|Sand Castle and Stones|

148 15 88
                                    

İyi Okumalar

Lisa

İlk ben uyandığımda Chaeyoung'un yüzünü bir süre izlemiştim.

Yüzündeki benlerini tek tek ezberlemiştim, tekrar. Dudağının altındaki olan beni favorimdi.

Noire kapıyı aralayıp üstüme atlamıştı.

"Ssh sessiz ol kızım, anne uyuyor bak." diye fısıldadığımda anında susmuştu.

Yüzüme "ne yaptığınızı gördüm, abazalar" gibi bakınca sırıtmış ve onu kendime bastırmıştım.

Küçücük köpek 2 haftada ne çok büyümüştü.

Chaeyoung uyandığında günaydın demiş ve dudağının altındaki benden öpmüştüm onu.

"Saat kaç?" dedi dudaklarıma doğru.

"12.00." dediğimde hızla kalkmasıyla geri yatması bir olmuştu.

"Ne oldu sevgilim?" dedim endişeyle.

"Belim tutulmuş ya." dedi memnuniyetsizlikle.

"Yaşlandık desene." dedim ve güldük.

***

Kahvaltı etmek için Jennie ve Jisoo'nun yanına gittiğimizde onların da akşamdan kalma olduğunu fark etmiştik.

"Geceniz nasıl geçti?" diye sordum.

"Süper geçti." dedi ve esnedi Jennie. Esnediğinde kıyafetinin bir bölümü açılmış ve boynundaki morluklar gözükmüştü.

"Bunlar bizden habersiz balayına gelmiş bence." dedim Chaeyoung'un kulağına.

Kıkırdadığında Jisoo bize pis pis bakmıştı.

"Ne? Doğru değil mi?" dedi Chaeyoung.

"Bi susun ya." dedi bıkmışca.

***

Tekrar sahile gelmiştik ve her şey çok güzeldi. Jensoo çifti şezlonglarda güneşleniyordu ve biz de Chaeyoung'la sahilde oynuyorduk.

Küçük bir market vardı oradan birkaç tane kalıp almıştık, bunlara ne deniyor bilmiyorum ama kumdan kale yapmaya yarıyordu.

Ha, bir de deniz gözlüğü almıştık nedenini hâlâ söylememişti.

Deniz gözlüklerini hiç sevmem, denizin altındaki canlıları gördükten sonra denize giresim kalmıyor.

"Hey, güzel olmuş mu?" dedi ve bana heyecanla kumdan kalesini gösterdi.

"Sen, sen gerçekten yeteneklisin." dedim, gerçekten de öyleydi.

"Teşekkür ederim, ama daha bitmedi." dediğinde tek kaşımı kaldırmıştım.

"Beni bekle." dedi ve bikinisinin altını düzelterek ayağa kalktı, şezlongtan deniz gözlüklerini aldı.

Denize koştuğunda, üşümüş olacak ki kollarını birbirine sardı. Şapşal.

Deniz gözlüğünü taktı ve denizin altına bakmaya başladı.

Birkaç taş buldu ve bir kolunu denizin dışında tutarak taşlarını korudu.

Yanıma büyük bir sevinçle geldiğinde gerçekten 6 yaşında olduğunu kanıtlamıştım kendime.

"Bu taşları şimdi kumdan kaleye koyacağız." dedi ve elindeki taşların yarısını benim elime koydu.

Kumdan kaleye taşları güzelce yerleştirdiğimizde ayağa kalkıp hızlıca göz gezdirmiştik.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin