24

4.1K 320 197
                                    

Sadece oy atan okuyucuları diğer hikayelerde hep yorımlarda görüyorum.
Lan bana mı kastınız ben de yorum istiyorum 🥺

~~~~~~

"Abi"

Ceren karşısında duran Akın ile Ege'ye şok ve üzüntüyle bakıyordu. Bu şekilde yakalanmak utandırmıştı onu. Selin sevgilisinin şok olmuş suratıyla baktığı yere bakınca o da şaşırmıştı.

"Ceren ne oluyor burda?"

Ege Ceren'in yüzüne şaşırmış ifadeyle bakıyordu şimdi. Biraz da kızgındı "Abi ben şey"Ceren kısık sesiyle başı yere eğik bir şekilde konuşmuştu "Sen ney?" Sesini kontrol edemediği için biraz yüksek çıkmıştı.

"Ege bağırma"

"Bağırmıyorum Selin sus"

Selin bir şey söylemek için atağa geçeceği sırada Ceren'in hırkasının ucundan tutmasıyla susmuştu. Onun üzgün olduğunu görüyor daha da germek istemiyordu ortamı.

"Selin neler oluyor burda?" Akın kardeşine ithafen konuştuğunda sesinde hafif bir şaşkınlık vardı. Kardeşinin eşcinsel olduğunu asla düşünmemişti. Evet bu zamana kadar erkeklerle kavgadan başka münasebeti olmamıştı ama hiç düşünmemişti bunu da.

"Akın gördüğün gibi işte" Selin kendinden emin ve net bir ses tonuyla konuşuyordu. "Sevgili misiniz yani?"

Selin buna Ceren'in cevap vermesini bekledi o bir şey demeden söyleyemezdi. Ceren yere eğik başını kaldırıp, onaylar bir şekilde sallamış bir nevi itiraf etmişti.

Ege'nin şaşkınlığı ise şu an tam gözle görülürdü. Gözleri yuvalarından çıkacak kadar büyümüş ağzı açılmıştı. Kardeşinin bugüne kadar kimseyle olmamasını asla bu şekilde düşünmemişti. Çekingen birisi olduğu için hayatında kimse yok diye tahmin etmişti.

"Ceren neden bana söylemedin?"

"Korktum" Ceren yine başını yere eğmiş ayağıyla toprağı eşelerken fısıltı şeklinde konuşmuştu. "Benden mi korktun?" Diye sordu kardeşine Ege. "Senden, bizimkilerden" gözleri dolmuş zorla konuşmuştu.

Selin sevgilisine cesaret vermek için elini tutmuş "korkma, kaldır başını kötü bir şey yapmıyoruz biz" demişti. Ceren de biliyordu kötü bir şey yapmadıklarını fakat abisine yakalanmak üzmüştü.

Ege bir kardeşine bir de ellerine bakıyordu şimdi. Kendi de Akın'ın elini tutmasına rağmen.

"Gel buraya"

Ege Akın'ın elini bırakmış kardeşini yanına çağırmıştı. Ceren'in dolan gözlerinde ki yaşlar çoktan akmaya başlamıştı. Selin sevgilisinin ağladığını görünce elini daha sıkı tutmuş gitmesine izin vermemişti.

"Ceren gelsene"

"Ne diyeceksen burdan de Ege"

Akın kardeşine sinirle bakıyor gözleriyle bırakmasını söylüyordu ama Selin'in bırakmaya niyeti yoktu. "Selin karışma, bırak kızı" Selin'in bırakmaya niyeti yokken daha sıkı tuttu elini ama Ceren yüzüne bakıp elini elinden yavaşça ayırmıştı.

"Korkma abim o benim bir şey olmaz"

Ceren sevgilisini sakinleştirmeye çalışıyordu ama kendisi çok fazla korkuyordu. Elini elinden ayırınca yavaşça abisinin yanına gitmişti. Aşağıdan abisine yaşla parlayan gözleriyle bakıyordu.

Ege elini kaldırınca Selin bir adım atmıştı fakat Ege elini kardeşinin saçına atmış yavaşça okşamaya başlamışken göğsüne bastırarak sarılmıştı. Ceren abisinin bu hareketiyle ağlaması daha da şiddetlenmiş ve abisinin beline sıkı sıkı sarılmıştı.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin