Eveet final bölümü, ne yapacaginizi biliyorsunuz
Bolumlerin etkilesimlerinin biraz daha artmasini bekledim, isterseniz bir onceki bolume biraz baktiktan sonra okuyun
Bolca yorum ve oy ltfn
İyi Okumalar
2 yıl sonra
Lisa
Nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Binbir tane şey oldu ama bir yerden başlamak gerek.
Noire çok büyüdü, Jisoo daha da ünlendi ve ünlü şarkıcılarının çoğuyla düet yaptı, Chaeyoung'un işleri iyice büyüdü ve bu 2 yıl içinde 12 tane ödül daha aldı, Jennie ünlü bir şirkette yazılımcı olarak işe girdi, Jisoo Chaeyoung'un sesini çok beğendiği için onunla bir düet yaptı ve şarkı hit oldu, Chaeyoung'un bazen evde şarkı söylerken kendini kaydettiğini duyuyorum, Las Vegas'taki arabamı buraya getirttik, artık bana Lalisa denince üzülmüyorum, hatta o ismimi sevmeye başladım, Chaeyoung'u karaciğer kontrolüne götürdük ve mucizevi bir şekilde karaciğeri tertemiz çıktı, artık karaciğerinin sağlığına daha çok dikkat ediyor, kötü alışkanlıklarını tamamen bıraktı, annemi Paris'e yerleştirdik, yıldönümlerimizi Las Vegas'taki, her şeyin başladığı manzarada kutluyoruz ve daha hatırlayamadığım binbir türlü şey..
Ah neredeyse unutuyordum.
Artık ikimizin de en sevdiği mevsim kış.
Evet ona kışı sevdirebildim.
Bu 2 yıl hayatımın en mutlu anılarını biriktirdim ve biriktirmeye de devam ediyorum.
Bugün yıldönümümüz ve Las Vegas'a uçacağız.
Her yıl aynı yere gitmemize rağmen yine ve yine heyecanlıyım, mutluyum.
Kapının açılma sesini duyduğumda Chaeyoung'un geldiğini anlamıştım.
"Bebeğim ben geldim!" diye bağırdı alt kattan.
Noire ile yarışarak alt kata indiğimizde ben ona sıkıca sarılmıştım, Noire ise bacaklarının arasında dolaşmıştı.
"Çok mu özledin beni?" dediğinde dudağına kısa bir öpücük kondurup konuşmuştum.
"Çoook."
Noire'u kucağına aldı ve konuştu.
"Seni teyzenlere bırakmak zorundayız kızım, biraz baş başa zaman geçirelim biz de."
Noire havladığında gülümsemiştim, dudağıma bir öpücük daha kondurduğunda gülümsemem daha da genişlemişti.
"Bavulu hazırladın mı sevgilim?" dediğinde başımla onaylamıştım, işleri geçmişe göre daha uzun sürdüğü için artık işten erken çıkmam gerekiyordu.
Aslında onunla aynı saatte çıkmak için ona ısrar etmiştim ama beni dinlememişti.
"Hadi çıkalım o zaman." dediğinde kaşlarım çatılmıştı.
"Dinlenmeyecek misin?" dediğinde gülümseyerek cevaplamıştı.
"Senin yanında olmak benim için dinlenmek gibi zaten."
"Utandırıyorsun beni." dedim.
"O kadarı da olacak artık." dedi ve gülümsedi.
***
Hanımefendi bütün yol boyunca uyumuştu, sayesinde yol boyunca çok canım sıkılmıştı.
"Ya nasıl kesintisiz uyuyabilirsin, pisliksin." diye söylendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|