FİNAL

4.3K 269 281
                                    

Eveeeet geldik artık sona.
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim bu hikaye de bana destek olduğunuz için. Yorumlarınızla,oylarınızla çok mutlu ettiniz beni.

İyi ki varsınız.

Sushi_ler - Selmarmalade çiftine ayrı bir parantez açmak istiyorum. Benim sadece olabilir mi acaba düşündüğüm bir shipti onlar ve hikayeme ekledim. Sonra gerçekten sevgili oldular. Bu aşkın mimarı benim kzmsksmslsö Mutluluğunuz daim olsun bebeklerim.

O zaman son kez iyi okumalar.

~~~~

"La bebeler sakin oynayın. Bir yerinizi sakatlayacaksınız"

Mahalle aralarında okul çıkışını beklerken sokakta oynayan küçük çocuklar ile uğraşıyordu Akın.

Tatilden geldikten sonra fazla görüşememişlerdi Ege'nin yaklaşan sınavı yüzünden. Çok fazla stresliydi ve bu Akın'a da yansıdığı için fazla gözüne batmamaya çalışıyordu.

Bu sefer de Ege 'sen beni artık sevmiyorsun' konuşmaları yapmaya başlamıştı. Ama Akın yine de bu hâllerine gülüp geçiyordu. Çünkü güzel sevgilisinin tribi bile kendisine dünyanın en tatlı şeyi gibi geliyordu.

Sevgilisini düşünmesi yüzünde tatlı, hoş bir tebessümün yayılmasını sağlamıştı. Varlığı ile deli divane olduğu oğlanının aklında ki güzel anıları bile kendisini tarif edemediği bir mutluluğun içine çekiyordu.

O çok güzeldi.

Onun güzeliydi.

Zamanında ondna vazgeçmeyişleri, peşinde koşuşları kendisine büyük bir aşk ile dönüş yapmıştı. Sevdiği kadar seviliyordu da artık. Dünyanın en mutlu adamıydı o bundan sonra.

Sırtını yasladığı duvarda elinde bitmek üzere olduğu sigarasını söndürüp bitmiş sigara kutusunun içine atıp onu da daha sonra çöpe atmak için cebine koydu.

"Vay vay analar neler doğuruyor be."

Anlık kafasını kaldırıp uzaktan sevgilisinin olduğu tarafa gelmeye başlamasıyla elleri titremeye başlamıştı. Her geçen gün daha da aşık oluyordu sanki.

Ege kendisine biraz daha yaklaşırken tesbihini bir kaç tur elinde çevirmiş, gömleğinin yakalarını düzeltmişti. Tek başınaydı ve bu biraz daha rahat olmasını sağlıyordu. Çünkü şu an kendisini sıkıştırıp öpmeliydi. Hemde hemen.

Ege önünden geçeceği sırayı hesaplayıp birden konuşmaya başladı.

"Güzelim hepsi senin mi?"

Ege sevgilisinin sesini duyduğunda anlık irkilmiş fakat belli etmemişti. Çünkü biraz trip atmalıydı ona. İlgilenmiyordu artık kendisiyle çünkü.

Akın kendisine cevap vermeyen sevgilisiyle gözlerini devirmişti. Tribinin sebebini bile bilmiyordu şu an. Gece arayıp gönlünü almıştı fakat sabahtan beri mesajlarına geri dönmüyordu Ege.

Arkasından yürümeye devam edip arada bir de süzüyordu onu. Vücudu aklını başından alıyordu resmen. Ve çok fazla özlemişti onu.

"Sevgiliniz yoksa birazcık yavşamayı düşünüyorum güzel beyefendi. Müsait misiniz acaba?"

"Dolmuş muyum ben. Müsait misin ne demek? Ayrıca artık bir sevgilim yok."

Akın kendisine kızmasını takmamıştı ama sonda söylediği söz adımlarını durdurmasını sağlamıştı. Ciddi değildi, değil mi? Trip atıyordu sadece.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin