34

3.5K 303 184
                                    


Ege'den

"Aşkım burası çok güzel"

Akın'a doğru dönüp sevinçle mırrıldanmıştım. Haftaya sınavım vardı ve çok fazla stres doluydum. Bunu gören sevgilim haftasonu için bir kaçamak ayarlamıştı bizim için.

Tatlı küçük evlerin olduğu bir yerdeyik. Hemen aşağımızda deniz görünüyordu. Çok güzeldi.

"Beğenmene sevindim yavrum"

Sevgilimin kolları arasına girmiş sımsıkı sarılmıştım ona. Beni mutlu etmeyi çok iyi biliyordu.

"Hadi denize gidelim."

Önce odamıza yerleşip üzerimizi değiştirmiştik. Pantolonumu çıkarıp şortumu giymiştim hemen. Akın biraz mırın kırın edip oyalanmıştı ama hemen onun da giyinmesini sağlayıp odadan çıkarmıştım. Bu güzel yerde odaya tıkılamazdım.

Elini sımsıkı tutup önden yürümeye başladım. Onu da arkamdan sürüklüyordum. Gülüyor, onu çekiştirmeme izin veriyordu.

Biraz ilerleyip deniz kıyısına gelmiştik bile. Kumsala inip ayağımda ki terlikleri çıkarıp atmıştım hemen. Sevinçten çıldırıcaktım neredeyse.

Sevgilimin elini bırakmadan denize sürüklemeye başladım onu. Ama Akın çekiştirdiğim hâlde gelmiyordu. Arkamı dönüp baktığımda olduğu yerde dikilip suya ölümcül bakışlar attığını gördüm.

"Bitanem gelsene. Neden dikiliyorsun öyle"

"Bebeğim sen git ben burdan izliyorum seni"

O sudan mı korkuyordu. İnanmam mümkün değildi.

"Aşkım sudan korkmuyorsun değil mi?" Yanına yaklaşıp beline sarılmıştım. Aşağıdan yüzüne bakıyordum şimdi. Malum benden birazcık uzundu sevgilim.

"Yavrum saçmalama, ne korkacağım. Sadece suyu sevmiyorum." söyledikleri ile yüzünün ifadesi tam tersti adeta. Korktuğunu anlamıştım.

"Tabi ki benim güçlü sevgilim hiiiç bir şeyden korkmaz. Biliyorum ben" Onu gaza getirmeye çalışıyordum şu an. Ama işe yaramayacak gibiydi.

Üzerimde ki tişörtümü çıkartıp kumların üzerine bıraktım hemen. Gözünün içine bakıyordum bunu yaparken. Göz bebekleri koyulaşmıştı. İstediğimi alma yolundaydım.

Bugün bu denizden onu sevmeden çıkmayacaktım.

Etraf henüz tatil sezonu açılmadığı için sakindi. Bizden başka kimse yoktu. Olanlar da balayı için gelmiş çiftlerdi. Onlarda odalarından çıkmazlardı.

Ellerini belime atıp kendine çekti beni. Kollarım yerini bilir gibi boynuna sarıldı hemen. Eğilip beni öpeceği sırada gülümseyip kendimi geri çektim. O bana istediğimi vermeden ben ona istediğini vermeyecektim. Arkamı dönüp denize adımlamaya başladım. Su henüz tam olarak ısınmamıştı fakat üşütmüyordu da. Kendimi hemen suyun akışına bıraktım. Mükemmel hissettiriyordu. Sınav stresimi, kaşar Sena'nın yüzsüz hâlde hâlâ sevgilime yavşadığı bir kaç günü unutturmuştu bile.

Gözlerim sevgilime değdiğinde gözlerinde ki aşk dolu bakışlarla, yüzünde ki gülümsemesiyle beni izliyordu. Çok aşıktım.

"Sevgilim hadi sende gel, su çok güzel"

"Güzelim sen bak keyfine ben iyiyim burda" kendini kumların üzerine bırakmış oturuyordu şimdi de. Aklıma yüzme bilmediği için mi gelmiyor acaba diye bir düşünce geldi. Ama daha önce annesinden duyduğum kadarıyla iyi yüzücüydü. Sebebini anlamamıştım.

Onu biraz kışkırtmak için diğer planıma geçiş yaptım. Bu biraz ahlaksız olabilirdi ama onu yanımda istiyordum.

Deniz seviyesi henüz ayak basabileceğim düzeyde iken ayaklandım. Tam bel çizgimin üstündeydi su şimdi. Ellerimi şortumun kenarına getirip yavaşça indirmeye başladım. Ne yaptığımı sorgularcasına bana bakıyordu. Şortumu tamamen çıkarıp havaya kaldırdığım anda ayaklandı hemen. Gözleri farklı bakmaya başladı.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin