İyi OkumalarChaeyoung
Beynim sanki bozuk bir televizyon gibi hep aynı kabus anıları döndürüyordu kafamda.
Kabus anılar, ben kötü ve neredeyse bütün kabuslarımı oluşturan anılara böyle derim.
Geçmişte tıkılı kaldım, aynı küçük çocuklar gibi o televizyona bağımlıyım ben.
Küçük çocuklar gibiyim aynı, ders çıkarmak yerine tıkılı kalıyorum o geçmişte.
Ben böylece düşüncelere dalmışken Lisa fark etmiş olacak ki konuştu.
"Chaeyoung, daldın gittin."
Kafamı düşüncelerimden uzaklaşmak için salladım ve önümdeki kahvaltı tabağına bakmaya devam ettim.
Miğdem bulanıyor, bunu yiyemeyeceğim.
"Yemeyecek misin?" dedi Lisa.
"Evet." dedim tabağa bakarak.
"Tamam, sorun değil ama şimdi yemezsen bile birkaç saat sonra yiyeceksin tamam mı?" dedi.
"Eşyalarımı almak için otele gitmemiz gerekiyor biliyorsun değil mi?" onu onayladıktan sonra konuştum, onaylarcasına mırıldılar çıkardı ve tekrar konuştu.
"O zaman sana kıyafet seçelim, kimliğinin belli olmasını istemeyiz."
"Tamam." dedim sakince.
Sandalyeye oturup Lisa'nın bana kıyafet getirmesini bekledim, kıyafetleri getirdiğinde ağzım 'o' şeklini almıştı.
"Bu ne?" diye sordum.
"Ne? Kendi tarzın olmaması gerekiyor ayrıca sana etek çok yakışıyor." dedi.
İç çektim ve elinden kıyafetleri alıp arka odalardan birine girdim, giyindiğimde aynadan kendime baktığımda o kadarda kötü olmadığını fark ettim.
Ama.
Dizlerimdeki izler görünüyordu.
Lisa'ya buraya gelmesi için seslendim, geldiğinde gözleri dizime kaysa da tekrar gözümün içine baktı.
Çok güzel olmuştu, benim tarzım gibi giyinmiş olması hoşuma gitti.
"Dikkat et seni ben sanıp hapse atmasınlar." diye sırıtarak söyledim.
"İşine gelmez mi?" gülerek söyledi.
"Hı hı." dedim gülerek.
Lisa'nın uzun bakışlarını gördüğümde ne yaptığımı anladım ve gülümsemem tekrardan soldu.
"Çok güzel olmuşsun." dedi sessizce.
"Neyse hadi gidelim." yutkundum ve konuyu değiştirerek söyledim.
Evden çıktık ve garaja girdik, 60'lardan üstü açık siyah klasik bir araba vardı, arabaya bindik ve otelin yolunu tuttuk.
***
Arabayı otele yakın bir yere park ettik, Lisa koluma girdiğinde şaşırıp ona baktım.
"Ne? Role uyum sağlıyorum." dedi.
Göz devirip yürümeye devam ettim, bir suç mahaline göre sakin ve resepsiyon nereye gittiğimizi bile sormadı.
Umarım düşündüğüm şey değildir.
"Lisa bekle." dedim fısıldayarak önden giden Lisa'ya.
"Dikkatli ol." bana sorarak bakarken cevapladım, kafasını salladı ve yürümeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My nepenthe
FanfictionChaeyoung, yıllar sonra onu terk eden eski sevgilisini tekrar görür ama hayatında olacak büyük değişikliklere hazır değildir ve tekrarlanacak ihanetlere. |chaelisa|