Gerçek 31.bölüm
Bayram Özel bölümü atlamayın.
Okuyan herkesi başka yerlerde görüyorum ama bana gelince bir hareket yok ben emek vermiyorum sanırım ya da kötü bir hikaye ve karşılığını alamıyorum.
~~~~~
"Akın yapma"
Ege Akın'ın, kalçalarında gezen elini çektirmeye çalışıp, fısıltıyla konuşuyordu.
Egelerin evinde hep beraber otururlarken. Akın, Yasin, Gökhan ve kerem akşam depoda buluşmak için plan yapmışlardı. Serkan ve Ozan 'biz de gelebilir miyiz?' diyince onlar da dahil olmuştu.
Akın Ege'ye bakış atıp gelmesini istediğini belirtiyordu. Ama Ege babasına sormaya çekinmişti. Sonuçta artık Akınla sevgili olduklarını biliyordu ve birden rahat davranıp izin almak zor geliyordu.
Sedat Bey gençlerin planlarını duymuştu. Oğlunun kendinden çekindiği için izin alamadığını da anlamıştı. İkili arasında ki bakışmayı öksürerek kesmişti.
"Hanım akşam biz de, ikimiz film keyfi yapalım yahu" diyerek konuşmuştu.
"Neden ikimiz? Çocuklar ne olacak?"
"Ceren, Gülsüm Hanımlara gider, Ege de oğlanlarla gidecek zaten" izin almadığını, istemediğini biliyordu. Böyle giderse asla izin alamazdı zaten. O yüzden el atmış, bir nevi karısıyla yalnız kalmak için bahane gibi gösterip izin vermişti.
Ege babasının ne yapmaya çalıştığını anlayınca sıcacık bir gülümseme sunmuştu ona.
Depoya doğru yola çıkmıştı yedi genç. Akın Ege'nin elinden tutmuş, Gökhan ve Kerem ortalarına Serkan'ı alarak sürekli onunla uğraşıyordu. Yasin ile Ozan ise en arkada aralarında iki kişinin daha sığabileceği boşluk varken yürüyorlardı.
Depoya varan gençler bir kaç saat oyun oynamış, muhabbet etmişlerdi. Ama Akın, Ege'nin yanında bu kadar güzel olmasına çok bile dayanmıştı.
Koltuğun en sonuna sevgilisini sıkıştırmıştı. Şakaklarını öpüyor, boynunu okşuyor arada kalçasını sıktırıyordu. Ara verip diğerlerine bakınca onların kendi aleminde olduklarını teyit ediyordu.
"Aşkım rahat dursana. Görücekler ayıp olacak" Ege sesini kısarak konuşuyordu.
"Duramıyorum, çok güzelsin. Görseler ne olacak sevgilimsin sen benim" Akın Ege'nin boynuna gömülmüş derin bir nefes çekerek konuşuyordu.
"Sevgilimsin diye abi dediğim, kardeşim dediğim adamların önünde seninle yiyişemem" Akın'ı boynundan uzaklaştırıp kızgın bir ses tonuyla konuşmuştu.
"Ne güzel yiyişmek diyorsun sen öyle, gönderirim istersen"
Ege biraz düşünüp diğerlerine bakış atmıştı. Kendi aralarında eğleniyor gibilerdi bencillik yapıp göndermek istemem kötü olur diye düşündü. Akın'a dönüp başını hayır anlamında sallayarak reddetmişti.
Akın'ın aldığı cevapla yüzünde ki hin gülümsemesi an be an donmuştu. İstediğini alamamıştı sonuçta. Elini Ege'nin omzundan çekerek, koltuğun üzerinde ki küçük yastığı alıp önünü saklamaya çalışmıştı. Kimsenin göremeyeceği yerdeydi ama Egeden biraz uzaklaşıp trip atması gerekiyordu. O yüzden saklaması daha iyi olur diye düşündü.
"Gökhan abi hile yapıyorsun resmen" sesi bir çocuğun kızması gibi çıkmıştı Serkan'ın.
"Ağlama bebe oynayamıyorsun işte" Gökhan eliyle ensesine tokat atarak konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM EGE'DE KALDI|GAY
Humor-TAMAMLANDI- "Derler ki; ay ve güneş birbirine aşıktır, ama biri geceye biri ise gündüze aittir. O yüzden kavuşamazlar." Egenin ellerini avuçları içine alarak "sen de benim güneşim oldun. Ama diyorum ki biz kavuşalım mı, yani sevgilim olsana lan" "...