13

5.6K 339 149
                                    

Medya🤤

Cidden çok fazla bölüm atlaması var bunlara dikkat edin lütfen bir bölüm öncekinden daha çok okunuyor. Atlamamaya çalışın💕
~~~~~~~~

Selin:Güzelim hazır mısın?

Ceren:Of evet az bir şey kaldı hemen çıkacağım sonra.

Selin:Tamam yavrum.

Ceren son kez kendini kontrol edip evden çıkmak için adım atmıştı ki abisi tarafından durdurulana kadar. "Nereye gidiyorsun bu saatte?" diye sordu Ege kardeşine. "Şey dışarı çıkıyorum annemin haberi var. Selin'le buluşacağız" yalan söylemek istemediği için hemen söyledi abisine fakat Ege bunu arkadaşça bi buluşma olarak bilecekti.

"Çok ters biri değil mi o sana, nasıl anlaşıyorsunuz ki?" sordu kardeşine. Aslında gayet iyi anlaşıyorlardı. Zıt karakter olmaları onları daha çok çekiyordu birbirlerine biraz daha ve bu çok güzel bir şeydi. "Anlaşıyoruz bir şekilde" diyerek cevap verdi abisine. "İyi bakalım geç gelme ama dikkat et" diye uyardı kardeşini ve eline telefonunu alarak mesajlaşmaya geri döndü.

"Tamam ederim. Çıktım ben" deyip abisinin yanağından öpüp çıkmıştı evden. Selin çoktan aşağıya inmiş güzelini beklemeye başlamıştı bile. Sonunda kapı açılıp küçük kızı göründüğünde derin bir nefes alıp ona doğru yürümeye başladı.

"Hoş geldin bebeğim" diyerek sarıldı tatlı sevgilisine. "Hoşbuldum" dedi Ceren biraz çekingen bir ses tonuyla, hâlâ alışamamıştı tam olarak. Selin için sorum değildi bu halleri aslında, daha çok hoşuna bile gittiği söylenebilirdi.

"Aynı yere mi gideceğiz yine?" diye heyecanla sordu küçük. "Evet orayı düşündüm ama istersen başka bir yere de gidebiliriz" dedi Selin. "Hayır orası güzel hem sessizdir, seviyorum orayı" diye cevap verdi Ceren, Selin de gülümseyerek eline uzandı fakat rahatsız olur diyerek geri çekildi hemen. Bunu farkeden Ceren küçük bi gülümseme yerleştirdi dudaklarına Selin'in bu hâli çok hoşuna gidiyordu.

Ceren kendisinden biraz daha uzun olan kızın eline yaklaştırdı elini ve yavaşça birleştirdi. Selin bu hareketle çok heyecanlanmıştı, Ceren'in de utanacağını bildiği için yüzüne bakmamış ve elini sıkıca kavramıştı.

Sahil yolunun sonunda bir yere gelmiş ve her zaman oturdukları boş yeşillik alana kurulmuşlardı onlar için özeldi burası. İlk defa burda karşılaşmışlardı ama aynı mahallede yaşamaları güzel bir tesadüf olarak gerçekleşmişti.

Selin normalde dobra bir kızdı aslında. Mahalle de bile çoğu erkeğe bile kök söktürebilen sert bir yapısı vardı. Ceren ise tam tersi naif, çekingen birisiydi. Dışardan bakıldıklarında bile aralarında ki zıtlık büyük oranda belli oluyordu.

"Dün Akınla abin buluşmuş sanırım, ilerletmişler gibi sanki" diye konu açtı Selin, Ceren'in biraz daha rahat olması için. "Evet dün bayağı mutluydu abim farkettim" abisinin mutlu olması Ceren'i de mutlu ediyordu. "Akın, Ege'yi tanıdığından beridir hep mutlu. Ben onun bu kadar gülebilen biri olduğunu bilmiyordum. Önceden hep sert ve somurtkan olurdu" Akın öyleydi gerekmedikçe konuşmaz, herkesin saygı duyup, sevdiği bi insandı.

"Abime gerçekten çok aşık, gözlerinden anlayabiliyorum bunu."

"Benim sana olduğum gibi mi? Benim de gözlerimden de anlıyor musun sana ne kadar aşık olduğumu?" Ceren, Selin'in gözlerinin içine bakarak konuşmasıyla nefesi kesilmişti. Anlıyordu onu ne kadar çok sevdiğini, öyle bir bakıyordu ki ona sanki dünyanın en güzel kızı gibi hissettiriyordu.

Ceren hafif bir baş sallamayla onayladı Selin'i. Yanakları kızarmıştı utançtan bakışı çok güzeldi Selin'in.

"Kucağıma gelsene."

Ceren aniden duyduğu cümleyle ne yapacağını şaşırmıştı. Daha önce hiç o kadar yakın olmamışlardı ki.

"Biri görür Selin, yakalanmayalım" bu ihtimal Selin'in de aklına gelmişti ama büyük bir ağacın arkasında oturdukları için görüş kısıtlıydı onların olduğu yeri. "Görmez kimse merak etme" görseydi bile haddini bildirirdi.

"Ama istemiyorsan"

"İstiyorum"

Ceren'in ani çıkışıyla Selin aptal bir gülümseme bıraktı dudaklarından. Ceren'in kolundan yavaşça tutup kendine doğru çekti. Ceren'in bir iki bacağı da Selin'in belinin iki yanındaydı şimdi. İlk defa bu kadar yakınlaşmıştı iki genç kız.

Ceren, Selin'e göre biraz daha koşa bir kızdı o yüzden Selin'in kucağında biraz daha küçük kalmıştı ve bu o kadar hoşuna gitmişti ki Selin'in. Ceren kucağında ona alttan bakış atarken o kadar tatlıydı ki. Göğsüne, başını yatırıp saçlarını sevmeye başladı.

"Öpebilir miyim seni?" diye sordu Selin. Aslında Ceren'in kabul etmeyeceğini biliyordu yine de şansını denemek için sormuştu. Ama Ceren'in verdiği cevap onun için bayağı şaşırtıcı olmuştu. "Öp" dedi Ceren, bunu zorlukla söylemişti ama o da istiyordu onunla biraz daha yakın olmak ve hissetmek.

Selin aldığı cevapla Ceren'i göğsünden kaldırmış, yanağına avcunu dayayıp sevmeye başlamıştı. Daha sonra Ceren'e doğru eğilmeye başlamıştı, nefes bile alamıyordu şu an resmen ikisi de. Sonunda dudakları buluştuğunda kaskatı kesilmişti genç kızların sonuçta ilk öpücüğüydü ikisinin de.

Selin son bir kez daha buse kondurup çekilmişti, daha fazla utandırmak istemiyordu. Kucağında ki tatlı sevgilisine sarıldı bir süre.

"Seni seviyorum" içten gelen derin huzurla söylemişti Selin.

"Seni seviyorum" diye karşılık verdi Ceren güzel sevgilisine.

~~~~~~

Selaaaam

Selin Ceren değiller mi tam çok tatlı djkekdk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selin Ceren değiller mi tam çok tatlı djkekdk

Bu bölüm güzel kızlarıma yer vermek istedim.
Çok tatlılar canım shipim mxmdkdmdkd

Oy ve yorum bekliyorum sizden. Eğer hikayemi seviyorsanız desteğinizi bekliyorum.

Aşkla kalın💐

KALBİM EGE'DE KALDI|GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin