Bolca oy verin
İyi Okumalar
Chaeyoung
Seni affedemem Lisa, anlamıyorsun.
Hazır Lisa bürodayken eve gidip eşyalarımı alacaktım. Jisoo ile anlaştık ve beni arabamın önüne bıraktı, eh zaten onlarla biraz daha zaman geçirirsem olacaklar belliydi. Hemencecik evlerine gittiler zaten..
Arabayı alıp evin yolunu tuttum, umarım evi dağıtmamıştır.
***
Eve girdiğimde evin içinden geçtiğini fark ettim. Kırılmış şişeler, içilmiş içkiler, dağılmış yastıklar..
Evin temizlenmeye ihtiyacı vardı. Saate baktığımda daha Lisa'nın gelmesine çok olduğunu gördüm.
Eşyalarımı alıp hızlıca arabaya yerleştirdim ve temizliğe başladım.
***
Temizlik bittiğinde saatin Lisa'nın gelme saatini çoktan geçtiğini fark ettim.
Bir şey olmamıştır umarım. Bu huyumdan nefret ediyorum, nefret.
Gece vardiyasında çalışan Suho'yu aradım, hemen açıldı. Süper!
"Merhaba Suho, Bayan Manoban oralarda mı?" diye sordum hemen.
"Aa ehm e-evet Bayan Park. Onu çağırmamı ister misiniz?!" dedi kekeleyerek.
"Hay-" demeye kalmadan bağırdı.
"Bayan Manoban, Bayan Park sizi arıyor buraya gelebilir misiniz?"
Elime bir geçersen Suho.. Birkaç takırtı sesinden sonra Lisa'nın sesi duyuldu.
"Bizi biraz yalnız bırakabilir misin Suho?" onaylama seslerinden sonra bir kapı sesi duyuldu.
"Beni mi özledin?" dedi Lisa çapkınca.
"Evden eşyalarımı alıyordum, olmadığını görünce şaşırdım." dedim.
"Temelli mi gidiyorsun?" diye sordu.
"Evet." net bir şekilde söyledim.
"Gitme." dedi.
"Gitmeyip napacağım Lisa? Seni affetmemi beklemiyorsun herhalde?" dedim.
"Tamam affetme, ona da kabulüm. Sadece gitme işte, benimle kal." dedi yalvarırcasına.
"Bu romantik hallerin içimi öyle bayıyor ki!" onu pes ettirmeye çalışyordum çünkü onu affedeceğimden korkuyordum.
"Zamanla seveceksin." dedi.
"Niye hâlâ şirkettesin?" diye sorup başka konuya geçtim.
"Sana süpriz yapmayı planlıyordum ama olsun, böyle daha güzel oldu." dedi.
"Ne süprizi?" diye sordum
"Senin beni affetmen süprizi." dedi.
"Ha ha ha, çok komik ama öyle bir şey olmayacak." dedim ve yüzüne kapattım.
***
Kapanmaya yakın olan bir bara girdim ve barmene siparişimi söyledim.
"Viski alabilir miyim?"
Barda neredeyse kimse kalmamıştı, sadece barmenler bardakları temizliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|