29.bölümde 30K olmuşuz🙃~~~~~
"Ege oğlum neden kapı kilitli?"
Ege annesini duyar duymaz Akın'ı itmiş, eli ayağı birbirine girmişti. Genelde kapıyı duştan sonra kilitlerdi ama şimdi sabahın erken saatlerinde neden duş aldığını sorarsa açıklayamazdı.
"Şey anne, şey yapıyordum da şey oldu"
"Ne saçmalıyorsun oğlum ne yapıyordun?"
Akın son anda duvara tutunup düşmekten kurulmuştu. Sevgilisinin saçmalamalarını hayretle dinliyor, gülmemek için kendini zor tutuyordu. Panik olması gerekti ama düştüğü durumun saçmalığına şaşırıyordu. Sevgilisinin kocasına yakalanan adam durumunda olduğunu düşünüyordu.
"Şey anne üzerimi giyiniyorum, sen git uyandım zaten gelirim birazdan"
"Annenim ben senin ne utanıyorsun benden? Aç kapıyı odandan bir şey almam gerek"
Ege annesinin ısrarını anlayamıyordu. Sanki hissetmiş gibi kapıdan ayrılmıyordu resmen. Akın'ı saklamayı düşündü ama nereye? 1.85 oğlanı nereye sokabilirdi ki. Yatağın altı olmazdı yer yoktu. Dolabına asla sığmazdı. Pencereden inmesini beklese birisi görebilirdi. Resmen sıkışmıştı.
"Anne ne yapıyorsun abimin odasının önünde sabah sabah?"
Ege Ceren'in sesini duyunca rahatlamıştı belki o annesini gönderebilirdi.
"Kızım abinin odasından bir şey almam lazım ama beyefendi üzerini giyindiği için utanıyormuş, açmıyor kapıyı"
Akın gülmesini tutamayarak kahkaha atacağı sıra da Ege farkedip hemen dudaklarını avcunun içiyle kapatmış, kaşlarını çatmıştı. Ama Akın sırıtıp avcunun içine opücüklerini bırakıyordu.
"Şey anne seni Gülsüm teyze çağırdı kahvaltıya. Hemen seni bekliyor."
"Beni neden aramadı?"
"Beni de Selin aradı, sana ulaşamamış annesi"
Hatice hanım kafasını anladım der gibisinden sallamış sonunda kapının önünden ayrılmıştı. Ceren abisinin kapısının önünde annesinin evden çıkmasını beklemiş, çıkarken de tatlıcs gülümseyerek el sallamıştı.
"Abi annem gitti aç kapıyı"
Ege derin bir nefes vererek, elini Akın'ın ağzından çekmişti. Bir an hiç gitmeyecek sanmıştı. Kapıya yaklaşıp kilidi çevirince kız kardeşine sarılarak teşekkür etmişti.
"Hayatımı kurtardın güzelim, teşekkür ederim"
"Sağol kız cimcime" Akın sevgilisinin omzuna kolunu atıp, Ceren'den makas almıştı.
"Sen nereden anladın Akın'ın burada
olduğunu?""Selin aradı,Gülsüm teyze farketmiş Akın abinin gece bizim eve geldiğini, annemi de evlerine çağırdı Akın abi evden rahat çıksın pencereye tırmanmasın yine diye"
Akın duyduklarıyla şok olmuştu annesinin uyuduğunu düşünüp kontrol etmeden çıkmıştı evden. Eve gidince terlik yiyeceğine emindi.
Ceren ikisine imalı bakışlar atarken ege bunu farketmiş 'söyle' anlamında kafasıyla onay vermişti.
"Şey siz dün gece," sesini alçaltarak biraz da utanarak "seviştiniz mi?" diye sormuştu.
"Saçmalama"
"Maalesef"
Akın ve Ege aynı anda cevap vermişti. Akın'ın cevabı utanmasını sağlarken dirseğiyle karın boşluğuna vurmuştu. Akın iki büklüm olunca da pişman olmuştu.
"Aşkım özür dilerim"
"Önemli değil gülüm, kalbime verdiğin zarar kadar acıtmaz"
Ege aptal dercesine gülümseyip başını iki yana sallamıştı. Ceren günlere ikisini izlerken ona ter ters bakıp sorduğu soruyu hatırlamıştı.
"Sen ne biçim konuşuyorsun bakayım abinle?"
"Sen eve sevgilini atarken iyi ben sorunca mı yanlış?"
Ege kardeşine şokla bakıyordu. Normalde kendisine cevap vermezdi. Selinle fazla görüşüp huylarının ona çektiğini düşünüyordu. Onunla sonra bu konuyu konuşacağını aklına kazıyarak sevgilisine dönmüştü.
"Sevgilim git artık hadi. Yakalanmayalım"
"Tamam gideyim ben ama akşama falan ayarla depoda buluşalım"
Ege tamam der gibi kafasını sallayıp Akın'ı onaylamıştı. Akın Ceren'e ufak bir bakış atmış Ege'nin dlagınlığından faydalanarak dudaklarına öpücük kondurmuştu. Ege'nin gözleri fal taşı gibi açılmıştı ama tepki veremeden sevgilisi kaçıp gitmişti bile. Arkasından şok içinde bakarken kardeşi de sırıtıyodu kendisine.
~~~~
Akın evinin kapısının önüne gelmiş, saçlarını ve üzerini düzelterek dün gece ki dağılmış hâlini yok etmeye çalışıyordu. Sonunda hazır olduğuna emin olduktan sonra kapıyı çalmıştı.
Selin kapıyı açtığında abisini görünce yüzüne alaylı bir gülümseme belirmişti. Şimdi dilime düştün der gibi bakıyordu.
"Ooo kaçak, sen eve uğrar mıydın? Ege'ye iç güveysi gittin sandım ben"
"Kes lan almayayım ayağımın altına şimdi"
Kardeşinin ensesine tokat atıp kapıdan içeriye gergin adımlarla ilerliyordu. Hatice Hanım içerdeydi. Oğluyla geçirdiği gece yüzünden kadından utanmaya başlamıştı şimdiden.
"Ooo benim valide sultanlarımın ikisi de burdaymış, günüm aydı resmen"
Gülsüm Hanım oğlunun sesini duyunca ona dönmüş ve sert bir bakış atmıştı. Siniri Ege'ye gitmesinden değildi, Ege'yi az kalsın zor bir duruma sokmasındandı.
Hatica Hanım arkasını dönerek Akın'ı görünce yüzünde tatlı bir gülümseme oluşmuştu. Severdi Akın'ı.
"Akın oğlum hoş geldin. Nereden geliyorsun bu saatte?"
"Ben şeydeydim, şey, heh ekmek almaya gitmiştim. Annem dedi 'Hatice annen gelecek, koş ekmek al gel' diye bende bir koşu gidip geldim."
Hatice Hanım Akın'ın elini boş görünce yüzüne anlamaz ifadeyle bakıyordu. Gülsüm Hanım salak bu çocuk diye geçirmişti içinden.
"Kapalıydı, o yüzden alamadım" Kendi yalanına bile kendi inanmamıştı. Ama Hatice Hanımın gülen yüzünü görünce onun inandığını anlamıştı.
"Hadi geçin sofraya. Kızım abine çay koy"
"Bana ne ya, eli ayağı yok mu? Kendi koysun" Selin bir hışımla bağırmıştı annesine.
Gülsüm Hanım, Hatice Hanımı göstererek gözlerini büyütmüş kafasıyla yapmasını söylemişti. Selin Hatice Hanım burda diye daha fazla sorun çıkarmadan dediğini yapmıştı annesinin.
Akın, Hatice Hanımın karşısına oturmuş kardeşinin getirdiği çayı gerginlikle içiyordu. Kadının yüzüne bakamıyordu resmen.
"Akın" diyerek söze girdi Hatice Hanım.
"Efendim anneciğim"
"Bir daha pencereden girmek yerine kapıyı kullan ama geç saatlerde değil oğlum"
Akın Hatice Hanımın ağzından çıkan sözlerle şok olmuştu. Gözleri fal taşı gibi açılmış, esmer teninden bile utandığı belli eden kızarıklar yanaklarında oluşmuştu. Hatice Hanım anlamıştı. Bir şeylere başladıklarını biliyordu ama son zamanlarda Ege'nin mutluluğunun artmasının sebebinin sadece sevgili olmalarından dolayı olmadığını da anlamıştı. Anneydi sonuçta Anlardı. Akın'ı sevdiğinden kızamıyordu.
Sonuçta oğlunu kendinden bile çok seven bir adamdı Akın, bunu biliyor güveniyordu.
~~~~~
Aşkla kalın💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...