30~BAYRAM ÖZEL

3.6K 317 192
                                    

Ulan 28'den 31'e atlamışım iki kişi söylemese haberim yok.
İnsan bir söyler nasıl okuyorsunuz laan😡

Bayram özel bölümle karşınızdayım.

~~~~~

Akın telefonuna gelen sayısız mesaj, arama sesiyle gözlerini açmaya çalışıyordu. Elinin tersi ile gözlerini ovmuş, zorlukla sırtını yatak başlığına dayayıp eline telefonunu almıştı.

Gökhan: İçkilerin su gibi aktığı,her türlü alemin serbest olduğu, 
çılgın partilerin sabahlara kadar sürdüğü,rakı bitince biranın dibine vurulduğu 
Muhteşem 11 aylar başlamıştır. Bayramınız kutlu olsun

Kerem:Bugün yüzünüz öpülmekten solsun, mideniz şekerle dolsun, cüzdanınızı mahalle bücürleri soysun. Bayramınız kutlu olsun.

Yasin:Hayırlı bayramlar.

Akın:Bayram mı?
Abo ne zaman bayram geldi lan?

Akın bayram olduğunu bile unutmuştu resmen. Arkadaşlarının mesajlarıyla farkına varmıştı. Onların da bayramını kutlayıp mesajlardan çıkmıştı.

"Lan sıpa, bayram namazını kaçırdın kalk artık" Annesi Gülsüm hanım odaya şafak baskını yapar gibi dalmıştı.

"Anne bayram olduğundan haberim var mı acaba benim, bir sorsana"

"Terliğimi yersen hatırlarsın, kalk artık daha gidecek yerlerimiz var"

"Oof nereye gideceğiz sabahın köründe ya? Bize gelsinler" Akın bayram gezmelerinden nefret ederdi. Aylardır görmediği insanların elini öpmek saçma geliyordu ona.

"Sedat Beylere gidecektik ama istemiyorsan kıçını devir yat."

Akın duyduğu isimle hışımla yataktan çıkıp, havlusunu alarak duşun yolunu tutmuştu. Gülsüm Hanım her zaman Ege'nin babasıyla korkuturdu kendisini. Eh işe de yarıyordu.

Akın hızlıca duşunu almış, dişlerimi fırçalayıp banyodan dışarı atmıştı kendini. Kıyafet seçmek için dolabının önüne geldiğinde usturuplu bir şey aradı. Genelde yırtık pantolon, pezevenk gömleği giydiği için pek farklı kıyafeti yoktu.

Sonunda lacivert kollarında beyaz çizgili tişört ve düz siyah bir pantolon bulup giyinmişti. Saçlarına da hafif şekil vermişti. Masasının üzerinde duran tesbihine bir bakış atmıştı. Ama ayıp olacağını düşünerek almaktan vazgeçti.

Salona geçip annesinin elini öpüp bayramlaştıktan sonra elinde telefonuyla mesajlaşan kardeşine dönüp elini uzatmış, öpmesini beklemişti.

"Ne var?" kanepede oturan Selin, aşağıdan abisine hayırdır anlamına bakış atmıştı.

"Öpsene hıyar" Elini iyice kardeşinin yüzüne uzatmıştı.

"Siktir lan ibne, öpmem senin elini ben"

"Bana diyene bak ayarlı ergen, sende ibnesin it"

"Bana mantıklı mantıklı konuşma abi bozuntusu"

Akın en sonunda boşverip koltuğa yerleşmiş sağ dizinin üstüne sol ayağını koyup elini de yaslanma yerine yerleştirmişti. Mutfakta olan annesine sesleniyordu bir yandan da ama Gülsüm Hanım duymuyordu.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin