Bu kitapta bitiyor he yavas yavas ama daha var merak etmeyin😉
Sonu çok güzel olacak, aşırı iyi bir fikrim var
İyi Okumalar
Lisa
"Hadi kur şu hesabı artık!" dedim Chaeyoung'a.
"Nasıl bu zamana kadar instagramsız yaşadın sen?" diye sordum.
"Şu ana kadar hiç yüklemediğim için yokluğunu çekmedim herhalde." diye cevapladı, haklıydı.
"İsmim ne olsun?" diye sorduğunda gülerek konuştum.
"Bak ismini Park Chaeyoung offical yap, diğer ismini de Lisa's wife yap."
"Tamam halletim." dedi.
"Bakayım ismine." dedim ve telefonu elinden kaptım.
"Gerçekten yaptın mı, şapşal!"
"Bir de üstüne değiştirilmeyen ismini Lisa's wife yapmışsın." dedim gülerek.
"Sen onu ciddi söylememiş miydin ya? Değiştiremiyor muyuz yani bu isimi?" diye sordu.
"Yok değiştiremiyorsun." dedim, aslında değiştirebiliyordu.
"Biyografi falan koy bari." dedim gülerek.
"Oraya da Lisa'nın kölesi yazayım da iyice çizilsin karizmam." dediğinde biraz daha gülmüştük.
***
"Takipçim 50 bine çıktı." dediğinde göz devirmiştim. Ben 5 yıldır kullanıyordum anca 2 bin olmuştum.
"O Lisa's wife kısmını 50 bin kişi gördü yani." dedim ve güldüm.
"Mavi tik almak için başvuru yap bence." dedim ve önüne bir tabak tatlı uzattım.
Tatlıyı afiyetle yerken ben onu izliyordum, yemek yemesi gerçekten hoşuma gidiyordu.
"Çok güzel olmuş tatlı." dediğinde konuştum.
"Afiyet olsun, hızlı ye de dışarı çıkalım." dedim.
"Nereye gideceğiz?" dedi heyecanla.
"Sürpriz." dedim.
***
Paris sokaklarında ellerimiz kenetli yürürken bazı insanlar bir Chaeyoung'a bir kenetli ellerimize bakıyordu.
Gizlemek istememesine sevinmiştim açıkçası.
Bir antikacı gördüğümde Chaeyoung'u içeriye sürüklemiştim.
İçeride gezinirken antikacıları ne kadar çok sevdiğimden bahsediyordum.
Bir fotoğraf makinesi gördüğümde resmen aşık olmuştum.
"Alalım mı bunu bence alalım ben çok sevdim bunu." dedim heyecanla.
"Tamam tamam alalım sevgilim." dedi beni gülerek izlerken.
Kasaya gittik ve fotoğraf makinesiyle birlikte kağıtlarını da aldık.
***
Onu meşhur lunaparklardan birine getirdiğimde gerçekten salak olup olmadığımı sorguluyordum.
Ben dönme dolaptan bile korkuyorum şimdi hepsine binmek isteyecek adım gibi eminim.
"Gözlerim terledi be, daha gelmedik mi?" dediğinde hâlâ gözlerini açmamış olduğumu fark etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|