|Red Kisses|

222 19 123
                                    

Bu arada ismi degistirdim isterseniz anlamina falan bakabilirsiniz, sonlara dogru degistirmek biraz garip oldu ama olsun.

Artik cok fazla yorum geliyor bolumlere, mutlu oliyorum bak bu hic iyi bir sey degil😘

İyi Okumalar

Birkaç gün sonra

Chaeyoung

"Öf ya geç kalmayı hiç sevmiyorum." dedim söylenerek.

"Zırlama ya yetişicez işte, hem uçak senin değil mi sen olmadan nasıl kaldıracaklar?" dedi Jisoo.

"Geç kalmayı sevmiyorum yine de." dedim zırlayarak.

"Ya bi susun, kafam şişti." dedi direksiyondaki Jennie.

"Şoför Hanımın dikkatini dağıtmayalım." dedi Lisa.

Sırf bu tatil için özel bir jet aldırtmışlardı bana, kesicem hepsini.

"Bana uçak aldırdığınıza inanamıyorum ya." dedim.

Noire kucağımda bana sarılıyordu.
Tanrım lütfen o adada filler onu içine çekmesin minicik köpek zaten.

"Kendin de can atıyordun o uçak için, zorlamadık seni be." dedi Jisoo.

"Hem başka zaman da kullanırsın." diye ekledi Jisoo.

"Ya napayım ben uçağı götüme mi sokayım." dedim.

"Öf yeter be, şimdi bu direksiyonu götlerinizde çeviricem, susun bi susun." Jennie bıkmış bir şekilde ekleyince herkes sustu.

***

Havaalanına geldiğimizde geç kalmamış olmak içimi rahatlatmıştı açıkçası.

Lisa önümden uçağın merdivenlerinden çıktığında kalçasında vurmuştum.

"Pislik, seni merdivenlerden iteyim de gör." dedi ve hızlı hızlı çıkmaya başladı.

"Çok ayıp Noire'a acımıyor musun hiç?" ikimiz de Lisa'ya tatlı gözlerle baktığımızda Lisa sinirle Noire'u kucağımdan almış ve uçağa girmişti.

Öf ya.

Ben de arkasından girdiğimde Jennie ve Jisoo'nun çoktan koltuklara yayıldığını fark etmiştim.

"Oo, bu güzel uçak sizin mi hanımlar?" diye sordum.

"Yok bir tane götü boklu arkadaşımızın." diye cevapladı Jisoo 32 diş gülerek.

"Seni döverim bak yüzemezsin o çok severek seçtiğin adada." dedim onu tehdit ederek.

"Seni dövmesekte yüzemezsin." dedi ve katıla katıla gülmeye başladı.

"Bak Noire'u üstüne salarım götün başın tutuşur." dedim.

"Kolluklarını getirmişsindir umarım." dedi ve daha da gülmeye başladı.

"Yüzme bilmediğini bilmiyordum." dedi Lisa.

"Jisoo, yeni evli mevli demem yolarım bir taraflarını." dediğimde ellerini teslim oluyorum anlamında kaldırıp otel fotoğraflarına bakmaya devam etmişti.

"Evinde niye havuz var o zaman?" diye sordu Lisa.

"Çünkü o kadar büyük bir evde havuz olmasaydı garip dururdu." dedim.

"Şapşal keşke daha önce söyleseydin, ben sana yüzmeyi öğretirdim." dediğinde konuşmuştum.

"Hâlâ öğretebilirsin, hem ben zeki bir öğrenciyim." dediğimde gülmesiyle uçakta sonunda kalkışa geçmişti.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin