Akın sevgilisinin son mesajıyla üstüne sadece bir tişört ve eşofman çekerek hemen evden çıkmıştı.
Çok uzun zamandır bekliyordu ona dokunmayı. Aşkının yanında cinsel arzusu da ağır basıyordu. Ona dokunana kadar dizginlemişti bunu aslında. Ama son zamanlar da çok zorlanır olmuştu.
Ondan önce tek gecelik ilişkileri oluyordu ama ona aşık olduktan sonra başkasına bakmak bile ihanet gelirken dokunmayı aklından bile geçirmiyordu.
Şimdi yaklaşmıştı biraz daha. Artık hayallerinde kalmayacaktı ona dokunmak, en mahremine konuk olmak.
Evlerinin tam önüne gelince anne babasının ve kardeşinin camını kontrol etmişti ilk önce. Saat biraz geçti ama yine de yakalanmak istemezdi.
Ege'nin odası ikinci katta olduğu için tırmanmak zorunda kalacaktı. Altta ki demir parmaklıkları gözüne kestirmiş yanda ki boruya bir bakış atmıştı. Çıkardı burdan.
Ege camını açmış aşağı bakarken gördüğü sevgilisiyle kasıklarında ki ağrı daha da artmıştı sanki. Ona dokunduğundan beri bir kaç kez onu düşünerek tatmin etmişti kendini ama ilk defa kendini parmaklayınca dayanamadığınız hissetmişti. Canı ise şu an oldukça fazla acıyordu.
"Aşkım dikkat et" yukarı tırmanmaya çalışan sevgilisine kısık sesle konuşmuştu.
"Tamam gülüm"
Akın son adımını borunun sabitleme yerine atmış, Ege'nin penceresine tutunarak kendini bir hamle de içeri atmıştı. Sevgilisine kavuşmuştu sonunda.
Ege biraz geri çekilmiş sevgilisinin girmesiyle birlikte alt dudağını ısırmış, üzerine atlamamak için zor tutuyordu kendini.
Akın üzerinde sadece baksır ve ince bir tişört olan çocuğa baştan aşağı süzerek bakış atmıştı. Çok fazla etkilemişti bu hâli şu an.
Pencereye dönüp sokağa bakmış kimsenin olmadığını kontrol edince kapatıp, perdeyi de çekmişti. Sevgilisinin yanına ilerleyip kolları arasına almıştı onu.
"Aşkım çok özledim" kokusunu içine derince çekmiş, dudaklarını ise saçlarına bastırmıştı.
"Bende sevgilim" Ege kollarını Akın'ın beline daha sıkı sararak göğsüne sırnaşmıştı iyice.
Akın Ege'yi kendisinden ayırarak, kapıya ilerlemiş kilidi çevirip, hemen sevgilisinin yanına döndüğünde onu bir hamlede kucağına almıştı. Ege sevgilisinin bu hamlesiyle kollarını boynuna sarıp bacaklarını da beline dolamıştı.
"Ege zor tutuyorum kendimi" kendisine üstten bayık gözleriyle bakan çocuğa, dudakları arasında milim varken fısıldayarak konuşmuştu.
"Tutma lütfen" sesi neredeyse yalvarır çıkıyordu.
"Burda olmaz sizinkiler duyabilir" o şekilde yakalanmak bayağı utanç verici olabilirdi.
"Neden geldin o zaman?" Sesi alıngan ve kırgın çıkarken kucağından inmek için hamle yapmıştı. Ama akın izin vermemiş daha sıkı sarmıştı onu "Rahatlatmak için" şu an sadece bunu yapabilirdi. Zaten ilk sevişmelerinin daha güzel olmasını istiyordu. O biraz daha bekleyebilirdi.
Ege aldığı cevapla ona da razı olarak başını sallamıştı. Yüzünü biraz daha eğerek "şimdi bir şeyler yap yoksa ben seni sikeceğim şu an" demişti. Akın aldığı tatlı tehditle gülümsemiş hemen dibinde olan dudaklara yapışmıştı.
Biraz daha ilerleyerek duvara yaslamış daha rahat öpmeye başlamıştı. Ege'nin alt dudağını kendi dudakları arasına alarak emmeye başlarken aynısını Ege onun üst dudağına yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...