20

5.2K 382 241
                                    

Diğer bölüm yorumlarını görünce oha dedim bir an
Ne kadar azgınsınız siz öyle🥲

Bu bölüm selcer var dedim ama Ozan olayı askıda kalıcaktı ordan devam edelim.

~~~~~~~

Ozan elinde gördüğü cüzdan ile şok olmuştu resmen. Mantıklı bir açıklama bulmaya çalışıyordu fakat asla bulamıyordu. İçinde Akın'ın fotoğrafı vardı ve cüzdan ona ait değildi çünkü Yasin'in kimliğini görmüştü.

Yanlış anladığını, belki bir şey için lazım olmuştur da koymuştur diye düşündü ama bu da pek aklına yatmadı. Arkasını çevirip baktığında çok eski bir tarih olduğunu ve küçük de bir kalp olduğunu görmüştü. Yanlış düşünüyor olamazdı.

O gece Ege'de kaldığında söylemeyi çok düşündü fakat Yasin'in ne kadar iyi niyetli, kötü biri olmadığını bildiği için saklamayı seçti. Ama arkadaşından böyle bir şey saklamak, vicdanını da rahatsız etmiyor değildi. Ama söyleyemezdi.

O gece asla uyuyamamış, cüzdanı ise çantasına saklamıştı Ege'nin görmemesi için. Yasin'e vermesi gerekiyordu. Ama nasıl?

Ertesi sabah okul için kalkmıştı gençler. Ege sabahları huysuz olmasına rağmen çok mutluydu o sabah uykusunu almışa benziyordu. Diğerinin aksine.

"Ozan ne bu yüzünün hâli? Bir şey mi oldu?" Ege sonunda arkadaşının normalin aksine bu kadar sakin olmasına alışkın değildi, endişelenmişti.

"Ozan kime diyorum."

"Ha ne dedin?"

"Ohoo uçmuşsun oğlum noluyor sana? Daha doğrusu size." Serkan iki arkadaşının bu kadar zıt ruh hallerinde olmasını anlamamıştı. Normalde Ozan çok neşeli, Ege daha sakin olurdu.

"Benim bir şeyim yok, ne alaka ben şu an? Bir şey var gibi mi görünüyor, ne diyorsun lan?"

"Lan sakin ol bir şey demedim. Elin ayağın birbirine girdi resmen."

Ege bir an heyecan yapmış, gereksiz tepki vermişti. Gece ki yakınlaşmadan sonra hâlâ konuşmamışlardı. Gerçi ne konuşacağını da bilmiyordu. Her şeyin bir anda olması hem şaşırtmış hem mutlu etmişti onu. Akın'ın ne düşündüğünü de bilmek istiyordu. Ama ne yazacak ne de arayacak cesareti bulamıyordu kendisinde. Geceki hâlinin aksine.

Gençler okul sokağına girene kadar hiç bir şey konuşmamışlardı. Serkan iki arkadaşına da ne olduğunu çok merak ediyordu. Okul görünmeye başlayınca daha da yavaşlattılar adımlarını hiç birinin okul havası yoktu şu anda.

Okul kapısına yaklaşınca, ağacın altında Akın'ı gören Serkan arkadaşına dönerek "senin ki gelmiş" demişti. Ege kafasını kaldırınca Akın'ın her zaman ki olduğu yere değdi gözleri. Gülerek yanına gelmesini bekliyordu sevdiğinin.

"Günaydın güzelim" Akın diğerlerini görmezden gelip sadece Ege'ye yönelik konuşunca Serkan "sağol abi bize de günaydın" diyerek takılmıştı. "Tamam la size de günaydın zırtolar" diyerek onlara da günaydın demişti.

Ege yüzüne bakmıyor, ayağıyla toprağı eşeliyordu. Akın bu hâlini farketmişti ama üzerine gitmek istemiyordu.

"Abi" diye söze atıldı Ozan "Yasin abiyi nerde bulabilirim?" diye sormuştu. Akın yüzüne anlamsız bakınca kendini açıklama isteğiyle "şey yani bende ona ait bir şey var vermem gerek" diye tamamladı sözlerini.

"Ver bana ben vereyim ona."

"Hayır! Yani ben versem daha iyi olur bir şey de konuşmam gerekiyor da."

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin