37

3K 265 128
                                    

Dün attığım bölümün oyu o kadar az ki sırf gxg içeren bölüm diye düşünmek istemiyorum.
Lgbt destekçisiysek sadece bxb ile kalmasın bu. O bölümü iki kişi yazdık emek var.

~~~~

2 sene önce

"Ulan senin kavgalarınla mı uğraşacağım sürekli ben? Yeter oğlan çocuğu gibi sürekli kavga peşindesin."

Akın kardeşi Selinin kapşonlusunu çekiştirerek eve doğru sürüklüyordu bir nevi. Selin eline vurmaya çalışıyor fakat beceremiyordu. "İnsanlar oruspu çocuğu olunca dövmek zorunda kalıyorum." Diyerek sinirle konuşuyordu bir yandan.

"Nesin sen süper vomen mı? Kes sesini de yürü. Okuldan atılacaktın neredeyse."

Selin lise son sınıfa gidiyordu. Genelde kimseyle muhatap olmaz, kendi hâlinde takılırdı fakat sabah çıkan bir olayda delirmişti. Gay bir 10. sınıf öğrencisine zorbalık yapan son sınıf öğrencisinin kasıklarına tekme atıp hastanelik olmasına sebep olmuştu. Müdür zorbalığı görmediği, sadece Selin'in oğlana saldırdığını gördüğü için Akın'ı okula çağırmak zorunda kalmıştı.

"Çocuk sırf gay diye uğraşıyordu. Ne yapayım bakayım mı öylece?" Akın Selin'i durdurup yüzüne bakıp konuşmaya başladı. "Gerizekalı kardeşim benim. Beni okul çıkışı arasaydın ben o oğlanı sıkıştırırdım zaten. Okulda neden kavga ediyorsun?"

Selin şaşırmıştı. Abisinin sırf okulda kavga ettiği için kızmasın beklemiyordu. 'Sana ne? Sana mı düştü elin gayini korumak?' der diye düşündü. Ama yanılmıştı. "Sen okulda kavga ettiğim için mi kızdın bana? Homofobik değil misin lan sen?" Diye sordu aklında ki düşünceleri susturmak için.

"Ne alakası var mal? Nerden çıktı o?"

"Geçen gün Gökhan abiye ibne dediğini duydum. Hakaret ettin sandım"

Akın kardeşinin söylediği şeye büyük bir kahkaha patlatmıştı. Tamamen şaka amaçlı söylediği şeyleri yanlış anlamıştı Selin. Kardeşini kolunun altına çekip yürütmeye başladı.

"Beyinsiz misin sen? Yok öyle bir şey sadece şakalaşıyorduk. Öyle olsa bile ne farkeder kardeşim o benim. Vazgeçecek değilim ondan."

Selin aldığı cevaptan memnun olmuşcasına gülümsedi. Abisinin homofobik olması onu çok fazla kırardı. Babası o çok küçükken vefat ettiği için abisini onun yerine koymuştu çoğu zaman. Zamanı geldiğinde kendisini açmayı düşünüyordu ve eğer abisi homofobik olsaydı asla bunu yapmayı düşünmezdi. Şimdi bir umudu vardı en azından.

Abisinin beline kollarını sarıp yürümeye devam ettiler. Evlerinin olduğu sokağa geldiklerinde karşı binanın önünde, içinde ev eşyaları bulunan bir kamyon vardı. İkisi de adımlarını yavaşlatıp oraya bakmaya başladı.

"Yeni birileri mi taşınıyor mahalleye acaba?" Diye sordu Akın. Selin bilmiyorum dercesine omzunu silkip, dudağını büzdü. "Bakalım gel hadi. Yardıma ihtiyaçları vardır belki." Selin başını sallayarak onayladı abisini.

İki kardeş apartmanın önüne doğru adımlamaya başlamışlardı. Evin önüne vardıklarında birbirlerinden ayrılıp ev sahibi olduğunu düşündükleri kişiye selam verdi Akın.

"Kolay gelsin, yeni mi taşınıyorsunuz?" Diye sordu karşısında ki orta yaşlı adama doğru. Adam arkasını dönerek sesin geldiği tarafa doğru bakmıştı. Yorulduğu yüzünden belli oluyordu resmen. "Sağol. Evet taşınmaya çalışıyoruz bakalım." Diyerek yanıtladı Akın'ı.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin