|Tiny Bluebell|

200 19 9
                                    


İyi Okumalar

Flashback

1,5 ay sonra

Chaeyoung

Jisoo ile evimizden hoplaya zıplaya çıktık.

İkimizin de hayatı çok güzel gidiyordu.

Lisa ile çok güzel bir ilişkimiz vardı. Arada sırada benim koruyucu kişiliğim sorun yaratsa da o yanımı bir yere atmayı öğrenmiştim.

Jisoo ise her zaman düet yapmak istediği şarkıcıdan bir mail almıştı.

Bisikletlerimizi aldık ve Lisa'nın evine sürdük. Bir an önce 18'ime girsem de güzel bir araba alsam, gerçi Bayan Hwasa izin verir mi bilmiyorum.

Bu arada bugün okulda müzik festivali vardı ve Lisa ile ikimizin en sevdiği grup gelecekti.

O yüzden ikimiz de bugün için ayrı bir özen gösterdik.

Artık her gün, ilk olarak Lisa'nın evine gidiyoruz ve oradan da okula geçiyoruz.

Ve Sooyoung sorunu da çözüldü, şükür ki.

Lisa'nın evine geldiğimizde ona hızlı çıkmasına dair bir mesaj attım, bugün için çok heyecanlıyım.

Ben tekrar Lisa'ya mesaj atacakken kapının açılma sesini duydum ve hemencecik telefonumu kapattım.

Siktir.

Çok ama çok güzel olmuştu.

Yanıma geldiğinde gözlerimin parladığını hissedebiliyordum.

"Etkilendin mi?" dedi bakışlarımdan yola çıkarak.

"Eh, biraz." dedim onu baştan aşağı süzerek.

Bana biraz daha yaklaştı ve ellerini omuzlarıma koydu. Nefesini boynumda hissederken tüylerimin diken diken olduğundan emindim, ellerimi beline koydum ve biraz sıktım.

"O zaman niye tüylerin böylesine diken diken oluyor, sevgilim." dedi kulağıma doğru.

Bunu bile bile yaptığını biliyordum. Benden bir adım uzaklaştı ve sırıttı.

"Çok kötüsün, umarım bugün bunları tekrar söyleyecek cesareti bulabilirsin." dedim ve göz kırpıp Jisoo'nun yanına ilerledim.

"Kızı bayıltsaydın bir de." dedi gülerek.

"Neyse işime geldi, umarı-" diye devam edince sözünü kestim.

"Aklından bile geçirme, ırz düşmanı seni." dedim ve gülerek bisikletlerimize atladık.

***

Öğrencilerin kıyafetlerine bakınca bizimkilerin ne kadar sade kaldığını fark etmiştim.

Önemli de değildi zaten çünkü benim gözlerim sadece onu izliyordu.

İkinci ders zili çaldığında sınıf sınıf okulun kocaman bahçesine indik.

Bu arada kokteyl dağıtılacakmış, sanarsınız üniversitedeyiz.

Bizimkileri buldum ve konser başlamadan önce sakin bir yer bulup oturduk.

"Hey, acaba benimki de gelir mi süpriz konuk olarak falan." dedi Jisoo heyecanla.

"Benimki derken? Sen de hemen sahiplendin kadını alt tarafı bir mail gönderdi sana." dedim.

"Bir gün benimki de olur merak etme sen." dediğinde Lisa "ooo" lamıştı.

Konser başladığında üçümüz birden sahnenin önünde yer kaptık.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin