|Awe|

197 20 10
                                    


İyi Okumalar

Yorum yapın ve oy verin 😘

Lisa

Bundan da bilgi almak ne zormuş.

Söyledikleri beni üzmüştü ama buna engel olmalıydım.

Hadi ama sadece bir lise aşkıydı, değil mi?

Onda takılı kalmamalıydım.

Bilgi toplayıp gidecektim ve hikayemiz tamamen sonlanacaktı, bir daha da görüşmeyecektik. Ayrıca ona bu kadar büyük bir ihanet ederken nasıl tekrar duygu besleyebilirdim ki?

Bazen onunla ilgilenmek istiyordum çünkü az da olsa eski yılların hatrı vardı bende, ama sandığımın aksine onda öyle bir hatır yokmuş sanırım.

O benim ortağımın düşmanıydı ama eski bizi özlüyordum, hayatımda geçirdiğim en mutlu zamanlardı ve huzurlu.

Birkaç kere daha ona sarılmak, kokusunu içime çekmek istedim ama ona üzüldüğüm içindir diye geçiştirmiştim kendimi.

Kafamdaki düşünceleri atarak yavaşça yatağa uzandım ve uyumaya çalıştım.

***

Kalktığımda yatakta biraz daha yuvarlandım, işe gideceğimi hatırladığımda kalktım ve hızlıca yüzümü yıkadım.

Misafir odasının ayrı bir tuvaleti vardı ayrıca koydukları dolapta bir giyinme odası kadardı.
Suyu ısıttım ve duşakabinin içine girdim artık her gün duş alıyordum çünkü spor yapıyordum ve duş almazsam gerçekten ter kokuyordum.

Umarım burada spor yapacak zamanı bulabilirim.

Duştan çıkıp saçımı kuruttum, üstüme eteğimi ve gömleğimi giydim. Aynadan kendime baktığımda gömleği içime sokmaya karar verdim, gömleği içime sokarken gözüme kolumdaki dövmem ilişti ve duştayken kapatıcı aktığı için tuvalete girip tekrar kapattım.

Bu dövme Chaeyoung'a aitti.

Ondan ayrıldıktan sonra bir parçasının benimle olmasını istediğim için yaptırmıştım.

Dövme, LEON filmindendi ve küçük bir dövmeydi. LEON'u birlikte izlemiştik ve ikimiz de hüngür hüngür ağlamıştık, ikimizin de en sevdiği film olmuştu.

Üstünü kapatıyordum çünkü Chaeyoung'un görüp yanlış anlamasını istemiyordum ayrıca dövmeye her baktığımda aklıma o geliyordu ve ben daha çok düşünmeyi hiç ama hiç istemiyordum.

Ama yaptırdığıma pişman değildim.

Parfümümü de sıkıp kapıdan çıkmamla Chaeyoung'u görmem bir oldu. Üstünde maskülen olmayan bir takım elbise vardı, komidinden Ysl çantasını da alıp bana baktı.

"Günaydın." gülümseyerek dedim.

"Günaydın." sakince dedi.

"Gel sana kahvaltı hazırlayayım." dedim ve birlikte aşağıya indik.

Bu mutfak eski evimden daha büyüktü.

Krep sevdiğini bildiğim için krep malzemelerini de çıkartıp krebi hazırladım, küçük bir kaba bal koyup portakal suyu sıktım.

Tabakları önümüze koydum ve yemeye başladım, Chaeyoung'a baktığımda iştahla yediğini gördüm ve mutlu oldum.

Onun yemek yemesi beni mutlu ediyordu.

"Afiyet olsun, beğendin mi?" dedim.

"Evet, güzel olmuş." dedi ve iştahla yemeye devam etti. Kahvaltılarımızı bitirip evden çıktık ve garaja girdik, garajda bir sürü araba vardı.

My nepentheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin