı fazla aktif olan birisiydi. Fazla da sosyaldi. "Kıskanma bebeğim yarın da sana uğrarım."

Yasin ikisinin atışmasını gülerek dinliyordu. İşine odaklanmış o da hızla bitirmek için uğraşıyordu. Zor geliyordu ama Akın için her şeyi yapabileceğini düşünüyordu. Üstelik sırrı da artık sadece kendisine ait değildi. Hâlâ korkuyordu ama Ozan'a güvenmekten başka çaresi de yoktu.

Yasin'in kendi düşüncelerine fazla dalmış olacak ki Gökhan'ın kendisine seslendiğini duymamıştı bile.

"Yasin, kime diyorum amın feryadı."

"Ne, ne oldu?"

"Kerem ne diyor bak sana."

Kerem'e dönüp ne dediğini sorar bir bakış atmıştı. "Benim kızın yakın arkadaşı Sema var ya," Yasin devam etmesini belirtir şekilde kafa sallayıp 'ee' diye eklemişti. "İşte seni sormuş geçen. Yasin'in görüştüğü biri var mı diye" Sema diğer mahalle de ki muhatarın kızıydı. Gözü de sürekli Yasindeydi. Yakın arkadaşı ise Kerem ile görüşmeye başlayınca fırsat bilip adım atmaya çalışıyordu.

"Gerek yok." Diyerek kestirip attı Yasin. Hiç düşünmemesi diğerlerini şaşırtmıştı her zaman ki gibi. "Oğlum bu kaçıncı reddettiğin kız lan, birine şans versene" Gökhan arkadaşının yalnız olduğu için bu kadar düşünceli ve ciddi biri olduğunu düşünüyordu. Ama öyle değildi. Yıllarca sevdiği insanın kendisini kardeşten başka şekilde görmemesini erkeklerden hoşlanmaması olarak düşünürken, mahalleye yeni gelen bir oğlana anında gönlünü kaptırmış olması ağır gelmişti. Eskiden olsa biraz daha neşeli ve konuşkandı ama son 2 yıldır sevdiği adamın, sevdiği adamı dinlemesi fazla yıpratmıştı onu.

"Beyler istemiyorum zorlamayın."

"Yasin'im senin için üzülüyoruz eskiden böyle değildin. Şimdi çok zor güler oldun artık," Kerem onun bu değişimini yakından gören birisiydi, her içtiklerinde genelde ikisi olurdu ve hep ağlardı derdini söylemeden. "Belki iyi gelir bu kız sana."

"Doğru diyor bir konuş, görüş sonra yine olmaz de." Gökhan da arkadaşına destek çıkarak ikna etmeye çalışıyordu ama nafileydi. Yasin'e bu ihanet gelirdi. Kimsenin bilmediği aşkına ihanet olurdu.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin