Yasin'i üzüyorum diye ağzıma sıçanlar oldu.
Yasin'e tilt olanlar oldu
Küçük Emrah diyenler oldu.
Olsun bunu da atlatır Yasin koymaz ona.Ayrıca geçen bölüm duygu sömürüsü işe yaradı hiç oy vermeyen yorum atmayanlar ortaya çıktı
Yorum da atın lan😡
Yani lütfen 👉🏻👈🏻
ISMSKSMSLSÖLSÇWŞW
NEYSE UZATTIMDiğer bölümden devamke
~~~~~~
"Mmmh..."
Ege, Akının tişörtünden içeri elini sokarak çıplak tenini okşamaya ve boynunu öpmeye başlamasıyla kendini tutamayarak, kucakta ki bedenini biraz daha öne itip Akın'ın kasıklarına sürtünmüştü. Gömleğinin ne ara çıktığını hatırlamıyordu bile.
Akın dudaklarını öpmeyi bırakıp, çenesinden yavaşça başlayarak boynuna doğru indirmeye başlamıştı öpücüklerini. Kendini kaybetmemek için zor tutuyordu. Kasıkları Ege'nin kendini sürtmesiyle daha da yanmaya başlamıştı. Ege boynuna yönelen sevgilisine daha fazla alan açmak için sağ omzuna doğru eğmişti başını. O da kendini sürtünmemek için fazlasıyla tutuyordu. Elleri Akının ensesindeyken kendine biraz daha bastırmıştı.
Akın dudaklarıyla çekiştirip, kızarttığı beyaz teni yalayıp öpmeyi de ihmal etmiyordu. Bir kaç gün geçmeyecek izler bırakacağı belliydi. Ellerinden biri ise boydan boya çıplak sırtını okşarken, diğerini ise kalçasına indirmemek için zor tutuyordu.
Ege, Akın'ın ensesinde ki ufak saç tutamlarını çekerek kendinden uzaklaştırmış, dudaklarına kapanmıştı. Hoyratça öpüp emerken arada dişleri ile de çekiştiriyordu üst dudağını. Akın'ın sakalları da batarken garip bir haz veriyordu kendisine.
Akın ellerinden birini Ege'nin saçına daldırarak kafasını yana eğmiş, daha rahat bir öpüşme sağlamıştı. Elinin altında ki saçları hem okşuyor hemde çekiştiriyordu.
Akın elleri sabit durmazken alt tarafında ki sızlanmayı görmezden gelmeye çalışıyordu. Sertleşmeye başlayan aleti kendisine zorluk çıkarmaması için Ege'yi kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. Saçının arasında ki elini kullanarak kendinden ayırmaya çalışıyordu fakat Ege'nin öpüşmeyi kesmeye niyeti yoktu.
"Ege'm dur"
"I-ıhh"
Ege de ondan farksız değildi. Çoktan sertleşmişti ve kendi penisini Akın'ın karnına sürtememek için çok fazla çaba sarfediyordu. Ama Akın'ın dudaklarından ayrılmak çok zor geliyordu. En sonunda nefessiz kalınca, son kez ıslak bir öpücük kondurup ayrılmıştı dudaklarından.
Alınlarını birbirine dayamış, nefeslerinin düzene binmesini beklemeye başlamışlardı. İkisinin de dudakları dakikalardır öpüşmekten şişmiş ve kızarmıştı.
"Akın"
"Efendim bebeğim"
"Dudakların çok güzel"
Akın kendini tutamayıp kıkırdamış, boynuna sıkı bir öpücük bırakmıştı."Asıl seninkiler çok güzel, sarhoş gibiyim şu an" boğuk ses tonuyla konuşmuştu.
"Bende, bende öyleyim sevgilim"
"Sevgili olduk değil mi lan sonunda" Akın heyecanla ses tonunu ayarlayamayıp sonda bağırmıştı. "İçine edeceksin değil mi ortamın" Ege göz devirip kucağından kalkmak için hamle yapınca, Akın belinde ki tutuşunu sertleştirmiş kalkmasına izin vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Mizah-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...