33

3.4K 302 262
                                    

Oy yorum atın be dilenci değilim ama hadi be

~~~~~

Hani bazı anlar vardır duygularımızın tavan olduğu. Kanının kaynadığını, içinde depremler varmışcasına beynine vuran o duyguyu. Ege tam da şu an bunu yaşıyordu.

Kıskançlığı.

Her günün aksine bugün Akın onu almaya gelmemişti ve mesajlarına da dönmemişti. İşi var diyerek düşünüp fazla üzerinde  durmayarak arkadaşlarıyla beraber dönmüştü okuldan mahalleye. Fakat karşısında gördüğü manzara delirmesine sebepti.

Akın ve bir kızın gayet samimi bir şekilde konuştuklarını görmüştü.

Kızın bir eli Akın'ın kolunu boydan boya okşuyordu neredeyse. Akın rahatsız oluyor kendini geri çekiyordu fakat kız yüzsüz gibi yine de yaklaşmaya çalışıyordu.

"Anaaa Sena abla değil mi lan o?" Serkan şaşırdığını belli eden ses tonuyla konuşmuştu.

"Neden dönmüş bu kadın?" Ozan'ın ses tonu ise sıkkın çıkmıştı.

"Kim lan bu kadın?" Ege ise bayağı kızgındı.

Gözlerini üzerlerine dikmiş sinirden kızarmıştı resmen. Diğerlerine dönüp cevap bekledi fakat konuşmamaya yeminli gibiydi ikisi de. "Lan konuşun"

"Akın abinin eski sevgilisi"

"Ne? Benim neden haberim yok ve neden şimdi çıktı ortaya?"

Ozan ile Serkan anlatıp anlatmamak arasında gidip geldiler çünkü Sena denen kadın ile Akın'ın arasında olan şeyleri anlatmak onlara düşmüyordu sonuçta.

"4 yıl önce ayrıldı mahalleden. Akın abinin 2 yıllık sevgilisiydi."

Ege şimdiden kudurduğunu hissediyordu sinirden. Kıskançlık denen duygunun bu kadar berbat bir şey olduğunu bilmiyordu. Neredeyse ağlayacaktı.

"Ee şimdi neden geldi?" diyerek sordu diğerlerine. İkili birbirine bakıp sonra Ege'ye dönerek bilmiyoruz anlamında omuz silktiler. "Sizin bir şey söyleyeceğiniz yok. Ben gidiyorum."

"Dur lan nereye? Kadını mı döveceksin?" Tabi ki de öyle bir şey yapmayacaktı. Ama sevgilisini de ona bırakmazdı.

"Erkeğimi kurtarmaya gidiyorum. Sevgilisi olarak bir de ben tanışayım şu Seda ile"

"Seda değil Sena" Serkan kendisini düzeltince bu sefer sinirle ona döndü bakışları. "Pardon kardeşim"

Ege cevap vermeden adımlarını sevgilisine doğru ilerlemeye başladı. İkili hararetli bir konuşma içerisindeydi. Yanlarına vardığında Akın'ın rahatsızlığını gözle görebiliyordu.

Yanlarına yaklaştığında direkt Akın'ın boynuna atlayıp sarılmıştı. Geri çekildiğinde ise dudağına bir öpücük bırakmıştı.

Akın şok içinde kalakalmıştı. Gözleri fal taşı gibi açılmış, dudakları aralanmıştı. Şokunu atlatarak konuştu.

"Ege sen nerden çıktın?" Sesi biraz tedirgindi. Yanlış anlamasını istemezdi durumu.

"Aşkım işte okuldan çıktım. Seni görünce de yanına geleyim dedim, çok özledim seni" koluna sarılıp başını da omzuna yaslamıştı.

Gözlerini Sena'ya kaydığında baştan aşağı süzmüştü onu. Saçları omuzlarında, sarı renkliydi. Boyu 1.70 civarlarında beyaz tenli, yeşil gözlü bir kızdı. Güzel diye geçirmeden edemedi içinden. Ama bakışları tam tersini söyler gibiydi. Şu an eşini koruyan aslan gibiydi. Avını inceliyordu.

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin