35

3.7K 297 251
                                    

Geldik o kutlu güne evet smut bölümüne.

Her satırda yorum görmek istiyorum çok eminim bu bölümden. Görmezsem ağlarım.

İyi okumalar

~~~~~

Ege'den

"Bebeğim önce bir duş mu alsak? Deniz suyundan arınmamız gerek"

Odadan içeri girer girmez kapıya yaslayıp boynuna saldırmıştım. Ben boynuna gömülmüş öpüp, emerken Akın hem bana alan açıyor hem de söyleniyordu.

"Bir şey olmaz. Çok bekledim zaten. Bir dakika bile bekleyemem artık" Sürekli bir şeyleri bahane ederek benden bir şekilde uzaklaşıyordu. Ama artık bugün bu iş olacaktı.

"Aşkım her tarafımız tuzlu olmak böyle. Beraber gireriz hem. Orda da severim seni" Aklıma yatmıştı bu fikir. Başımı sallayıp onayladım onu.

Elinden tutup banyoya doğru çekiştirdim onu hızla. Tişörtümü ve şortumu çıkarıp bir kenara fırlattım. Çırılçıplaktım şimdi. Ona da aynısını yapınca bütün vücudunu baştan aşağı süzmüştüm. Harikaydı.

Onu süzdüğümü görünce dudağının bir kenarı kıvrılmıştı. Hoşuna gitmişti. Egoist.

Duşakabinden içeri girip suyu ayarlamaya başladı. Sonunda yapmış olacak ki beni çekti hemen yanına. Duşakabinden girdiğim gibi üzerine çekti beni. Ellerini vücudumun her yerinde gezdiriyordu yavaşça, ezberlemek ister gibi. Elinin altında kıvranıyordum resmen.

Kollarımı boynuna dolayıp beni sevmesine izin verdim. Ensesinde ki saçlarla oynuyor çekiştiriyordum. Başımızdan aşağı akan sular bile daha fazla tahrik ediyordu beni.

Ellerinden biri kalça aramı boydan boya okşayınca dayanamayıp dudaklarına doğru inledim. Yüzü memnuniyetle kasılmıştı. Yüzünün her yerine küçük kelebek öpücüklerimden bırakmaya başladım. Yanağımı yanağına sürtüyordum. Garip bir şekilde hoşuna gidiyordu.

Ellerinden biri kalça mı okşarken diğeri sırtımı baştan aşağı okşuyordu. Çok iyi hissetiriyordu bu.

"Odaya geçmeyelim. Burda yapalım."

"Benim güzel arsız bebeğim," iç çekip daha da yakınına çekti beni "ilkin bu senin canını yakabilir."

Sıkıntıyla oflayıp gene başımı salladım. Ne vardı oda da sanki ya.

Kollarımı boynundan ayırıp, kendimi ondan geri çektim. Hızlıca üstümde ki deniz tuzundan arınıp çıktım duştan. Daha fazla orda oyalanırsam dayanamayacaktım. Zaten daha sonra yine duş alacaktık.

"Çabuk olsana" Bana şok içinde bakarken bağırdım. O da hemen hızlıca duş alıp çıktı duşakabinden.

Havlulara uzanıp üzerimizi kuruladım. Yatağı ıslatmak istemezdim şu an. Başka şeylerle ıslanıcaktı zaten. Beline havlu saracağı sırada durdurdum. Birazdan çıkaracaktık ne gerek var içeri taşımaya.

Elinden tuttuğum gibi odaya çektim onu. Yatağın önüne geldiğimizde göğsünden ittirip yatağa uzanmasını sağladım. Sesini çıkarmamıştı ben bunları yaparken.

Dizlerimi kırıp üzerine çıktığım gibi dudaklarına saldırdım. Hareketlerim aceleciydi fakat onu uzun uzun da sevmek istiyordum. Üst dudağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Kirli sakallı olduğu için bıyıkları batıyordu ama bu bile zevk veriyordu bana. Ellerimi saçlarına çıkarıp çekiştiriyordum. Onun elleri ise belimde, kalçamda geziniyordu. Üzerine uzandım tamamen. Üyelerimiz çarpışınca ikimiz de boğukça inledik. Bütün vücudumuz birbirine temas ediyordu şu an.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin