21

4.5K 326 143
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

~~~~~~

"Anne, Ceren gelecek birazdan bir şeyler hazırlar mısın?" Selin ilk defa sevgilisini evine davet etmişti. Çok heyecanlıydı bunun için.

"Tamam ayarlarım bir şeyler" annesi kırmadan onaylamıştı onu. Çok tatlı kadındı annesi. Eşi öldükten sonra iki evladına bakmak zorunda kalmıştı. Çok zorlanmıştı ama başa çıkmıştı bir şekilde. Bu yüzden evlatlarına fazla düşkündü.

"Ulan it elin ayağın yok mu, kalk kendin yap" Akın, salonda oturmuş telefonda Ege'yle mesajlaşırken, kardeşine bağırmıştı. "Sana ne oğlum ya" diye cevap verdi Selin abisine.

"Beceriksiz, elimden bir şey gelmiyor diyemiyor da" doğruydu Selin'in elinden pek bir şey gelmezdi. Bir kere Ceren için kurabiye yapmak istemişti onda da mutfağı yakacaktı neredeyse.

"Bak Akın kaşınma kötü olacak."

"Ne olacak la yer cücesi, ne yapabilirsin sen bana?"

Selin koltukta ki yastığı alıp abisinin kafasına fırlatmıştı. Tabi yastık hafif olduğu için pek etki etmemişti. Sehpanın üstünde gördüğü çakmağı gözüne kestirip abisine onu fırlatmıştı. Neyse ki Akın son anda kaçmayı başarmıştı.

"Lan şimdi siktim senin belanı." Akın kardeşinin üstüne yürüyerek, yakalamaya çalışıyordu ama Selin çoktan mutfağa kaçmış annesinin arkasına saklanmıştı.

"Dövüşmeyin yine deli danalar gibi" anneleri bu hâllerine alışmıştı onların ama bazen fazla kaçırıp birbirlerine zarar veriyorlardı. Selin'in daha önce abisinin kaşını yarması gibi.

"Anne oğlun beni dövecek."

"Neden acaba? Korkak tavuk gel lan buraya."

Selin annesinin arkasındayken abisine dil çıkartıp, sinir etmeye çalışıyordu hâlâ.

"Hem sen gitsene ya," Selin sabahtan beri abisini evden göndermeye çalışıyordu ama Akın'ın bugün evden çıkmaya pek niyeti yoktu "Ne işin var evde? Normalde zar zor gelirsin."

"Kızım bir pazarım var ona da karışma" akşama Ege'yle buluşacaktı aslında o yüzden evde kalıp bir şeyler ayarlaması gerekiyordu. Gece için.

"Anne söyle gitsin"

"Kızım koca oğlan ne diyeyim ben ona. Bırak dinlensin"

Selin annesinden de destek alamayınca omuzlarını düşürmüştü. Kapı zilinin çalmasıyla yüzüne bir gülümseme yerleşmiş hemen kapıya koşmaya başlamıştı.

"Hoş geldin bebeğim" bebeğim kısmını biraz sessiz söylemişti. "Hoş buldum" diyerek tatlı bir ses tonuyla cevap verdi Ceren.

Akın da mutfaktan çıkıp kapıya gitmişti. "Hoş geldin Ceren, abin nasıl?" Akın daha eve adımını atmayan kıza hemen Ege'yi sormuştu.

"İyi abi, evde ders çalışıyordu."

"Akın bir sussan da kız eve mi girse acaba?"

Selin, Ceren'i içeri davet etmiş montunu ve çantasını almıştı üstünden.

"Biz odama geçiyoruz," diye bağırdı Selin "rahatsız eden olursa keserim" diye de sessizce ekledi.

Onlar içeri geçince Akın da odasına geçmiş pencere kenarında ki yatağına oturup, karşı pencere de ders çalışan bebeğini izlemeye koyulmuştu. Sık yazmak istemiyordu rahatsız etmemek için.

Selin içeri geçtiklerinde Ceren ile birlikte yatağa oturmuşlardı. Şu an ikisi ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Selin işin eve davet etme kısmını düşünmüştü sadece.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin