İyi Okumalar
Chaeyoung
6 Saat Önce
Lisa'ya dediklerimden birkaç saniye sonra pişman olmuştum ve şu anda da inanılmaz bir vicdan azabı çekiyordum.
Kendime söz verdiğim gibi bir bara gittim, şu anda da bardağımdaki viskiyi yudumluyordum.
Galiba viskiydi ne söylediğimi de unutmuştum.
Bara bir baktığımda bir kızın, galiba kızdı çünkü yüzünü baş dönmesinden net bir şekilde göremiyordum, yanıma geldiğini gördüm.
Kızın ne istediği açıktı.
Gerçekten pislik bir alkoliğim, beynime işleyen alkolden düzgün bile düşünemiyorum.
Kız yanıma oturdu ve bana yan bir gülümseme yolladı, birkaç saniye öyle bakıştık sonra da gözleriyle arka odalardan birini işaret etti ve ben de gözlerimle kabul ettim.
Hızlıca kalkınca başımın dönmesi şiddetlendi, galiba bu sefer gerçekten fazla içtim.
Bilincim o kadar yerinde değil ki zevk alacağımı bile zannetmiyordum.
Kız beni gevşek kravatımdan kendine çekti ve kucağıma çıktı.
***
Bu kız ile hiç konuşmamış olmamız ne garip değil mi? Sadece gözlerimizle anlaştık.
Gömleğimin düğmelerini iliklerken yatakta uyuyan kıza baktım, mışıl mışıl uyuyordu.
Gömleğimi iliklediğimde kravatı taktım ve biraz gevşettim.Alkolün etkisi hâlâ geçmediğiden sıcaklıyordum.
Ceketi de elime aldım ve odadan çıktım. Bu işler böyle olurdu, ilk kim uyanırsa diğerini öylece bırakır ve giderdi.
Olması gerektiği gibi.
***
Aldığım koca bir şişe şarabı yanıma koydum ve çimlere oturdum.
Şu an bulunduğum konum tehlikeliydi. Saat sabahın bilmem kaçı ve ben dışardayım, yalnızım, zilzurna sarhoşum, kadınım.
Gerçi biri bana saldırmaya çalışırsa ne olacağını azçok biliyorum.
Şişenin kapağını açtım ve kafama diktim, büyük yudumlar alarak şişenin yarısını bitirdim.
Ondan özür dilemem gerekiyor, kötü olan ise bu benim gururumu kırmıyor.
Keşke kırsa, keşke kırsa da özür dilemesem ve benden uzaklaşsa.
Pisliğin teki olduğumu söylemiştim.
Böyle bir şeyi başkasına yapsam asla özür dilemem çünkü özür dilemek benim doğamda yok. Her zaman ben haklıydım, ben mükemmeldim onlar için.
Onlar için asla ben özür dileyen olmam, özür dileten olurum.
Hiçbir zaman özür dileyecek bir sebebim olmamıştı.
Çünkü kimse daha önce benden özür dilememişti. Annemle saç başa kavga ettikten sonra annem özür dileme tenezzülünde bile bulunmazdı, klasik.
Ve hep şöyle derlerdi: "Anne o yapar." "Daha çocuksun anneyle olur böyle kavgalar." "O senin iyiliğini istiyor."
Böylece ben de onun haklı olduğunu düşündüm.
Tabii sadece çocukken.
Uyumam gerektiğini fark ettiğimde düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|