"You drew stars around my scars but now I'm bleedin" biraz bu sözden esinlenerek yazdim
Erken attığım için şaşırdınız mi😉
Bu bölüm o hayirli okuyucuma gelsin.
İyi Okumalar
Chaeyoung
Evet.
Onu affetmiştim.
Onu öyle perişan gördüğümde aklıma bana ihanet edişi gelmemişti.
Onun yüzü Hwasa'nın yüzüyle bir olmuyordu artık gözümde.
Yanımdan bir havlu kaptım ve aynadan boynuna bakan Lisa'nın arkasından yaklaştım.
Havluyla yavaşça saçlarını kurulamaya başladığımda mayışmış olacak ki kendisini bana yaslamıştı.
İşte bu huzurdu.
Huzur.
Hayatta sadece Lisa yanımdayken, benim tarafımdayken tadabildiğim o duygu.
Saçının nemini iyice aldığımda havluyu bir yerlere fırlamıştım.
Bana yaslanmış bedenini kollarımın arasına aldım ve burnumu da omzuna koydum.
Kokusunu hafızama kazımak istercesine içime çektim güzel kokusunu.
Gözlerini araladığında boynunu işaret ederek konuşmuştu.
"Mahvetmişsin."
Ben de buna karşılık olarak baş parmağımı ve boynumu işaret ederek konuştum.
"Mahvetmişsin."
Hafifçe kıkırdadığında tekrar gözlerimizi kapatmıştık.
"Seninleyken huzurluyum." dedi yorgun sesiyle.
"Ben de." dedim düşüncelerimi söyleyerek.
Biraz daha sarıldıktan sonra konuştum.
"Yorgun olmalısın."
Kafasını sallayarak onaylandığında hiç zaman kaybetmeden onu yatağa götürdüm.
Birlikte yatağa uzandığımızda etraftaki gerginliğe anlam verememiştim.
"Beni affettin mi?" diye sorduğunda hiç duraksamadan cevap vermiştim.
"Evet. Ne sormak istiyorsan sorabilirsin gerilme."
"Benimle tekrardan bir hikayeye başlar mısın?" diye sorduğunda ona gülümsemiştim.
"Evet Lisa, evet başlarım ama sence de çoktan başlamadık mı?" dedim imayla.
Hafifçe gülümsediğinde aklına bir fikir gelmiş gibi hemen ayağa kalkmıştı.
"Hey dinlenmelisin." dediğimde bana aldırış etmemişti.
"Hemen döneceğim!" öbür odadan bağırdığında ne yaptığını merak etmiştim.
Arkasında bir şey saklayarak geldiğinde yine aynı yerine uzanmıştı.
"Chaeyoung, ehm o an söylemedim ama vücudundaki izleri gördüm." dedi.
"Niye bana söylemedin kollarındakileri?" diye sorduğunda o anılar aklıma gelmişti ve titremiştim.
"Bilmiyorum, üniversitedeyken oldular." dedim yavaşça.
"Bak ben 2 sene annenle kaldığım evde kaldım ve annen benim annem oldu, ona çok bağlandım. O evden uzaklaşınca ölmek istedim, orada ilk defa aile gördüm ben Lisa. Hiçbir zaman sahip olamayacağım ailem senin annen oldu." dedim durumu anlatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|